Hey Pullup, zag jou altijd als een jonge God en nu ben je ruim boven de 40quote:
Heel ruimquote:Op vrijdag 17 mei 2024 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Pullup, zag jou altijd als een jonge God en nu ben je ruim boven de 40
Ruim is een ruimbegripquote:
Zoals het hoortquote:
Netjes, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 mei 2024 07:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb ondertussen mijn getuigschrift ontvangen
Morguh Domnivoorquote:
Basiscursus Weerkundequote:Op vrijdag 17 mei 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes, gefeliciteerd![]()
![]()
(waarvoor heb je die ontvangen)
O echt, wat leuk.quote:
Ik niet snappen waar het over gaatquote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben 16+
De + suggereert al dat ik boven de 16 ben, dus ben niet ‘ouder dan 16+’
gisterenquote:
Morgen weerquote:
Daarom ook, rustig aan doenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:19 schreef chufi het volgende:
Dan is het goed.. het is ook niet elke dag feest
Sourtjuhhhh I love youuuuuuuquote:
Morguh heerquote:
En er is ijs op marsquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:31 schreef Domnivoor het volgende:
Recente foto van Mars
[ afbeelding ]
Perseverance
Prachtigquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:31 schreef Domnivoor het volgende:
Recente foto van Mars
[ afbeelding ]
Perseverance
Hey Marcquote:
Ik ben meer geïnteresseerd in het maken van weerkaarten en achter de schermen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wat leuk.
Jij gaat ons dus een keertje het weer voorspellen?
Onze eigenste weer vrouw
We hebben een hotpot gekocht en daar kan je sieraden in maken , je em ook gebruiken voor zilverklei en glas objectenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:15 schreef maily het volgende:
[..]![]()
En daarna er iets van maken? Of wat moet ik me daar bij voorstellen?
Leuk!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben een hotpot gekocht en daar kan je sieraden in maken , je em ook gebruiken voor zilverklei en glas objecten
Als je googelt komt dat ook als eerstequote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:19 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk!
Ik dacht bij hotpot eerst aan eten natuurlijk![]()
O gezellig. Veel plezier saampjesquote:
Tof! Ik ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben een hotpot gekocht en daar kan je sieraden in maken , je em ook gebruiken voor zilverklei en glas objecten
Ik zelf ook welquote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof! Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Die beginnen ook al woke te worden?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:30 schreef aloa het volgende:
[..]
En dat mag men geen extreem rechts noemen
klopt ik realiseerde me dat ook nadat ik die poll al gemaakt had. Hahaha had hem handiger moeten afbakenen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben 16+
De + suggereert al dat ik boven de 16 ben, dus ben niet ‘ouder dan 16+’
ik vond het een beetje frisjes eigenlijk vandaag hierzo in het westen..quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kort - pittig - kapsel buitje daarnet , maar verder een best warme dag hier, met aardig wat zon .
Zag net een filmpje uit Noord-Oost-Frankrijkquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:52 schreef aloa het volgende:
De hele dag droog hier.
In het zuiden wordt het spannend met al die regen.
Het regent daar de hele dag al. En blijft ook nog even doorgaanquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Zag net een filmpje uit Noord-Oost-Frankrijk
Oh, hier wordt het vooral nat met al die regenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:52 schreef aloa het volgende:
De hele dag droog hier.
In het zuiden wordt het spannend met al die regen.
Waarom code geel ?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is het ook lekker weer.
En code geel
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel fijn dat Plasterk zich aanpast aan de PVV,
Er loopt nu al een onderzoek tegen hem wegens fraude
zat net het nieuws te kijken, na al die mooie beloften en dingen weer gister.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel fijn dat Plasterk zich aanpast aan de PVV,
Er loopt nu al een onderzoek tegen hem wegens fraude
Hier schijnt de zon weerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, hier wordt het vooral nat met al die regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |