quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Nizno op 15-05-2024 21:31:14 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
We doen net alsof het niet zo isquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
Nog steeds een kleine kater.
Ik heb de Veronica-gids waar Joost voorop staat eraf gehaald en om de nieuwe gids gedaan en zo ga ik dat steeds doen als er een nieuwe gids komt![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
We doen net alsof het niet zo is
Alsof het niet zo is
Alsof het niet waar is
Troost je met de gedachte dat je qua puntentelling een frustrerend avondje bespaard is gebleven. Tenminste, als het om de jurypunten gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
Nog steeds een kleine kater.
Ik heb de Veronica-gids waar Joost voorop staat eraf gehaald en om de nieuwe gids gedaan en zo ga ik dat steeds doen als er een nieuwe gids komt![]()
![]()
Scheelt als je in allerlei populaire playlists wordt gezet wereldwijd. Dan gaat t snel.quote:
Dan zouden andere artiesten net zo snel moeten stijgen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Scheelt als je in allerlei populaire playlists wordt gezet wereldwijd. Dan gaat t snel.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Van de week Italië voorbij en dan de nummer 1 van het jaar
Ja tijdens Sanremoquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat lied stond al langer op Spotify dan Europapa denk ik?
Die staan daar lang niet allemaal in toch? Winnende Nemo gaat ook lekker maar verder zit er wel heel veel verschil tussen Joost die niet in de finale zat en bv Italië:quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan zouden andere artiesten net zo snel moeten stijgen natuurlijk.
Dat denk ik eigenlijk ook wel. En het zou helemaal een stunt zijn geweest als hij zaterdag toch nog mee mocht doen, dan was 't niet meer te houden denk ik. Maar goed, dat gebeurde nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
Ik blijf gewoon lekker voor altijd delusional dat we het beter hadden gedaan dan Kroatië in de televote.
daar is een goed systeem voor opgezet ergensquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:54 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Deze lijstjes laten toch wel telkens zien dat Israël nooit zo hoog had moeten eindigen.
als hij toch nog mee had mogen doen? dan vrees ik dat er weinig landen televotes kregenquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:01 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook wel. En het zou helemaal een stunt zijn geweest als hij zaterdag toch nog mee mocht doen, dan was 't niet meer te houden denk ik. Maar goed, dat gebeurde niet
Ik denk het ook echt!quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
Ik blijf gewoon lekker voor altijd delusional dat we het beter hadden gedaan dan Kroatië in de televote.
Dat moet plus de intro zijnquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:08 schreef Greys het volgende:
Geen idee waar deze aantallen vandaan komen of dat ze die van vandaag al hebben of de outro hebben meegeteld maar kennelijk zijn 'we' Italië al voorbij?
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |