Goodr ken ik niet, zo even opzoeken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb in de auto een Ray Ban liggen, voor al het andere pak ik meestal m'n Goodr, want die kan tegen een stootje.
Merkloos ding van bol.com met gekleurde gespiegelde glazen. Die leek het meest op de zonnebril die ik had gesloopt en ik ben wel snel tevreden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:30 schreef Xilia het volgende:
Welke zonnebril hebben jullie? Merk / geen merk? Ik wil een nieuwe![]()
Ik heb enkele duurdere en ook tig van die 'handig eentje extra' brillen die overal liggen.
Maarrrr... De goeie zijn op sterkte en dat gaat na mijn oogoperaties natuurlijk niet meer
Eeeeeeeeeehm, eentje bij m'n toenmalige opticien vandaan?quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:33 schreef Xilia het volgende:
[..]
Goodr ken ik niet, zo even opzoeken.
Welke Ray Ban?
Heb ook al eens vaatwastabletten gekregen toen de fles Dreft die ik zocht niet leverbaar was.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aah ja voor je gezicht wil je wel een ander mesje dan voor je benen![]()
Zeker voor een mannenbaard
vergis je niet, officieel staat er in de Nederlandse wet dat abortus niet mag en daar is een toevoeging aan gedaan dat het wel gedaan kan worden. Het aanpassen van die wet is niet heel veel werk en dan poef eerste stap richting handmaids talequote:Op donderdag 16 mei 2024 10:44 schreef JJH het volgende:
[..]
NSC wilde dat erin hebben, ik kan me niet voorstellen dat ze daar snel een meerderheid voor hebben.
Rayban (een in de ene auto, een in de andere en een in mijn werkrugzak - want ik ben een lamme tak die anders steeds zonnebril vergeet) zonder sterkte en een specsavers met (simpele leesbril)quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:30 schreef Xilia het volgende:
Welke zonnebril hebben jullie? Merk / geen merk? Ik wil een nieuwe![]()
Ik heb enkele duurdere en ook tig van die 'handig eentje extra' brillen die overal liggen.
Maarrrr... De goeie zijn op sterkte en dat gaat na mijn oogoperaties natuurlijk niet meer
Is prima tochquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een Polaroid van KruidvatIk mol die dingen altijd.
En dan nog twee goedkoop modelletjes van de Hema.
Dat zullen conservatieve partijen toch nooit doen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vergis je niet, officieel staat er in de Nederlandse wet dat abortus niet mag en daar is een toevoeging aan gedaan dat het wel gedaan kan worden. Het aanpassen van die wet is niet heel veel werk en dan poef eerste stap richting handmaids tale
Ik heb twee echte Polaroids gehad, maar die zijn allebei van m'n hoofd gevallen. Dit is een goedkoop ding, maar hij zit wel goed op m'n knar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:35 schreef Xilia het volgende:
[..]
Is prima toch![]()
Heb ook een boel van zulke liggen, altijd handig
Het staat erin via strafrecht dacht ik?quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vergis je niet, officieel staat er in de Nederlandse wet dat abortus niet mag en daar is een toevoeging aan gedaan dat het wel gedaan kan worden. Het aanpassen van die wet is niet heel veel werk en dan poef eerste stap richting handmaids tale
Blessed be the fruit.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nicequote:Op donderdag 16 mei 2024 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor in de auto:
2x Ray ban op sterkte
voor op de fiets
4x oakley in verschillende gradaties
voor daar buiten:
alles wat gratis was of 5 euro neppers uit spanje
Als het goed is dan prima tochquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Merkloos ding van bol.com met gekleurde gespiegelde glazen. Die leek het meest op de zonnebril die ik had gesloopt en ik ben wel snel tevreden.
Aviator?quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:35 schreef Ama het volgende:
Maar het is zo'n fake Ray Ban model. Dat model wat iedereen wel iedereen kent.
Nee lijkt hier op: https://www.ray-ban.com/n(...)c-zwart/805289126577quote:
Ja en ik laat hem wel vaak vallen dus een dure zonnebril vind ik ook zonde.quote:
Hmm veel Ray Ban hier dusquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rayban (een in de ene auto, een in de andere en een in mijn werkrugzak - want ik ben een lamme tak die anders steeds zonnebril vergeet) zonder sterkte en een specsavers met (simpele leesbril)
De mijne moet ook in m'n haar kunnen, omhoog zetten dus zonder dat hij daar gelijk kapot van gaat of wijdbeens wordtquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee echte Polaroids gehad, maar die zijn allebei van m'n hoofd gevallen. Dit is een goedkoop ding, maar hij zit wel goed op m'n knar.
Beter dan afwasmiddel in je vaatwasserquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ook al eens vaatwastabletten gekregen toen de fles Dreft die ik zocht niet leverbaar was.
Er is een reden dat ik overgestapt ben naar de Picnic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |