Zal ik je hoofd ff leeg knuffelen?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon geen zin in slapen. Te vol hoofd
Geduld heb ik wel, komt goed.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik begin dan wel een beetje grommerig. Met een beetje geduld word ik wel weer lief
Het feit dat je openstaat om te onderkennen dat je niet alles alleen kan en daar hulp voor inschakelt is wmb een teken van kracht en niet van falen. Je bent dus geen faalhaas al voelt dat nu misschien wel even zo.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is gewoon kloterig dat ik zo afhankelijk ben van instanties en dat mensen pas vertrouwen in me hebben als ik omringt ben door hulpverleners. Voel me zo'n faalhaas
Je bent liefquote:Op zondag 19 mei 2024 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat je openstaat om te onderkennen dat je niet alles alleen kan en daar hulp voor inschakelt is wmb een teken van kracht en niet van falen. Je bent dus geen faalhaas al voelt dat nu misschien wel even zo.
Ik zie ook een moeder die blijkbaar veel houdt van haar dochter en het beste met haar voor heeft. Ondanks haar eigen situatie.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent lief
Was bij mijn moeder vanmiddag en zij is erg ziek. Ik had haar verteld van de organisatie die me vanaf dinsdag gaat leren het huishouden en boodschappen goed te doen. Haar reactie: kan ik iig met een gerust hart sterven nu ik weet dat er naar je omgekeken wordt.
Nou... dat is aan alle kanten gewoon zwaar rot
quote:Op zondag 19 mei 2024 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent lief
Was bij mijn moeder vanmiddag en zij is erg ziek. Ik had haar verteld van de organisatie die me vanaf dinsdag gaat leren het huishouden en boodschappen goed te doen. Haar reactie: kan ik iig met een gerust hart sterven nu ik weet dat er naar je omgekeken wordt.
Ja hoorquote:Op zondag 19 mei 2024 22:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag ik ook wat gaapgevoelens van jou? Moet zo naar bed, maar wil niet
ik snap je heb dat soort ook gehad terwijl je dan wil helpen als kind enzo he.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent lief
quote:Op zondag 19 mei 2024 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent lief
quote:Op maandag 20 mei 2024 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn liefbedankt
Zat gewoon even in zak en as. Nieuwe dag en nieuwe kansen en zo
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het gewoon even afzien. C'est la viequote:Op maandag 20 mei 2024 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn liefbedankt
Zat gewoon even in zak en as. Nieuwe dag en nieuwe kansen en zo
Zo zwart is het ook nietquote:Op maandag 20 mei 2024 08:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het gewoon even afzien. C'est la vie
Ik wilde het jou even horen zeggenquote:Op maandag 20 mei 2024 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo zwart is het ook niet
Over het algemeen geniet je er tussen met wat negativiteit voor de balans tussendoor
Sallyquote:
Het lijden is eindig.quote:Op maandag 20 mei 2024 08:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het gewoon even afzien. C'est la vie
Ik nietquote:
Ik ook, lekker gerommeld in en om huis. Dadelijk lekker gamenquote:Op maandag 20 mei 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Lekker!
Hier op het moment tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |