quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:53 schreef Fok-it het volgende:
Lachwekkend populistisch akkoord
Maargoed, de Wilders aanhang vindt kritiek vooral 'LinKsE TrAnen' dus daar doen we het maar mee.
En toen kwam Rambootje er na 2 jaar achter dat een mindere asielstroom geen enkele drol heeft uitgemaaktquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:24 schreef RamboDirk het volgende:
Zou het allemaal wat uitmaken?
Zolang de asielstroom verdampt ben ik een tevreden mens.
Laten we elkaar gewoon met respect behandelen, je klinkt nogal boos.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen kwam Rambootje er na 2 jaar achter dat een mindere asielstroom geen enkele drol heeft uitgemaakt
Gelukkig kan Rambootje dan snel weer op een andere populistentrein aansluiten
Klopt. Ik heb ook niks tegen maatregelen tegen het asielbeleid. Wel tegen mensen die het verband willen zien met alle andere problemen in het land.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:29 schreef FvanS het volgende:
[..]
Laten we elkaar gewoon met respect behandelen, je klinkt nogal boos.
De asielinstroom was natuurlijk ook niet meer houdbaar, er is simpelweg geen plek.
Niet dat ik een asieldiscussie hier wil starten, maar Omtzigt gaf al duidelijk aan dat het probleem zich niet bevindt bij de asielzoekers, maar bij de arbeidsmigranten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:29 schreef FvanS het volgende:
[..]
Laten we elkaar gewoon met respect behandelen, je klinkt nogal boos.
De asielinstroom was natuurlijk ook niet meer houdbaar, er is simpelweg geen plek.
Want?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland gaat nog verder een land vol egoïsten en tokkies worden
Omdat het de laatste jaren alleen maar erger is geworden en het nu er nog slechter op gaat worden, het lijkt wel Rutte 5 dit akkoordquote:
Maar dat laatste is geen breuk met de Rutte kabinetten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:08 schreef Canopus het volgende:
Valse hoop, meer is het niet.
Het klinkt allemaal mooi, maar de rijken worden rijker.
Het lijkt mij een vrij haalbare doelstelling dat Rambootje minder Eritreeërs op fatbikes die alles van zich afgooien wat betreft afval, ziet. En hun conflicten van elders hier uitvechten in onze buurten. Om maar met wat anekdotische oneliners te komen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen kwam Rambootje er na 2 jaar achter dat een mindere asielstroom geen enkele drol heeft uitgemaakt
Gelukkig kan Rambootje dan snel weer op een andere populistentrein aansluiten
Geen cent spijt als CU stemmer. Ik zie hier trouwens qua werkbare maatregelen eerder een minder streng dan een strenger pakket als je naar complete migratie kijkt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:35 schreef Cilantro het volgende:
Prima asielpakket. Wat zullen D66/CU spijt hebben dat ze toendertijd niet met het pakket instemden omwille van de nareizigers. Nu krijgen we dat alsnog plus een aantal strengere maatregelen.
Ik had gehoopt om duidelijke voorbeelden om een discussie over te beginnen, maar helaas: dit is mij te abstract.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Omdat het de laatste jaren alleen maar erger is geworden en het nu er nog slechter op gaat worden, het lijkt wel Rutte 5 dit akkoord
2.3 procent Eritrese vluchtelingen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het lijkt mij een vrij haalbare doelstelling dat Rambootje minder Eritreeërs op fatbikes die alles van zich afgooien wat betreft afval, ziet. En hun conflicten van elders hier uitvechten in onze buurten. Om maar met wat anekdotische oneliners te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |