ohwquote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef golfer het volgende:
tong80 ziek?
Al een paar dagen niet gepost.
geen ban voor zover ik weetquote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef golfer het volgende:
tong80 ziek?
Al een paar dagen niet gepost.
Nee, geen streep door zijn naam.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geen streep door zijn naam.
En voor zover ik kan zien is heel Zaltbommel nog van stroom voorzien. Misschien had hij wel zo'n blauw scherm des doods en is zijn PC kapot?
Nou ben ik allesbehalve een wappie, maar waarom zou je nog testen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:24 schreef borisz het volgende:
Ik was zo/ma wel ziek. Kans aanwezig dat het covid was. Heb alleen geen testjes meer. Leek behoorlijk op de vorige keer covid.
Vandaag wel weer aan het werk vanuit huis.
Gewoon om het zeker te weten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ben ik allesbehalve een wappie, maar waarom zou je nog testen?
Volgens mij gaat er weer een nieuwe variant deur nederland momenteel. Ik test ook niet meer trouwens.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ben ik allesbehalve een wappie, maar waarom zou je nog testen?
Er zijn momenteel tig versies die rond gaan. Er is nu geen dominante versie zoals in den beginne.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:41 schreef manny het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er weer een nieuwe variant deur nederland momenteel. Ik test ook niet meer trouwens.
ah. ok. ik volg het allemaal niet meer zo gedetailleerd.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zijn momenteel tig versies die rond gaan. Er is nu geen dominante versie zoals in den beginne.
En na een uur een doelpunt afkeuren bij Mar-Arg.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:23 schreef borisz het volgende:
De SPelen zijn begonnen
Met voetbal op twee schermen. Laptop gaat zo naar Rugby Sevens.
mijn pa in hospice gelukkig negatief , haal toch maar testquote:
2 weken.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:01 schreef manny het volgende:
Nou. Weer een weekje of 3 rare sporten kijken.
Goedemorgen tevens ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |