quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Dat een machinevertaling laatst finances had vertaald met vagina vond ik erger.
Is wel waarquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US zal beamen dat vrouwen geld kosten.
Ik probeerde laatst een loopband, staat er een pijltje naar de zijkant van de band met beschrijving: beroertequote:Op donderdag 16 mei 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Lol.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst een loopband, staat er een pijltje naar de zijkant van de band met beschrijving: beroerte
In het engels stond er dus stroke
Dat klopt toch gewoonquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst een loopband, staat er een pijltje naar de zijkant van de band met beschrijving: beroerte
Bwehehehequote:Op donderdag 16 mei 2024 12:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Vond het best klam vanochtend. Naja toch anderhalve km.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
Nu kun je tenminste beetje bewegen zonder kapot te zweten.
Een tartbodem gevuld met karamel en een ganache van pure chocolade.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga niet halen hoor, of iig nog niet
[..]![]()
wat is die ander? ik wil dit
Nadert asymptotisch naar het wereldrecord calorieën per kubieke centimeterquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
Een tartbodem gevuld met karamel en een ganache van pure chocolade.
Ja, gaarne.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
Oeps. Ineens werk.
[..]
Een tartbodem gevuld met karamel en een ganache van pure chocolade.
Feit is dat die dingen gewoon klauwen met geld kosten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Hey USquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Feit is dat die dingen gewoon klauwen met geld kosten.
Welnee, die had er een persoonlijke ervaring bij gedeeld over een freule met een met bladgoud beklede bikini die een diamant als clit had. Ofzo.quote:
ja daar wacht ik eigenlijk op idd. Maar ik had jouw reactie al voorspeld, alleen dan komende van hemquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, die had er een persoonlijke ervaring bij gedeeld over een freule met een met bladgoud beklede bikini die een diamant als clit had. Ofzo.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US zal beamen dat vrouwen geld kosten.
Die had ik dan weer gemist.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar wacht ik eigenlijk op idd. Maar ik had jouw reactie al voorspeld, alleen dan komende van hem
[..]
En hobbelpaardenquote:
En toch kan de korte broek nog aan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:45 schreef essnhills het volgende:
Ja deze temperaturen zijn wel beter te doen. Merk het gelijk, stuk minder vermoeid en duizelig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |