Mwah echt een nieuwsitem was het niet toch? Genoeg andere shitzooi dit jaar daarquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat ze dat opzettelijk doen want "Dan gaat ie makkelijker kapot, hebben we weer een nieuws itempje" soort aandachtshoererij. Maar ja wat wil je als je een koepel van uitzendorganisaties zelf een feestje laat organiseren.
Ja denk het. Deel 1 was best naar volgens mij, is al even geleden dat ik die heb gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah nice.
ik zag daar al wel wat van voorbij komen maar ik dacht dat ze er een serie van gingen maken.
deel 1 was wel echt gaaf. 2 was een stuk minder.
is dit een prequel dan ofzo?
Apart filmpje op de NOS reel, er werd op teruggekomen in de persco.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah echt een nieuwsitem was het niet toch? Genoeg andere shitzooi dit jaar daar
Naar op de goede manier bij horror?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja denk het. Deel 1 was best naar volgens mij, is al even geleden dat ik die heb gezien.
Ik weet het eigenlijk vooral omdat ik live op TV keihard PATS hoorde toen die trofee werd neergezet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Apart filmpje op de NOS reel, er werd op teruggekomen in de persco.
Maar genoeg andere vuilspuiterij idd.
Hoe werkt dit eigenlijk?quote:
Y'arrrrquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Had vorige week Late Night with the Devil gekeken, maar daarvoor moet je de piraat uithangen.
Horen bij elkaar, maar zijn alleenstaand ook fatsoenlijk te kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe werkt dit eigenlijk?Is het nou een trilogie of zijn het standalone films?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
CL heeft nu een meltdown, vermoed ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Die letterlijke vertaling ook. Lekker bezig IJs.
Lol wat.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Dat een machinevertaling laatst finances had vertaald met vagina vond ik erger.
Ik pretendeer gelukkig geen vertaler te zijn.quote:
...quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
US zal beamen dat vrouwen geld kosten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |