Huh dat heeft er toch niks meer mee te makenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leverkusen, omdat ik AS Roma niet in de CL wil hebben en @:tjacka zijn voorronde EL potjes gun in een achterbuurt in Kazachstan.
quote:
Ik pak even de zero versiequote:Op woensdag 22 mei 2024 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Coca-Cola Regular
Ik pak nu een glaasje!
Alsof het serieus bedoeld wasquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flinke generalisaties nog welZeker bij Italie en Spanje
Ik neem zo wat fruitsap denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Coca-Cola Regular
Ik pak nu een glaasje!
Paris vreet alles op, de kruimels mogen Monaco/Lille/Nice om vechten, al was het leuk dat partycrasher Brest een paar pizzas mee jattequote:
Jawel, als Atalanta 5e wordt schuift het CL ticket door naar AS Roma waardoor het EL ticket doorschuift naar Fiorentina waardoor als zij de ECL winnen hun EL ticket doorschuift naar Ajaxquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Huh dat heeft er toch niks meer mee te maken
Ja, ik vind het ook ietwat gezocht. Als je er nou in een betere pot door komt ofzo..quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die bij een finale voor club Y zijn omdat club X hun favoriete clubje in de kont heeft genomen hebben een klein piemeltje.
nee is volgens mij niet zoquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel, als Atalanta 5e wordt schuift het CL ticket door naar AS Roma waardoor het EL ticket doorschuift naar Fiorentina waardoor als zij de ECL winnen hun EL ticket doorschuift naar Ajax
Dat je dat niet weet.
Mooi voor het Nederlands voetbal.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel, als Atalanta 5e wordt schuift het CL ticket door naar AS Roma waardoor het EL ticket doorschuift naar Fiorentina waardoor als zij de ECL winnen hun EL ticket doorschuift naar Ajax
Dat je dat niet weet.
Typisch Feyenoordquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die bij een finale voor club Y zijn omdat club X hun favoriete clubje in de kont heeft genomen hebben een klein piemeltje.
Voor het Nederlands voetbal is het gunstiger als Ajax eenvoudig punten pakt in de EL voorronde tegen wat kneusjesclubs.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi voor het Nederlands voetbal.
Ik wil Ajax dit niet aandoen in deze fase.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal is het gunstiger als Ajax eenvoudig punten pakt in de EL voorronde tegen wat kneusjesclubs.
Die gaat weer een mooie stap maken na dit seizoen.quote:
Ik vrees dat dat wat te zwaar is voor het kleine Ajax.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal is het gunstiger als Ajax eenvoudig punten pakt in de EL voorronde tegen wat kneusjesclubs.
Ik heb nog nooit van die optie gehoord. Je lult uit je nekquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord is er ook bovenop gekomen dankzij die kneusjesvoorronde.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil Ajax dit niet aandoen in deze fase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |