Hey Pullup, zag jou altijd als een jonge God en nu ben je ruim boven de 40quote:
Heel ruimquote:Op vrijdag 17 mei 2024 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Pullup, zag jou altijd als een jonge God en nu ben je ruim boven de 40
Ruim is een ruimbegripquote:
Zoals het hoortquote:
Netjes, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 mei 2024 07:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb ondertussen mijn getuigschrift ontvangen
Morguh Domnivoorquote:
Basiscursus Weerkundequote:Op vrijdag 17 mei 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes, gefeliciteerd![]()
![]()
(waarvoor heb je die ontvangen)
O echt, wat leuk.quote:
Ik niet snappen waar het over gaatquote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben 16+
De + suggereert al dat ik boven de 16 ben, dus ben niet ‘ouder dan 16+’
gisterenquote:
Morgen weerquote:
Daarom ook, rustig aan doenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:19 schreef chufi het volgende:
Dan is het goed.. het is ook niet elke dag feest
Sourtjuhhhh I love youuuuuuuquote:
Morguh heerquote:
En er is ijs op marsquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:31 schreef Domnivoor het volgende:
Recente foto van Mars
[ afbeelding ]
Perseverance
Prachtigquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:31 schreef Domnivoor het volgende:
Recente foto van Mars
[ afbeelding ]
Perseverance
Hey Marcquote:
Ik ben meer geïnteresseerd in het maken van weerkaarten en achter de schermen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wat leuk.
Jij gaat ons dus een keertje het weer voorspellen?
Onze eigenste weer vrouw
We hebben een hotpot gekocht en daar kan je sieraden in maken , je em ook gebruiken voor zilverklei en glas objectenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:15 schreef maily het volgende:
[..]![]()
En daarna er iets van maken? Of wat moet ik me daar bij voorstellen?
Leuk!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben een hotpot gekocht en daar kan je sieraden in maken , je em ook gebruiken voor zilverklei en glas objecten
Als je googelt komt dat ook als eerstequote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:19 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk!
Ik dacht bij hotpot eerst aan eten natuurlijk![]()
O gezellig. Veel plezier saampjesquote:
Tof! Ik ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben een hotpot gekocht en daar kan je sieraden in maken , je em ook gebruiken voor zilverklei en glas objecten
Ik zelf ook welquote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof! Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Die beginnen ook al woke te worden?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:30 schreef aloa het volgende:
[..]
En dat mag men geen extreem rechts noemen
klopt ik realiseerde me dat ook nadat ik die poll al gemaakt had. Hahaha had hem handiger moeten afbakenen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben 16+
De + suggereert al dat ik boven de 16 ben, dus ben niet ‘ouder dan 16+’
ik vond het een beetje frisjes eigenlijk vandaag hierzo in het westen..quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kort - pittig - kapsel buitje daarnet , maar verder een best warme dag hier, met aardig wat zon .
Zag net een filmpje uit Noord-Oost-Frankrijkquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:52 schreef aloa het volgende:
De hele dag droog hier.
In het zuiden wordt het spannend met al die regen.
Het regent daar de hele dag al. En blijft ook nog even doorgaanquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Zag net een filmpje uit Noord-Oost-Frankrijk
Oh, hier wordt het vooral nat met al die regenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:52 schreef aloa het volgende:
De hele dag droog hier.
In het zuiden wordt het spannend met al die regen.
Waarom code geel ?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is het ook lekker weer.
En code geel
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel fijn dat Plasterk zich aanpast aan de PVV,
Er loopt nu al een onderzoek tegen hem wegens fraude
zat net het nieuws te kijken, na al die mooie beloften en dingen weer gister.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel fijn dat Plasterk zich aanpast aan de PVV,
Er loopt nu al een onderzoek tegen hem wegens fraude
Hier schijnt de zon weerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, hier wordt het vooral nat met al die regen
Op naar het terrasquote:
Het is hier ook lekker weer, niet echt de hele dag zon, sterker : de lucht is grijzig maar het weer is heerlijkquote:
Van al die mooie beloften,...............quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
zat net het nieuws te kijken, na al die mooie beloften en dingen weer gister.
Gaat weer niks worden dit
Die gaat hier niet meer komen vandaag gok ikquote:
yup, daaromquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van al die mooie beloften,...............
Je weet dat ze daarvoor eerst toestemming moeten hebben van Europa? En dat de kans dat ze die krijgen extreem klein is?
Zou die weten dat het niet heel waarschijnlijk is dat er een fikkie is?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu in Duitsland:
[ afbeelding ]
https://www.bild.de/regio(...)642853a4af4b37a63b41
Mjah, hij kan ook wel je enige hoop zijn als je verzuipt, wat zomaar weer mogelijk is daar vandaagquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou die weten dat het niet heel waarschijnlijk is dat er een fikkie is?
Okquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, hij kan ook wel je enige hoop zijn als je verzuipt, wat zomaar weer mogelijk is daar vandaag
In de link staat onderaan een filmpje, kijk dat even....
Zeker een mooi gebied jaquote:
Onschuldig tot het tegendeel is bewezenquote:
Ja best een aparte stilte, van beide kanten verder behalve nu Joost even ontkent dat er iets echt zou zijn gebeurtquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen![]()
We zijn een week verder en EBU is nog niet met iets concreets gekomen.
Hij mag het ergens voor de rechter gaan uitleggen hoorde ik vanmiddag.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen![]()
We zijn een week verder en EBU is nog niet met iets concreets gekomen.
Terwijl het toch frontaal op beeld van die cameravrouw zou moeten staan....quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja best een aparte stilte, van beide kanten verder behalve nu Joost even ontkent dat er iets echt zou zijn gebeurt
Die Zweden hebben Assange er ook bijgenaaidquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij mag het ergens voor de rechter gaan uitleggen hoorde ik vanmiddag.
Dus justitie daar vindt het wel iets ....
Die Rus bedoel jequote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die Zweden hebben Assange er ook bijgenaaid
Die zat toch ergens in ruskia? Of is dat weer een ander?quote:
Jij bedoelt Edward Snowdenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zat toch ergens in ruskia? Of is dat weer een ander?
Ow ja, andere sneeuwvlokjequote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bedoelt Edward Snowden
Fixed.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow ja, andere sneeuwvlokje ruwe diamant
Neuh. Die zijn er zat. Assange misschien iets, maar die ander is zeker een sneeuwvlokje.quote:
I beg to differ.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh. Die zijn er zat. Assange misschien iets, maar die ander is zeker een sneeuwvlokje.
quote:Hoewel Snowden's acties controversieel waren en aanzienlijke persoonlijke gevolgen voor hem hadden, waaronder leven in ballingschap in Rusland om vervolging in de Verenigde Staten te vermijden, veranderden zijn onthullingen fundamenteel het gesprek over privacy, veiligheid en overheidssurveillance in het digitale tijdperk.
Prachtige versie hoorquote:
Over wenden gesproken...quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Zaten een paar interessante wendingen in![]()
eentje van de meest favoriete liedjes van mijquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
eentje van de meest favoriete liedjes van mij
Ja hoi,quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi!
Ergens denk ik ook wel dat het bij meer dan 73% van de Fokkers resoneert.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja hoi,
we willen graag een onderbouwing van dat percentage
Dus Deisyy doet jou aan 69 denken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen probleem.
De meeste Fokkers... zitten liever/vaker achter hun scherm, dan op een andere plek im de sociale wereld.
Dan is een schreeuw om "Laat Me" een bijna logisch gevolg.
Tel daar een deviatie bij op gemoduleerd op qwarque basis door #Deisyy en dan kom je op 69.
En dat is het slecht 4 stappen naar 73
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus Deisyy doet jou aan 69 denken.
Hmmmm, wil je daar over praten?
Daarom typte je het ookquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Praten met je mond vol is onbeleefd!
nou weet ik niet, het hangt beetje ervan af denk. Maargoed die tekst is natuurlijk wel totale waarheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi!
Ergens denk ik ook wel dat het bij meer dan 73% van de Fokkers resoneert.
ik snap hem wel, het is wellicht ben je dan toch een soort afwijkend ofzo, en ja weet het geldt niet voor iedereen die hier post. Maar ik ben het met hem eens. Dat je dan op een gegeven moment toch meer heil zoekt op een forum en zoekt daar mensen op ofzo waarmee het makkelijker praten is omdat je wellicht niet voldoet aan het "standaard" huisje boompje beestje ideequote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja hoi,
we willen graag een onderbouwing van dat percentage
Ik zeg ook niet dat hij ongelijk heeft,quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap hem wel, het is wellicht ben je dan toch een soort afwijkend ofzo, en ja weet het geldt niet voor iedereen die hier post. Maar ik ben het met hem eens. Dat je dan op een gegeven moment toch meer heil zoekt op een forum en zoekt daar mensen op ofzo waarmee het makkelijker praten is omdat je wellicht niet voldoet aan het "standaard" huisje boompje beestje idee
Of dat zoveel % is is wel vraag twee, denk iig niet zoveel. maar voor shure dat er een heel aantal toch tussen zit hier.
Incl mezelf hoor?
haha dat snap ik, tis ook geen kritiek van mij naar jou, maar meer hoe ik er over denk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij ongelijk heeft,
wil alleen even een onderbouwing van het percentage.
Anders pakt de externe accountant het niet
Twas ook allemaal niet zo letterlijk bedoelt.. maar het percentage zal een heel eind kloppen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap hem wel, het is wellicht ben je dan toch een soort afwijkend ofzo, en ja weet het geldt niet voor iedereen die hier post. Maar ik ben het met hem eens. Dat je dan op een gegeven moment toch meer heil zoekt op een forum en zoekt daar mensen op ofzo waarmee het makkelijker praten is omdat je wellicht niet voldoet aan het "standaard" huisje boompje beestje idee
Of dat zoveel % is is wel vraag twee, denk iig niet zoveel. maar voor shure dat er een heel aantal toch tussen zit hier.
Incl mezelf hoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
ja hoor ik ook, niks negatiefs aan? is toch mooi als dat kan?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Twas ook allemaal niet zo letterlijk bedoelt.. maar het percentage zal een heel eind kloppen.
Ik zie het als iets positiefs overigens. De ene de sportschool, de ander de damclub, weer eentje aan het vissen, FOMO stappers, drie keer om de lantaarnpaal, die enkeling is scheidsrechter bij de plaatselijke voetbalclub, de ander Fokked.
En meestal tikken we een paar boxen tegelijk, soms ook niet
Mooi gesproken mijn waardequote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor ik ook, niks negatiefs aan? is toch mooi als dat kan?
Ik geloof totaal nl niet meer in het standaard verhaaltje van op ieder potje past dekseltje ofzo
Zo'n dooddoener dat altijd is dat. Het kan he, nog steeds dat zeg ik niet. Maar het onwijze streven naar het soort ideaal beeld zijn van wat iedereen graag van je wil zien, daar ben ik klaar mee.
Vind het wel best, zolang ik het zelf naar mijn zin heb enzo, voor de rest zie ik het wel.
En wil best nog wel eens moeite doen, bv als ik iemand dan echt leuk vind als persoon. Maar voor de rest helemaal prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |