Ik kan echt niet zonder zonnebril.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Doel van de zomer: zorgen dat zwabb een zonnebril nodig heeft
same, of kan wel maar dan heb ik gewoon mn ogen dichtquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zonder zonnebril.
Tot je kreeftrood bentquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje zon op de bakkes doet de mens goed.
Haha, zo'n chagrijnige blik en uiteindelijk hoofdpijn door het knijpenquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zonder zonnebril.
Dikke fronsrimpel, geen zak zien, tranende ogenquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Haha, zo'n chagrijnige blik en uiteindelijk hoofdpijn door het knijpen
Mijn borst is nog steeds niet bijgekomen van die ene zonnige zaterdag begin aprilquote:
Dat laatste heb ik vooral na een dag werken. Zal vast door dat monitorstaren komen ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke fronsrimpel, geen zak zien, tranende ogen
Koffie blijven halen, scheelt toch iedere keer weer een paar minuten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik vooral na een dag werken. Zal vast door dat monitorstaren komen ofzo.
Ja dat idee heb ik ook wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik vooral na een dag werken. Zal vast door dat monitorstaren komen ofzo.
Ik ga toch Fokken als ik eventjes tijd over hebquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Koffie blijven halen, scheelt toch iedere keer weer een paar minuten.
Kusje deropquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn borst is nog steeds niet bijgekomen van die ene zonnige zaterdag begin april
Goed bezig kerelquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:21 schreef dud0r het volgende:
wat ben ik weer productief bezig. allemaal mensen gebeld en dingen ingepland.
bijna trots op mezelf
verkeerde scquote:
1 glas eruit halen, dan heb je half licht half donkerquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb wel eens in de auto dat het te licht is om zonder zonnebril te rijden, maar met eigenlijk net te donker.
Welnee. Alleen heel degelijke mensen hierquote:
Fixed.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:21 schreef dud0r het volgende:
wat ben ik weer productief bezig. allemaal mensen gebeld en dingen ingepland.
bijna trots op mezelf
nee broeken zijn stom met mijn opblaasbuikquote:
En dan anderen pervers noemenquote:
Jurkjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee broeken zijn stom met mijn opblaasbuik
dus jurkjes ftw
ik vind overbuik-broekjes wel okequote:Op donderdag 16 mei 2024 14:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee broeken zijn stom met mijn opblaasbuik
dus jurkjes ftw
Nee jij niet, lilakquote:
Je perversiteit kwam bovendrijvenquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat in de clickbait gebeurd hier
@DeZwabberquote:
Heul niet, ik vulde aan op @JJHquote:
Ze doet het heel geniepigquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lilak pervers ??
Nog nooit opgevallen...
ik begon niet over wie er geen broekjes aan heeft, niets wat ik zeg wijst op perversquote:
Huehuequote:Op donderdag 16 mei 2024 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik begon niet over wie er geen broekjes aan heeft, niets wat ik zeg wijst op pervers
er worden mij woorden in de mond gelegd
Dat was me niet direct duidelijk.quote:
Ohquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was me niet direct duidelijk.
Echt he, gelukkig zijn wij nette mensenquote:
Allemaal perverse mensen hierquote:
jij welquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee. Alleen heel degelijke mensen hier
zal je vanavond eens wat in je mond leggen. HUHEHUEHUEHUEquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik begon niet over wie er geen broekjes aan heeft, niets wat ik zeg wijst op pervers
ik ben een nette jongeman die wacht tot het huwelijk om pervers te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
hoezo zou dit pervers zijn
wat zijn jullie preuts
...quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat was 6 jaar geleden?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben een nette jongeman die wacht tot het huwelijk om pervers te doen.
yesquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
9,5quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:44 schreef dud0r het volgende:
Allemaal perverse mensen hier
Behalve lilak, essie en ik
oh ja jij ook niet. jij bent ook een nette damequote:
Welke datum ga je lilak ook alweer ten huwelijk vragen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:44 schreef dud0r het volgende:
13 augustus 2027quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke datum ga je lilak ook alweer ten huwelijk vragen?
ben je ook met je tuintjequote:
Ben je het daar mee eens?quote:
13 augustus 2027quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke datum ga je lilak ook alweer ten huwelijk vragen?
datum voor de bruiloft wordt 13 oktober 2028quote:
Ik vond het heel grappigquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als iemand met mensenkennis.
Dat is behoorlijk burgerlijkquote:
heb daar niet echt een mening over denk ik, sommige dingen wel, sommige dingen nietquote:
Oh het is al helemaal uitgedacht.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
datum voor de bruiloft wordt 13 oktober 2028
tevens partneralimentatie
quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:53 schreef essnhills het volgende:
Is dit berenklauw of reuzenberenklauw?
Is nog wat vroeg toch?
Of is het iets anders?[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:54 schreef essnhills het volgende:
En waarom doet dat plaatje het nou weer niet
Tuintjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond het heel grappigdie inzichten van andere mensen hoe ze jou zien vind ik altijd heel leuk
[..]
Dat is behoorlijk burgerlijk
[..]
heb daar niet echt een mening over denk ik, sommige dingen wel, sommige dingen niet
weet niet of ik uberhaupt in burgerlijk geloof
Noem je mij nou pervers?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he, gelukkig zijn wij nette mensen
[..]
[..]
jij wel
[..]
zal je vanavond eens wat in je mond leggen. HUHEHUEHUEHUE
Ben ik gelukkig niet de enige.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht aan een andere berenklauw
Krijgt dud0r nog iedere maand geld nu?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
datum voor de bruiloft wordt 13 oktober 2028
tevens partneralimentatie
imgur is aids.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:56 schreef essnhills het volgende:
Ik had een app waarmee ieder plaatjr altijd meteen lukte. Maar die doet het de laatste tijd heel vaak niet. Dus nu gebruik ik direct die imgur app maar daar zit ik altijd mee te klooien
@:Dr_Flash kan hier over mee praten
IMGBB?quote:
Ow okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |