quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelachen dat die mensjes nu al uit hun dak gaan.
Het zou gewoon jammer zijn als je weer een trip door de neus geboord wordtquote:
Niet, ik luister naar Armin Lehmann op ARD Sportschau radioquote:
Terwijl het in theorie een gunstige loting zou zijnquote:
Genoteerd.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
Present boys.
21:00 klok overtreden @:pisces29
@Caland niet deze naam googlen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet, ik luister naar Armin Lehmann op ARD Sportschau radio
Ook alleen al de opmerking: “ik luister naar Armin Lehmann op ARD Sportschau radio”, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet, ik luister naar Armin Lehmann op ARD Sportschau radio
Ooit moet het toch eens lukken. De ultieme wraak.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl het in theorie een gunstige loting zou zijn
Maar de afgelopen vier keer dat we in de Knock-Out van een Europees hoofdtoernooi zijn uitgeschakeld was door AS Roma
Mwah. Als je dan dat potje in de groepsfase wint is dat toch niet de ultieme wraakquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ooit moet het toch eens lukken. De ultieme wraak.
Waarschijnlijk winnen we nog ook en komen we ze weer tegen bij de L32quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Als je dan dat potje in de groepsfase wint is dat toch niet de ultieme wraak
Roma is een soort zwarte beest van Feyenoord gewordenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In 25 seizoenen overwinterde Feyenoord zeven keer Europees ()
Één keer UEFA Cup winst
Één keer verloren van Sporting
Één keer verloren van Platini
Vier keer verloren van AS Roma
Vermoedens van.
Dankje schat, Armin stuurt een kusje uit het stadion, hij zal Peter Pfannkuchen niet gaan googelenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: “ik luister naar Armin Lehmann op ARD Sportschau radio”, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Zwarte beest, is dat Vlaams?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Roma is een soort zwarte beest van Feyenoord geworden
Verloren van Platini is wel dubbelop in dezen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In 24 seizoenen overwinterde Feyenoord zeven keer Europees ()
Één keer UEFA Cup winst
Één keer verloren van Sporting
Één keer verloren van Platini
Vier keer verloren van AS Roma
Vermoedens van.
Ik ken alleen een wit beest uit Vlaanderen.quote:
waarschijnlijk wel als je dat niet begrijptquote:
Ik begrijp het wel, maar leuke benaming.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel als je dat niet begrijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |