Zwart en stevig, ik snapquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar deze heb ik dus het meeste op
https://goodr.nl/collections/run/products/a-gingers-soul
Oja die zie je ook best veel idd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee lijkt hier op: https://www.ray-ban.com/n(...)c-zwart/805289126577
quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter dan afwasmiddel in je vaatwasser
uhm, die wat nu in de auto ligt is deze denk ikquote:
Huh? Wet afbreking zwangerschap bestaat gewoon.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vergis je niet, officieel staat er in de Nederlandse wet dat abortus niet mag en daar is een toevoeging aan gedaan dat het wel gedaan kan worden. Het aanpassen van die wet is niet heel veel werk en dan poef eerste stap richting handmaids tale
Check.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet nog dat dikke plastic monturen ineens weer hip waren zoals de Wayfarer. En dat mensen dan zeiden "Oh de nerd bril is hip. Haha ik ben zo nerdy."
Terwijl iedere stereotype nerd die ik ken, altijd een dun draadmontuurtje heeft had.
Zo'n klein rond brilletje vond ik altijd tof, had ik vroegerquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet nog dat dikke plastic monturen ineens weer hip waren zoals de Wayfarer. En dat mensen dan zeiden "Oh de nerd bril is hip. Haha ik ben zo nerdy."
Terwijl iedere stereotype nerd die ik ken, altijd een dun draadmontuurtje heeft had.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn vrouwen koffie ook het liefst
Ik mijn metal.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn vrouwen koffie ook het liefst
Flashbacks.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
Jeez. Zou Mindless Self Indulgence nog bestaan?
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal merkzonnebrillen, zijn die veel beter dan bijv. de kruidvat-zonnebrillen?
Die in de auto is vooral omdat ik gemerkt heb dat m'n "dure" beter omgaat met spiegeling op het wegdek wegnemen en de balans zonwering/verduistering voelt beter aan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal merkzonnebrillen, zijn die veel beter dan bijv. de kruidvat-zonnebrillen?
Over het algemeen niet. De prijs is zo hoog omdat 1 bedrijf bijna alle merkzonnebrillen verkoopt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Luister ik nog regelmatig.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
Jeez. Zou Mindless Self Indulgence nog bestaan?
Oh boy. Een hoofdstukje op de zanger zijn Wikipedia genaamd "legal issues".quote:
Mijn zusje was er meer into dan ik, maar Shut Me Up heb ik nog best veel geluisterd vroeger.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Luister ik nog regelmatig.Maar geen idee verder.
Ik heb 50/50quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |