een kantoorvest?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan geen korte mouwen aan door de airco.
Straks bij 35 graden heb ik een kantoorvest die buiten uitgaat.
Yupquote:
Wit overhemd, slim fit. Donkerblauwe broek. Bruine schoenen.quote:
Klinkt als een mooie meneerquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wit overhemd, slim fit. Donkerblauwe broek. Bruine schoenen.
Dankjewelquote:
Oh godver, zķ'n airco.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan geen korte mouwen aan door de airco.
Straks bij 35 graden heb ik een kantoorvest die buiten uitgaat.
Hier last van zenuwen, straks intake voor hulp met huishouden en boodschappen. Ben benieuwd hoe ze me dat willen lerenquote:
Ik sliep.quote:
Was een grapjequote:Op donderdag 16 mei 2024 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lekker, beetje van bijgekomen?
Dat heb ik ook een halfuurtje gedaan
Oh, jammerquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was een grapje
Maar eerder dingen doen op het werk
Volgende keer samen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, jammer
dan heb ik voor ons beiden gedut
* TheStigsDutchCousin bed opmaaktquote:
Word je jaloers op mijn knuffel in bed?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin bed opmaakt
Nee hoorquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Word je jaloers op mijn knuffel in bed?
Hij moest het bed verschonen nadat ik was blijven slapen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Word je jaloers op mijn knuffel in bed?
Mannen in overhemdquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wit overhemd, slim fit. Donkerblauwe broek. Bruine schoenen.
Gelukkig heb ik meerdere dekbedden en hoeslakensquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij moest het bed verschonen nadat ik was blijven slapen.
Hm, dit klonk in mijn hoofd sexyer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |