Dat we dat met geen enkel land in de wereld doen vergeet je ook even.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ik doel op het feit dat Oekraïne voor het overgrote deel veilig is en de Oekrainers in Nederland naar huis kunnen negeren we maar even.
In het grootste deel van Oekraïne hoef je idd niet bang te zijn om. overhoop geschoten te worden door Ruzzische militairen nee.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ik doel op het feit dat Oekraïne voor het overgrote deel veilig is en de Oekrainers in Nederland naar huis kunnen negeren we maar even.
Dat is dus niet zo helaas.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Want je was er zelf en hebt dus beleefd dat het zo is?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Rrrreeee do as we say not as we dooooo rrreeeequote:“You know how in the West, we have all kinds of foundations that explore human rights,” Linvill told The Daily Beast. “If you want to create a multipolar world, and your country is guilty of a long list of human rights violations, you might need to start your own foundation that explores human rights violations—but, you know, only the human rights violations that everybody else is committing.”
Goed verhaal pik.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:35 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Rrrreeee do as we say not as we dooooo rrreeee
Wat?quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:35 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Rrrreeee do as we say not as we dooooo rrreeee
Het is veilig genoeg.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het grootste deel van Oekraïne hoef je idd niet bang te zijn om. overhoop geschoten te worden door Ruzzische militairen nee.
Echter worden er zeer regelmatig raket- en drone aanvallen uitgevoerd in die gebieden en kan nog steeds elke dag je laatste zijn.
Dus nee, het is nog steeds niet veilig in Oekraïne.
Die zijn net wat minder makkelijk te besturen dan een Cessna...quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:55 schreef polderturk het volgende:
Wat als we F35's aan Oekraïne geven?
Die kunnen alle luchtafweer in de bezette gebieden kapotschieten.
Dan is het prijsschieten voor de Oekraïnse luchtmacht.
Ik zeg doen !!!
Zwaargewond, maar niet levensbedreigend.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:25 schreef ExTec het volgende:
Semi relevant: die pro-kremlin troll Fico is omgelegd.
Tja Fico is ook maar een trekpop. Zal wel weer averechts uitpakken voor Slowakije dit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:25 schreef ExTec het volgende:
Semi relevant: die pro-kremlin troll Fico is omgelegd.
De wens is weer eens de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VS begint langzaamaan de handen er vanaf te trekken lijkt het.
Wel in levensgevaarquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zwaargewond, maar niet levensbedreigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |