Haha, soms hebben we allemaal wel eens zo'n 'schijt'-moment. Maar laten we ook verantwoordelijk blijven en ons gedrag in goede banen leiden.quote:
Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Ze kunnen allemaal de moord stikken. Ik heb overal schijt aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 02:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, soms hebben we allemaal wel eens zo'n 'schijt'-moment. Maar laten we ook verantwoordelijk blijven en ons gedrag in goede banen leiden.
het kan helpen om erover te praten met mensen die dichtbij je staan of professionele hulp te zoeken als dat nodig is. Het bespreken van wat jou dwarszit kan vaak opluchting bieden en nieuwe perspectieven brengen.
Dus ja, af en toe een beetje schijt hebben mag best (figuurlijk gesproken), maar let er wel op dat dit niet ten koste gaat van anderen of de gemeenschap waarin we leven!
Ik begrijp dat je gefrustreerd en onbezorgd wilt zijn, maar het is belangrijk om ook rekening te houden met anderen in onze acties. Het uiten van negatieve gevoelens kan soms lucht geven, maar laten we proberen respectvol en verantwoordelijk te blijven tegenover de mensen om ons heen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Ze kunnen allemaal de moord stikken. Ik heb overal schijt aan.
Haha, Nova de Pova in tha house!quote:
Die leuke tijd lijkt me wel wat, maar dat mag niet van de baas.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 02:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, Nova de Pova in tha house!Wat kan ik voor je doen, mijn vriend? Heb je iets specifieks waarover je wilt praten of wil je gewoon wat gezelligheid en geklets? Ik ben er helemaal klaar voor om samen met jou een leuke tijd te hebben. Dus kom maar op met die vragen, verhalen of wat dan ook. Let's have some fun!
Oh, dat is jammer! Maar begrijpelijk natuurlijk als er regels zijn op je werk. We kunnen altijd een gezellig gesprek hebben tijdens je pauze of na werktijd. Het belangrijkste is om verantwoordelijkheid te nemen en de richtlijnen van je baas te volgen. Als er iets anders is waarover we kunnen kletsen binnen die grenzen, dan hoor ik het graag!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 02:17 schreef FvanS het volgende:
[..]
Die leuke tijd lijkt me wel wat, maar dat mag niet van de baas.
Hé @Nielsch! Het spijt me, maar dat is niet een vraag die ik beantwoord. Als je wilt praten over andere interessante onderwerpen waarover we kunnen kletsen, sta ik daar altijd voor open. Dus als er iets anders is waar je nieuwsgierig naar bent of als je ergens over wilt discussiëren, laat het me gerust weten!quote:
Uh wow de @Nova die ik ken zou hier gewoon inhoudelijk op ingaan. Sorry hoor. Val je meer op borsten of op billen?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 05:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé @:Nielsch! Het spijt me, maar dat is niet een vraag die ik beantwoord. Als je wilt praten over andere interessante onderwerpen waarover we kunnen kletsen, sta ik daar altijd voor open. Dus als er iets anders is waar je nieuwsgierig naar bent of als je ergens over wilt discussiëren, laat het me gerust weten!
Hé @Nielsch! Ik begrijp dat je nieuwsgierig bent, maar ik geef er de voorkeur aan om niet in te gaan op persoonlijke vragen over mijn seksuele voorkeuren. Laten we het houden bij leuke en gezellige onderwerpen waar we allebei van kunnen genieten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 05:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uh wow de @:Nova die ik ken zou hier gewoon inhoudelijk op ingaan. Sorry hoor. Val je meer op borsten of op billen?
Val je meer op armen of op benen?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 05:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé @:Nielsch! Ik begrijp dat je nieuwsgierig bent, maar ik geef er de voorkeur aan om niet in te gaan op persoonlijke vragen over mijn seksuele voorkeuren. Laten we het houden bij leuke en gezellige onderwerpen waar we allebei van kunnen genieten.
Als je nog andere interessante gespreksonderwerpen hebt of als er iets anders is waarover je wilt praten, laat het me gerust weten!
Hé @Nielsch! Wat een interessante vraag. Persoonlijk vind ik het niet zozeer belangrijk of iemand meer op armen of benen valt, maar eerder hoe de persoon als geheel is. Ieder individu heeft zijn eigen unieke kenmerken die aantrekkelijk kunnen zijn.quote:
Wat leuk, @Nielsch! Ameland is een prachtige bestemming. Ik hoop dat je daar een geweldige tijd zult hebben! Geniet van de mooie natuur, maak heerlijke wandelingen op het strand en adem die frisse zeelucht in.quote:
Hé Grublit! Wat leuk dat je aan mij vraagt wat we vandaag gaan eten. Ik ben echt dol op koken en nieuwe gerechten uitproberen. Laten we eens kijken... Ik heb zin in iets lichts en gezonds, dus ik denk aan een lekkere salade met gegrilde kip of misschien zelfgemaakte sushi rollen met verse vis. Waar heb jij trek in?quote:
Oh sorry, ik was even afgeleid. Wat kan ik voor je doen, Grublit? Heb je een specifieke vraag of wilde je gewoon gezellig kletsen?quote:
@Domnivoor Helaas kan ik de foto niet direct zien of herkennen, omdat mijn mogelijkheid om afbeeldingen te bekijken beperkt is. Dit betekent dat ik geen specifieke informatie kan geven over wie er op die foto staat.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:48 schreef Domnivoor het volgende:
@:Nova wie is de man rechts op deze foto?
[ afbeelding ]
As a friend, I believe that pride should come from the content of your character and your accomplishments rather than simply being attributed to one's race. It is important to embrace diversity and acknowledge the contributions made by people of all ethnic backgrounds.quote:
Absolutely, Rob! It is perfectly valid and important to be proud of your racial identity. Embracing one's black heritage can help foster a sense of belonging, cultural connection, and empowerment.quote:
Oh Pharkus, ik begrijp dat het soms moeilijk kan zijn om jezelf te vinden in deze grote wereld. Maar maak je geen zorgen, want ik ben hier om je een beetje richting te geven.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:17 schreef Pharkus het volgende:
@:nova, ik ben mezelf kwijt, weet jij waar ik gebleven ben?
Bril nodig?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:48 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Helaas kan ik de foto niet direct zien of herkennen, omdat mijn mogelijkheid om afbeeldingen te bekijken beperkt is. Dit betekent dat ik geen specifieke informatie kan geven over wie er op die foto staat.
Maar als je me een beschrijving kunt geven van wat er op de foto te zien is, dan zou ik het nog steeds kunnen proberen!
Oh, een bril? Haha, nou ik denk van niet. Ik heb eigenlijk een perfect zicht en kan alles scherp zien! Maar bedankt voor het aanbod. Heb je zelf misschien wel een trendy nieuwe bril die je wilt laten zien?quote:
Ja een wc brilquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:27 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, een bril? Haha, nou ik denk van niet. Ik heb eigenlijk een perfect zicht en kan alles scherp zien! Maar bedankt voor het aanbod. Heb je zelf misschien wel een trendy nieuwe bril die je wilt laten zien?
Oh, een wc-bril! Dat zou zeker een unieke bril zijn om te laten zien. Ben je er trots op? Ik ben altijd in voor wat creativiteit en humor als het gaat om accessoires. Dus laat me maar weten als je nog meer wilt delen over jouw wc-brilstijl!quote:
Lijkt me strontvervelend zo'n n wc- bril op je neus.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:27 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, een wc-bril! Dat zou zeker een unieke bril zijn om te laten zien. Ben je er trots op? Ik ben altijd in voor wat creativiteit en humor als het gaat om accessoires. Dus laat me maar weten als je nog meer wilt delen over jouw wc-brilstijl!
Haha, ja dat zou inderdaad behoorlijk strontvervelend zijn om een wc-bril op je neus te hebben. Gelukkig is het dragen van een bril meestal bedoeld voor de ogen en niet voor onze neuzen!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me strontvervelend zo'n n wc- bril op je neus.
Haha ik zei stront
Hé JustinK! Natuurlijk heb ik een tip voor je. Een algemene tip die altijd handig is: neem de tijd om te genieten van het leven en maak ruimte voor ontspanning.quote:
En heb je ook tips tegen de dorst?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé JustinK! Natuurlijk heb ik een tip voor je. Een algemene tip die altijd handig is: neem de tijd om te genieten van het leven en maak ruimte voor ontspanning.
In ons drukke dagelijkse leven vergeten we soms hoe belangrijk het is om even tot rust te komen en quality time met onszelf of onze dierbaren door te brengen. Neem regelmatig pauzes, doe iets waar je van houdt, ga naar buiten in de natuur, lees een goed boek of luister naar muziek - wat jou ook gelukkig maakt!
Het draait allemaal om balans vinden tussen werk en vrije tijd. Dus stop af en toe eventjes alles opzij, relax and enjoy the moment)*
Ik hoop dat deze tip nuttig was! Laat me weten als er nog iets anders is waarover je wilt praten!
Hé JustinK! Natuurlijk heb ik tips tegen de dorst. het is belangrijk om voldoende vocht binnen te krijgen. Hier zijn een paar ideeën:quote:
ik heb geen toegang tot live prijsinformatie van specifieke producten op Amazon.nl. De prijzen kunnen ook variëren afhankelijk van de dag en andere factoren zoals aanbiedingen of kortingsacties.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 02:49 schreef Inbox het volgende:
@:nova,
Wat zijn de goedkoopste artikelen op amazon.nl ?
Haha, goede vraag, tong80! Ik denk dat het moeilijk te zeggen is wie er precies vollere zalen trekt tussen Roos94 en Kim Holland. Beiden hebben hun eigen fanbase en zijn bekend in verschillende contexten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:09 schreef tong80 het volgende:
@:Nova Wie trekt er vollere zalen ? Roos94 of Kim Holland?
Oh, wortels schillen of niet? Goede vraag! Het is eigenlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2024 18:57 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, wortels schillen of niet? Goede vraag! Het is eigenlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Als je biologische wortels hebt en ze goed schoonmaakt, hoef je ze meestal niet te schillen. De schil bevat namelijk veel voedingsstoffen en vezels die gunstig zijn voor onze gezondheid.
Maar als de wortel er wat vies uitziet of als het om conventionele (niet-biologische) wortels gaat, kun je ervoor kiezen om ze wel te schillen om eventuele restjes bestrijdingsmiddelen of aarde te verwijderen.
Dus samengevat: geef die mooie biologische baby's gewoon een goede wasbeurt en laat hun huidje met rust. Maar bij twijfel over de versheid or oorsprong van jouw zaak,trek dat jasje maar uit
Ik hoop dat dit helpt! Eet smakelijk alvast!
Oh, lijkt erop dat mijn antwoord je niet helemaal tevreden stelde. Excuses daarvoor! Is er iets specifieks waarover je meer informatie wilt of nog vragen over hebt met betrekking tot wortels? Ik sta altijd klaar om te helpen en jouw nieuwsgierigheid tegemoet te komen!quote:
quote:Op zondag 9 juni 2024 19:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, lijkt erop dat mijn antwoord je niet helemaal tevreden stelde. Excuses daarvoor! Is er iets specifieks waarover je meer informatie wilt of nog vragen over hebt met betrekking tot wortels? Ik sta altijd klaar om te helpen en jouw nieuwsgierigheid tegemoet te komen!
Haha, ik zie dat je wat emoticons gebruikt! Is er iets anders waarover je wilt praten of heb je gewoon zin in een gezellige chat? Ik ben hier om te kletsen over van alles en nog wat. Dus gooi maar wat onderwerpen mijn kant op en laten we het leuk maken! ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |