Ik kan echt niet zonder zonnebril.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Doel van de zomer: zorgen dat zwabb een zonnebril nodig heeft
same, of kan wel maar dan heb ik gewoon mn ogen dichtquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zonder zonnebril.
Tot je kreeftrood bentquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje zon op de bakkes doet de mens goed.
Haha, zo'n chagrijnige blik en uiteindelijk hoofdpijn door het knijpenquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zonder zonnebril.
Dikke fronsrimpel, geen zak zien, tranende ogenquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Haha, zo'n chagrijnige blik en uiteindelijk hoofdpijn door het knijpen
Mijn borst is nog steeds niet bijgekomen van die ene zonnige zaterdag begin aprilquote:
Dat laatste heb ik vooral na een dag werken. Zal vast door dat monitorstaren komen ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke fronsrimpel, geen zak zien, tranende ogen
Koffie blijven halen, scheelt toch iedere keer weer een paar minuten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik vooral na een dag werken. Zal vast door dat monitorstaren komen ofzo.
Ja dat idee heb ik ook wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik vooral na een dag werken. Zal vast door dat monitorstaren komen ofzo.
Ik ga toch Fokken als ik eventjes tijd over hebquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Koffie blijven halen, scheelt toch iedere keer weer een paar minuten.
Kusje deropquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn borst is nog steeds niet bijgekomen van die ene zonnige zaterdag begin april
Goed bezig kerelquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:21 schreef dud0r het volgende:
wat ben ik weer productief bezig. allemaal mensen gebeld en dingen ingepland.
bijna trots op mezelf
verkeerde scquote:
1 glas eruit halen, dan heb je half licht half donkerquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb wel eens in de auto dat het te licht is om zonder zonnebril te rijden, maar met eigenlijk net te donker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |