Steeds verbaas ik me er over hoe jong ze vaak waren. Ischa en Herman Brood waren ook van die leeftijd bv.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:31 schreef borisz het volgende:
Aan de wandel in Driehuis... Eens Westerveld bezocht 'zonder doel'. Meestal kom ik er voor 4 mei.
Blijft een bijzondere begraafplaats. Tevens eerste crematorium van Nederland.
Laat ik dan één graf van een BN'ner posten.
[ afbeelding ]
Ze zijn morgen pas jarig.quote:
Ik dacht ook vandaag.quote:
ohwquote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef golfer het volgende:
tong80 ziek?
Al een paar dagen niet gepost.
geen ban voor zover ik weetquote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef golfer het volgende:
tong80 ziek?
Al een paar dagen niet gepost.
Nee, geen streep door zijn naam.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geen streep door zijn naam.
En voor zover ik kan zien is heel Zaltbommel nog van stroom voorzien. Misschien had hij wel zo'n blauw scherm des doods en is zijn PC kapot?
Nou ben ik allesbehalve een wappie, maar waarom zou je nog testen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:24 schreef borisz het volgende:
Ik was zo/ma wel ziek. Kans aanwezig dat het covid was. Heb alleen geen testjes meer. Leek behoorlijk op de vorige keer covid.
Vandaag wel weer aan het werk vanuit huis.
Gewoon om het zeker te weten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ben ik allesbehalve een wappie, maar waarom zou je nog testen?
Volgens mij gaat er weer een nieuwe variant deur nederland momenteel. Ik test ook niet meer trouwens.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ben ik allesbehalve een wappie, maar waarom zou je nog testen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |