quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Binnenkomers uit Den Haag. Niet te overtreffenquote:
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Kapen zonder een originele TT te maken :S
Jaws GENOTquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk.
Labiel werkt altijd in de hulpverleningquote:
echt een hoertje lijkt zequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje voor @:coco @:mortaxx @:tjacka
Mits ze haar tattoo wegwerkt
Ik haak af bij een fietsenrek of gele tandenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk.
Nou.quote:
Ciao.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
Ik moet er vandoor. Ik ga voor "nee, nee, nee". Laat even weten wat mijn score is.
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel respect voor Kyja, geen makkelijke jeugd gehad denk ik
Jij?quote:
Tja ik heb er niet echt kijk op.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij?
Ik vind hem niet bijzonder knap eigenlijk
Die is net vertrokkenquote:
sweaterquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Niet kunnen communiceren
Zeker een FOK!KER
In je sweater en op slippers de container aan de straat zettenquote:
intellectuele gesprekkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verstond het niet
Wat gaat hij missen?
Wel enigzins aanwezig, maar idd nog steeds te weinigquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis wenkbrauwen bij Lonneke @:sapstengel
Koudquote:
quote:
Slide in my DMquote:
Zielig voor haar, ze zal nooit kunnen ontsnappen van die nalatenschap.quote:
Waarom ben jij daar mee gestopt eigenlijk?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:coco zal een hoop geile dms krijgen nu
ik dm nu met Rolandquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom ben jij daar mee gestopt eigenlijk?
laatste bezoek: 3509 dagen, 7 uur geleden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:14 schreef Salina het volgende:
Hallo @:Pisces29 en @:Cocos![]()
Kijk niet mee. Beetje naborrelen na het werk in Amsterdam, zit nu in de trein mee te lezen.
Cheersquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:14 schreef Salina het volgende:
Hallo @:Pisces29 en @:Cocos![]()
Kijk niet mee. Beetje naborrelen na het werk in Amsterdam, zit nu in de trein mee te lezen.
Mooi moment om haar DM in te glijden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
laatste bezoek: 3509 dagen, 7 uur geleden.
Hij wil dat we hem beoordelen op karakter.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom ben jij daar mee gestopt eigenlijk?
Zou wel eventueel willen proberen of er iets uit komt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:15 schreef Coco het volgende:
Ik denk niet dat Kya borstvoeding heeft gegeven.
Ja btje gezopen ja hihi.quote:
Ik miste het even.quote:
Pics?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje voor @:coco @:mortaxx @:tjacka
Mits ze haar tattoo wegwerkt
Ik zit bij cursus EHBO voor honden. Zal straks even terug kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Echt wat voor @:dkup @:sapstengel @:mortaxx @:coco
Zou haar alleen geen 22 geven
Alta Graziaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:37 schreef Salina het volgende:
Hor heet die Whoopi?
Altijd radeloos?![]()
Verstond het niet.
Geen tijdstip voor jou?quote:
Pics? Ik kan niet meekijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Echt wat voor @:dkup @:sapstengel @:mortaxx @:coco
Zou haar alleen geen 22 geven
Hij zoekt een vrouwelijk meisje, geen lompe Rotterdamsequote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:48 schreef Salina het volgende:
Julia heeft het zwaar met die Colombostaan.
Is dit dan de Rotterdamse versie van die Brabantse domme van eerder deze week? Want er komt weinig uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:48 schreef Salina het volgende:
Julia heeft het zwaar met die Colombostaan.
Ik zag net die uitdrukking van haar. Volgens mij had ze er wel genoeg van dat hij zoveel praat.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zoekt een vrouwelijk meisje, geen lompe Rotterdamse
Lijkt me wel een leuke gesprekspartnerquote:
Haai haaiquote:
Gigantisch opgedroogd?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
Shani of hoe je het schrijft is gigantisch opgedroogd.
Worden we van haar ook.quote:
Zou wel een avondje met hem kunnen borrelen en ouwehoerenquote:
Dat is echt niet waar. Hij is heel netjes voor Purmerend.quote:
Het gaat mij om die hele intonatie en z'n woordgebruik. Ik vermoed dat hij er thuis veel meer tokkie bijloopt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar. Hij is heel netjes voor Purmerend.
Ik hou het bad warm en noteer dit voor je.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben niet weg van Shauney, maar ze is wel veel te leuk voor simpele Mike.
Draag jij ook loafers?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het gaat mij om die hele intonatie en z'n woordgebruik. Ik vermoed dat hij er thuis veel meer tokkie bijloopt.
Haha nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Draag jij ook loafers?
Hij houdt zich vermoedelijk wel een tikje in, ja.
Nou ja zegquote:
Voor Disneylandquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Domme Shauney wil graag naar Amerika
Dit verwacht je echt niet
Dit kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Florida
Disney world
@:bugno3 neemt nu al z’n woorden terug
Vrouwen herkennen domme vrouwen snelquote:
Zo gaan mijn dates ook vaak. Heel leuk en daarna geghostquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het soms zo jammer dat die etentjes dan sfeervol en oprecht lijken en aan het eind is het een IJSKOUD nee moment.
Stukje Wisconsin.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Shauney heeft net als haar naam een Amerikaanse kop
Alles valt op z’n plek
Gaf je ze wel een beetje diepgang of zat je alleen mooi te wezen?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo gaan mijn dates ook vaak. Heel leuk en daarna geghost
Je zegt dat het aan mij ligt?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaf je ze wel een beetje diepgang of zat je alleen mooi te wezen?
quote:
Nee ik vraag of je ze diepgang gaf. Je zoekt toch alleen vluggertjes.quote:
Wat bedoel je met diepgangquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik vraag of je ze diepgang gaf. Je zoekt toch alleen vluggertjes.
Trekt hij wel recht met z’n toekomstige baan.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Studententijd zolang mogelijk uitstellen
En daarna klagen over 80k studieschuld
Even gemist welke studie hij deed.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trekt hij wel recht met z’n toekomstige baan.
Rechten.quote:
Blouse met ruitjes afgevinktquote:
Niemand wil meer herhalingen kijken. Begrijpelijk.quote:
Jaquote:
dus is dit dan het eindequote:Op maandag 20 mei 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand wil meer herhalingen kijken. Begrijpelijk.
Nee na de zomer weer nieuwe en dan weer iets later een NiEuWe BaRmEnSquote:
ben ook niet van de verkeerde kantquote:Op maandag 20 mei 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ruitjes hoeft @:mortaxx niet te bellen
Hij stippelt z’n hele leven uit.
In dit warme bad is elke kant de goedequote:
Probeer jij ook altijd meiden te strikken met een maatje samenquote:
nee die tijd ligt achter me. Date alleen via de appsquote:Op maandag 20 mei 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Probeer jij ook altijd meiden te strikken met een maatje samen
Ik bedoelde ook gewoon online.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee die tijd ligt achter me. Date alleen via de apps
huh wtf waar zoek jij naar datesquote:Op maandag 20 mei 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook gewoon online.
Mannen die MMV berichten sturen
Ik zoek nergens. Vrouwen krijgen gewoon berichten op Insta enzo hè. (Mannen uiteraard ook.)quote:
heb nog nooit zomaar bericht gestuurd op insta, lijkt me echt ongemakkelijkquote:Op maandag 20 mei 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zoek nergens. Vrouwen krijgen gewoon berichten op Insta enzo hè. (Mannen uiteraard ook.)
Een praatje, foto’s en dan de volgende dag een verzoek of je mee gaat naar de sauna en of een maat mee kan.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb nog nooit zomaar bericht gestuurd op insta, lijkt me echt ongemakkelijk
wat sturen ze dan nog meer?
kun je eens zo'n gesprek delen, ben echt benieuwdquote:Op maandag 20 mei 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een praatje, foto’s en dan de volgende dag een verzoek of je mee gaat naar de sauna en of een maat mee kan.
Zeurderige tieners. Hoe vinden ze zoiets.quote:
Vind dat gedrag verschrikkelijkquote:Op maandag 20 mei 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeurderige tieners. Hoe vinden ze zoiets.
Maar wonen in IJmuiden is ook gewoon lijden.
Helemaal teruggekeken voor je. Die Dieke zeker? Nee dankje!quote:
Nee, dat meisje dat AI studeert.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helemaal teruggekeken voor je. Die Dieke zeker? Nee dankje!
Vanwege dit warme bad.quote:Maar ook: Waarom kijk je al deze herhalingen nog?
samuel24?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
Samuel houdt van juffies @:flippingcoin @:kaneelstokje
Oei, klinkt als een topaflevering.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zie jou me voor me als Samuel, qua uiterlijk danquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou me voor me als Samuel, qua uiterlijk dan
Hoezo, gewoon een popperig mooi gezichtje.quote:
Even peilenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:52 schreef Felagund het volgende:
Betalen jullie ook 15 meiers voor jullie studiootje?
Gekke Sappiequote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Zij is wel leuk. Beetje jong alleen en teveel Britt Dekker vibes.
Hallo, je komt binnen en dendert de temperatuur ijskoud naar benedenquote:
Ik vind die meid heel vervelendquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo, je komt binnen en dendert de temperatuur ijskoud naar beneden
Ja ik ook. Welkom op het woonwagenkampquote:
Haai haaiquote:
preciesquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Welkom op het woonwagenkamp
Frans Portugees toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Oh Indisch, ik dacht Joods. Maar inderdaad, even blonderen en hij heeft een Wilders kapsel.
Zonder spatscherm?quote:
doen vrouwen dat?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet hem vanavond wel uit verveling
Kan ze het allemaal afsluiten
Jaquote:
Plantenwetenschappen!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Henriette staat vooraan bij de EO jongeren dag
quote:
Arme Henriëttequote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Henriette staat vooraan bij de EO jongeren dag
Gelachenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
wat een saai juffie. Denk dat haar eigen gewassen maar weinig besproeid worden
Vast een flink bedje mos.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
wat een saai juffie. Denk dat haar eigen gewassen maar weinig besproeid worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |