SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Integendeel. Ik vind dat de VS een verantwoordelijkheid op heeft genomen en daar ook naar moet handelen. In de praktijk zie je echter dat ze vrij gemakkelijk ook de rotzooi achter zich laten en ze zien daar maar hoe ze zich redden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:17 schreef Perrin het volgende:
De wens is weer eens de vader van de gedachte.
Het is heldere taal. Ze beginnen in DC door te krijgen dat de oorlog laten bepalen door Rusland niet zo'n goed idee is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
De wens is weer eens de vader van de gedachte.
Om de uitkomst om te draaien heeft Oekraïne manschappen nodig. Ik betwijfel of er werkelijk manschappen gestuurd gaan worden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is heldere taal. Ze beginnen in DC door te krijgen dat de oorlog laten bepalen door Rusland niet zo'n goed idee is.
In het topic over die schietpartij staat juist weer dat hij weliswaar zwaargewond is, maar inmiddels buiten levensgevaarquote:
Zodra de Russen binnen 200km van de grens niet meer veilig kunnen trainen of zich verzamelen omdat ze dan een raket kunnen koppen verandert dat weer.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Om de uitkomst om te draaien heeft Oekraïne manschappen nodig. Ik betwijfel of er werkelijk manschappen gestuurd gaan worden.
Dus ik denk niet dat het dat is.
In de zin dat Oekraïne steeds minder restricties krijgt met betrekking tot het inzetten van Amerikaanse wapens.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VS begint langzaamaan de handen er vanaf te trekken lijkt het.
Denk niet dat dit wat oplost en de kans dat zijn beweging nu juist bredere sympathie krijgt behoorlijk groot is. Van de regen in de drup.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het topic over die schietpartij staat juist weer dat hij weliswaar zwaargewond is, maar inmiddels buiten levensgevaar
Maar als dit van zijn eigen team komt, lijkt mij dat wel eerder te kloppen.
Gaat niks aan die Ruzzen vriend verloren iig als ie de pijp uit gaat.
Nee, dan hebben ze nog steeds te weinig manschappen om de uitkomst te draaien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zodra de Russen binnen 200km van de grens niet meer veilig kunnen trainen of zich verzamelen omdat ze dan een raket kunnen koppen verandert dat weer.
Nee, want dan stokt de Russische vleesaanvoer voor de gehaktmolen. Dan krijgen ze het bij het front rustiger.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dan hebben ze nog steeds te weinig manschappen om de uitkomst te draaien.
Met ballistische raketten luchtafweer uitschakelen vind ik toch wel het mooiste.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:13 schreef skysherrif het volgende:
Looooooooooooool atacms op crimea ronde 2 binnen 24 uur
mooie wapens.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
Atacms zijn dus relatief makkelijk uit de lucht te schieten.
Rybarquote:In Crimea and Sevastopol, air defense work has not stopped for the second day. After a night attack on Belbek, Ukrainian formations apparently decided to strike again.
Air defense work was observed over Sevastopol and Simferopol, and several downed targets were reported. According to some reports, ATACMS missiles were fired from the Kherson region.
In addition, there is a threat of using unmanned boats against Black Sea Fleet facilities. Two groups of drones emerged from the outskirts of Odessa and headed towards Crimea.
And the reason is quite simple: today, May 15, marks the sixth anniversary of the opening of the Crimean Bridge, so it is possible that the enemy will try to time the attack with this date
Nou ja het is wel vervelend natuurlijk.quote:
Wie zegt dat? Zeggen alleen de Russen dat wordt dit ook door andere bronnen bevestigd?quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
Dan kunnen ze probleemloos tegen doelen in Rusland worden ingezet. Geen kans op escalatie.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |