Soms nam ik er een op sterkte als hij gratis / goedkoop bij m'n bril kwam. Maar tegenwoordig eigenlijk niet meer, want ik gebruik ze te weinig.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal merkzonnebrillen, zijn die veel beter dan bijv. de kruidvat-zonnebrillen?
In de koker die er bij kwam onderin en achterin een la ergens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Hoe bewaren jullie je zonnebril eigenlijk, ik heb er zo'n zakje omheen maar misschien is een case beter
Ik heb in de keukenla een case liggen maar gebruik hem eigenlijk nooit. Zou hem zo opzich best even in mijn rugtas kunnen doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Hoe bewaren jullie je zonnebril eigenlijk, ik heb er zo'n zakje omheen maar misschien is een case beter
Wel eens gehad dat ik dacht dit is een leuk houten frame, staat goedquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens was m'n dure lang niet zo duur als je het kan maken.
Ja meh.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh boy. Een hoofdstukje op de zanger zijn Wikipedia genaamd "legal issues".
Myehhhhh. Niet alles aged even goed blijkbaar.
Gewoon vaker ff lekker met je bek in het zonnetje gaan zitten johquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms nam ik er een op sterkte als hij gratis / goedkoop bij m'n bril kwam. Maar tegenwoordig eigenlijk niet meer, want ik gebruik ze te weinig.
ik ook niet, maar heel veel welquote:
ahh ok, op je hoofd blijven zitten is wel fijn voor een zonnebrilquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die in de auto is vooral omdat ik gemerkt heb dat m'n "dure" beter omgaat met spiegeling op het wegdek wegnemen en de balans zonwering/verduistering voelt beter aan.
M'n wat goedkopere, maar niet kruidvat-brillen zijn vooral omdat die lekker op m'n hoofd blijven zitten tijdens het buiten sporten.
topquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Over het algemeen niet. De prijs is zo hoog omdat 1 bedrijf bijna alle merkzonnebrillen verkoopt.
ja die snap ik als het gratis/goedkoop isquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms nam ik er een op sterkte als hij gratis / goedkoop bij m'n bril kwam. Maar tegenwoordig eigenlijk niet meer, want ik gebruik ze te weinig.
in een heel mooi kokertasjequote:Op donderdag 16 mei 2024 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Stevigheid en verschillende mogelijkheden qua glazen sowieso.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal merkzonnebrillen, zijn die veel beter dan bijv. de kruidvat-zonnebrillen?
M'n autobril ligt in een case in de auto en m'n stevige plastieken gaan in een zakje. Of op m'n hoofd, als haarbandje.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Om te shinen jwzquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Harde case jaquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Doel van de zomer: zorgen dat zwabb een zonnebril nodig heeftquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon vaker ff lekker met je bek in het zonnetje gaan zitten joh
Daar moet een gespleten tong onderuit hangen om het af te maken…quote:
ohja, logischquote:
dat lijkt me niksquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar moet een gespleten tong onderuit hangen om het af te maken…
Die ligt in een vakje in de auto die daarvoor is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Mooi doel welquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Doel van de zomer: zorgen dat zwabb een zonnebril nodig heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |