Jammer dat Aran Bade nu door de mainstream wordt omarmd als dé songfestivaljournalist. We zijn voorlopig nog niet van hem af, vrees ik.quote:
Gewoon met AI gegeneerdquote:
3 miljoen kijkers met een piek van 5.8 miljoen, werd vandaag bekend gemaakt. Finale zal wel wat minder zijn geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
Een week geleden was de 2e semi. Rustig weekje geweest wel.
Clarice Stenger (advocaat) zei bij Boulevard dat dit soort eenzijdige contracten helemaal niet kunnen in een rechtsstaat en dat een rechter dit kan overrulen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Lijkt me uitermate interessant te horen wat een rechter vind van zo'n worgbepaling. Dit is typisch iets wat je verwacht in een eenzijdig contract waar de onderliggende partij alle normale rechten moet opgeven
Maar 2,11 miljoen voor de finale, terwijl het in voorgaande jaren 4, 5, à 6 miljoen wasquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
3 miljoen kijkers met een piek van 5.8 miljoen, werd vandaag bekend gemaakt. Finale zal wel wat minder zijn geweest.
Ik snap die vertraagde kijkcijfers echt niet. Wie geeft er nou een week later nog om de kijkcijfers van zo'n uitzending. Vroeger keek ik nog wel eens op Kijkonderzoek, nu helemaal nooit meer...quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
3 miljoen kijkers met een piek van 5.8 miljoen, werd vandaag bekend gemaakt. Finale zal wel wat minder zijn geweest.
Inderdaad, ik dacht er nu aan omdat jij over de halve finale begon.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik snap die vertraagde kijkcijfers echt niet. Wie geeft er nou een week later nog om de kijkcijfers van zo'n uitzending. Vroeger keek ik nog wel eens op Kijkonderzoek, nu helemaal nooit meer...
Ze hebben in ieder geval wel een land eruit gegooid dat echt van het Songfestival houdt. Ik zag vandaag dat we hier nu zelfs Junior Songfestival In Concert krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Maar 2,11 miljoen voor de finale, terwijl het in voorgaande jaren 4, 5, à 6 miljoen was![]()
Netherlands: Viewer Interest Significantly Dropped
https://eurovoix.com/2024(...)gnificantly-dropped/
uitverkocht gewoon al hequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:18 schreef Em31 het volgende:
[..]Ik zag vandaag dat we hier nu zelfs Junior Songfestival In Concert krijgen.
Ze willen nog alleen cijfers met uitgesteld kijken publiceren. De zenders ondervonden nog al problemen dat als een programma slecht scoorde het meteen werd afgebrand.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik snap die vertraagde kijkcijfers echt niet. Wie geeft er nou een week later nog om de kijkcijfers van zo'n uitzending. Vroeger keek ik nog wel eens op Kijkonderzoek, nu helemaal nooit meer...
Junior Songfestival is echt wel populair bij de kinders onder de 14. En zorgt ook wel voor meer interesse in het gewone songfestival.quote:
Maar het maakt straks voor de rechter wel uit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat in bezwaar gaan nog vóór de finale dus ook geen enkele zin had. Dat op zich is al best apart.
Hahahaha moest hier ook beetje om lachen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Die Aran Bade begint er ook iets te veel in te geloven hè.
Ik wist ook niet dat dit bestond inderdaad. Maar het biedt in elk geval hoop dat EIC ook zonder Nederlandse deelname een succes kan blijven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval wel een land eruit gegooid dat echt van het Songfestival houdt. Ik zag vandaag dat we hier nu zelfs Junior Songfestival In Concert krijgen.
Ik denk dat er een recordaantal kinderen onder de 14 naar de finale had gekeken... als Joost had meegedaan natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Junior Songfestival is echt wel populair bij de kinders onder de 14. En zorgt ook wel voor meer interesse in het gewone songfestival.
Onze vader des vaderlandsquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Die Aran Bade begint er ook iets te veel in te geloven hè.
Geen idee. Is het niet zo dat je, als je gediskwalificeerd bent, je het jaar daarop niet mee mag doen? Als het teruggedraaid wordt mogen ze wel weer meedoen volgend jaar? Maar geen idee of dat de reden is hoor, ik zeg maar gewoon wat er in me opkomt;)quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:19 schreef Za het volgende:
[..]
Maar wat zou bereikt worden met terugdraaien?
Zeg het maar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:40 schreef Greys het volgende:
Met 'kan niet worden teruggedraaid' wordt neem ik aan gewoon bedoeld dat je dus niet het idee moet hebben dat je er bezwaar tegen kunt maken en/of hoop moet hebben dat er nog iets mogelijk is om het te laten terugdraaien voordat de finale is.
https://eurovision.tv/press/accreditation/code-of-conductquote:All decisions taken by the EBU, the Host Broadcaster and/or the Participating Broadcasters shall be final and binding and You agree that no remedy shall be possible.
Maar dit mag de EBU dus helemaal niet eisen in een contract.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:40 schreef Greys het volgende:
Met 'kan niet worden teruggedraaid' wordt neem ik aan gewoon bedoeld dat je dus niet het idee moet hebben dat je er bezwaar tegen kunt maken en/of hoop moet hebben dat er nog iets mogelijk is om het te laten terugdraaien voordat de finale is.
Dat is de code of conduct voor de pers. Maar neem aan dat ze vergelijkbare code hebben voor artiestenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zeg het maar.
[..]
https://eurovision.tv/press/accreditation/code-of-conduct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |