abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213573006
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Jezus. Woorden met teveel lettergrepen voor je gebruikt? Als je niet oplicht kom je niet in dat programma. Misschien heeft ie helemaal niet opgelicht en is het verhaal gewoon verzonnen omdat die twee een hekel aan hem hadden.
Hij kan dus onschuldig in dat programma zijn gekomen, maar volgens jouw statement kan dat niet gebeuren. Want als je niet oplicht etc. etc. Vertel dat ook eens aan al die onterechte metoo slachtoffers.
Precies.
Hoe zit het met een aangifte, is hij veroordeeld voor oplichting, of alleen door Kees?
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:09:57 #52
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 15 mei 2024 @ 19:11:38 #53
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213573042
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jezus. Woorden met teveel lettergrepen voor je gebruikt? Als je niet oplicht kom je niet in dat programma. Misschien heeft ie helemaal niet opgelicht en is het verhaal gewoon verzonnen omdat die twee een hekel aan hem hadden.
Hij kan dus onschuldig in dat programma zijn gekomen, maar volgens jouw statement kan dat niet gebeuren. Want als je niet oplicht etc. etc. Vertel dat ook eens aan al die onterechte metoo slachtoffers.
quote:
Een rechter veroordeelde hem tot het terugbetalen van het geld, zoals is af te leiden uit een vonnis dat in handen is van deze site.
quote:
Geschrokken belooft Thomas het geld snel terug te zullen betalen, hoewel dit moeilijk is gezien zijn ‘financiële situatie’.
https://www.ad.nl/show/op(...)ma-offline~acb08131/

zeg niet dat hij onschuldig was want rechter heeft een duidelijke uitspraak gedaan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213573047
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:08 schreef Cupfighter het volgende:
Nogmaals, mensen die zelfmoord plegen doen dit niet door 1 reden, vaak spelen er diverse zaken mee, die tv uitzending kan een van de oorzaken zijn of de druppel zijn die de emmer deed overlopen

Het programma is niet verantwoordelijk
Soms is 1 reden genoeg hoor.

Door het programma en directe nasleep ervan is hij in deze gemoedstoestand geraakt en heeft hij zelfmoord gepleegd.

Ik hoop dat de familie hen aansprakelijk stelt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 15 mei 2024 @ 19:12:04 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213573048
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:08 schreef Za het volgende:

[..]
Precies.
Hoe zit het met een aangifte, is hij veroordeeld voor oplichting, of alleen door Kees?
hij is idd door de rechter veroordeeld
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213573056
Even een voorbeeld uit mijn eigen leven, vriendin pleegt zelfmoord 5 dagen nadat ik nee had gezegd tegen samenwonen

Volgens TS ben ik dan verantwoordelijk voor haar zelfmoord??
pi_213573057
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:08 schreef Za het volgende:

[..]
Precies.
Als hij veroordeeld was, dan was de zaak opgelost lijkt me en had Kees niks hoeven doen. En dat is dus precies het probleem altijd bij die oplichters, dat er geen veroordeling komt.
pi_213573086
Wat erg!

Voor dat echtpaar, die zien nooit hun geld terug.
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:15:28 #59
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213573095
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:12 schreef Za het volgende:

[..]
Soms is 1 reden genoeg hoor.

Door het programma en directe nasleep ervan is hij in deze gemoedstoestand geraakt en heeft hij zelfmoord gepleegd.

Ik hoop dat de familie hen aansprakelijk stelt.
:')

Ik hoop dat de slachtoffers van dit stuk ellende beslag laten leggen op een eventuele erfenis.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_213573103
TS is gewoon altijd rage bait aan het posten toch? Het kan niet dat iemand echt zo denkt.
pi_213573105
quote:
99s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:11 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]
[..]
https://www.ad.nl/show/op(...)ma-offline~acb08131/

zeg niet dat hij onschuldig was want rechter heeft een duidelijke uitspraak gedaan
In het programma confronteert Van der Spek voor de ogen van 865.000 kijkers Thomas met een draaiende camera. Geschrokken belooft Thomas het geld snel terug te zullen betalen, hoewel dit moeilijk is gezien zijn ‘financiële situatie’.

‘Anders komen we naar je toe’
Volgens Willem Miermans, een ondernemer die contact had met Thomas en kort in het RTL-programma verschijnt, heeft dit Thomas tot wanhoop gedreven. ,,De programmamaker heeft gedreigd dat hij terug zou blijven komen als Thomas de 5.000 euro per maand niet op tijd en tot de laatste cent zou aflossen. Dit was voor Thomas onmogelijk.” Een realistische oplossing bleef volgens Miermans uit.

quote:
Dan is het zaak verdere juridische stappen te ondernemen ipv er een entertainment programma aan te wijten.
pi_213573120
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:16 schreef Za het volgende:
Een realistische oplossing bleef volgens Miermans uit.
Hij kon naar de rechter gaan. Wat voor autoriteit heeft Kees van der Spek om iemand te dwingen tot betaling? Gewoon aanstellerij dit.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 15 mei 2024 @ 19:17:43 #63
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213573124
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:16 schreef Za het volgende:

[..]
In het programma confronteert Van der Spek voor de ogen van 865.000 kijkers Thomas met een draaiende camera. Geschrokken belooft Thomas het geld snel terug te zullen betalen, hoewel dit moeilijk is gezien zijn ‘financiële situatie’.

‘Anders komen we naar je toe’
Volgens Willem Miermans, een ondernemer die contact had met Thomas en kort in het RTL-programma verschijnt, heeft dit Thomas tot wanhoop gedreven. ,,De programmamaker heeft gedreigd dat hij terug zou blijven komen als Thomas de 5.000 euro per maand niet op tijd en tot de laatste cent zou aflossen. Dit was voor Thomas onmogelijk.” Een realistische oplossing bleef volgens Miermans uit.
[..]
Dan is het zaak verdere juridische stappen te ondernemen ipv er een entertainment programma aan te wijten.
het ging mij om de insinuatie dat hij onschuldig zou kunnen zijn.
pi_213573129
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
Even een voorbeeld uit mijn eigen leven, vriendin pleegt zelfmoord 5 dagen nadat ik nee had gezegd tegen samenwonen

Volgens TS ben ik dan verantwoordelijk voor haar zelfmoord??
Verantwoordelijk zijn of een gebeurtenis ten gevolge van iets, zijn twee verschillende dingen.
pi_213573155
quote:
99s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:17 schreef Nizno het volgende:

het ging mij om de insinuatie dat hij onschuldig zou kunnen zijn.
Heb ik dat geinsinueerd? Nee toch, ik vroeg juist of er een veroordeling lag, en waarom het juridisch pad niet gewoon bewandelt wordt.
Dat is normaliter de te volgen weg.
pi_213573168
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:17 schreef Sapstengel het volgende:

Hij kon naar de rechter gaan. Wat voor autoriteit heeft Kees van der Spek om iemand te dwingen tot betaling? Gewoon aanstellerij dit.
Geen.
Kijkcijfers.
pi_213573179
Merkwaardig dat mensen zich zo druk maken over een crimineel die uit het leven stapt.
pi_213573193
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:18 schreef Za het volgende:

[..]
Verantwoordelijk zijn of een gebeurtenis ten gevolge van iets, zijn twee verschillende dingen.
Omdat je de achtergronden niet weet van zelfdoding, zelfs ik ben er nog niet helemaal achter waarom ze het precies gedaan heeft , van deze man hebben we geen psychiatrische diagnose dus het is onmogelijk te oordelen dat hij zelfmoord heeft gepleegd ten gevolge van dit programma door buitenstaanders zoals wij.
Het is gevaarlijk om hiervan mensen te beschuldigen zonder enige achtergrond info
pi_213573220
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:16 schreef Sapstengel het volgende:

TS is gewoon altijd rage bait aan het posten toch? Het kan niet dat iemand echt zo denkt.
Ik heb in mijn tweede langere post heel duidelijk uiteengezet waarom ik hier zo over denk.

Ik vind sommige programma's niet kunnen. Zoals Beau die verbrande peuters gaat filmen en dan buiten gaat zitten grienen.

Al die sensatie programma's vind ik zeer bedenkelijk.
pi_213573269
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:23 schreef Cupfighter het volgende:

Omdat je de achtergronden niet weet van zelfdoding, zelfs ik ben er nog niet helemaal achter waarom ze het precies gedaan heeft , van deze man hebben we geen psychiatrische diagnose dus het is onmogelijk te oordelen dat hij zelfmoord heeft gepleegd ten gevolge van dit programma door buitenstaanders zoals wij.
Het is gevaarlijk om hiervan mensen te beschuldigen zonder enige achtergrond info
Ik dacht dat je voorbeeld hypothetisch was.
Nee natuurlijk ben jij niet verantwoordelijk.
pi_213573299
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:21 schreef Za het volgende:

[..]
Geen.
Kijkcijfers.
Waarom zou je dan zelfmoord plegen voor die 5000 per maand die dus op geen enkele manier een verplichting of ook maar rechtsgeldig is. Dom excuus dus.
pi_213573301
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:25 schreef Za het volgende:

[..]
Ik heb in mijn tweede langere post heel duidelijk uiteengezet waarom ik hier zo over denk.

Ik vind sommige programma's niet kunnen. Zoals Beau die verbrande peuters gaat filmen en dan buiten gaat zitten grienen.

Al die sensatie programma's vind ik zeer bedenkelijk.
Ik ben ook geen fan van die sensatie tv, dat ben ik met je eens
pi_213573334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:31 schreef Cupfighter het volgende:

Ik ben ook geen fan van die sensatie tv, dat ben ik met je eens
Daar ben ik blij om.
Ik vind wat je hebt meegemaakt vreselijk, vergelijk dat niet met mijn uitlatingen over dit soort tv programma's svp.
  woensdag 15 mei 2024 @ 19:38:11 #74
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213573408
Want het wetboek ken ik ook
pi_213573454
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 19:06 schreef Za het volgende:

[..]
Die bedreigingen waren het gevolg van het programma. Je kunt het er niet los van zien.

Waarom wil iedereen zo graag dat programmaatje beschermen?
En het programam was het gevolg van zijn oplichtingspraktijken.
Цой жив
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')