Ik betwijfel het. Dat ligt primair aan hun opvoeders trouwens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De meeste studenten slopen de boel niet en gebrek aan levenservaring maakt je nog niet dom. Wellicht wat minder wijs. Ik denk dat het wel goedkomt met deze generatie.
Ok Boomer.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Dat ligt primair aan hun opvoeders trouwens.
Nou ja, dit is wel de generatie die nieuwe genders uitvind waar je bij staat, die zich verontwaardigd voelen als je ze met een verkeerd pronoun aanspreekt, en die overal racisme en discriminatie in zien, om het af te toppen met het hele “woordjes kunnen mij doen huilen” snap ik wel dat deze generatie studentjes er niet al te rooskleurig opstaat.quote:
Heel goed inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
https://www.linkedin.com/(...)7196232917663006720/
Niet iedereen gaat mee in de dwingelandij van deze idioten
"de boel komen verstoren" = de boel verbouwen?quote:
Ja dat zou zonde van de akoestiek zijn hè?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:06 schreef Aether het volgende:
[..]
"de boel komen verstoren" = de boel verbouwen?
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht altijd 40, maar dat dacht ik 10 jaar geleden ookalquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan de jeugd niet meer bijbenen en heb er vrede mee.
Mijn millennial generatie is daarmee begonnen en we zijn ondertussen van de uni af. De nieuwe generatie zoomers is juist voor een groot deel opgegroeid met Andrew Tate als rolmodel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, dit is wel de generatie die nieuwe genders uitvind waar je bij staat, die zich verontwaardigd voelen als je ze met een verkeerd pronoun aanspreekt, en die overal racisme en discriminatie in zien, om het af te toppen met het hele “woordjes kunnen mij doen huilen” snap ik wel dat deze generatie studentjes er niet al te rooskleurig opstaat.
Welke ook tegen joden is en pro Hamas.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mijn millennial generatie is daarmee begonnen en we zijn ondertussen van de uni af. De nieuwe generatie zoomers is juist voor een groot deel opgegroeid met Andrew Tate als rolmodel.
Nou, dat wordt gewoon neuken hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:38 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Welke ook tegen joden is en pro Hamas.
Van de demonstranten zal iets van helft groenlinkse tutjes zijn en ander deel zal moslim jongeren zijn die Tate aanhangen.
Soms denk ik wel eens laat ze eens maar een week gebarricadeerd zitten, kijken hoe lang het goed gaat onderling.
Intifada betekent óók bommen in een discotheek of restaurant.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
In dit geval worden telkens uitspraken die voor Palestijnse vrijheid zijn, gecriminaliseerd door invulling van mensen die tegen die vrijheid zijn. Intifada betekent gewoon opstand. Een volkomen normaal, oncryptisch woord, in de taal van de Palestijnen.
Ook weer dat verwijzen naar de trauma's voor Israëli's terwijl het geweld tegen Palestijnen door Israël altijd groter is geweest dan andersom. Elk jaar zijn er meer Palestijnse burgerdoden door Israel, dan vice versa. Welke trauma's levert dat op denk je? Of zijn die trauma's minder belangrijk? Waarom stellen we de gevoelens van de onderdrukkers centraal in het bepalen welke woorden uit de taal van de onderdrukten verboden zouden moeten zijn?
Lol, het zal vast waar zijn. Maar als je het zo hardop zegt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dat wordt gewoon neuken hoor.
Het is meer een uitje dan iets anders. Alleen verwacht ik dat als ze geen aandacht meer krijgen ze wel gaan huilen.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Intifada betekent gewoon 'opstand'. Er hoeft geen geweld bij te komen, Hamas hoeft er geen rol in te spelen. Wordt het toch gewelddadig, dan is er zelfs het recht op gewapend verzet voor onderdrukten.
Het probleem is dat Israel een uitmoordende onderdrukker is. Het probleem is niet dat demonstranten eisen dat dat stopt of hopen dat dat verandert.
Nog onder de 35, dus ik ben een jongere volgens de NOS.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht altijd 40, maar dat dacht ik 10 jaar geleden ookal
Het is voor de meesten inderdaad een fase.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De meeste studenten slopen de boel niet en gebrek aan levenservaring maakt je nog niet dom. Wellicht wat minder wijs. Ik denk dat het wel goedkomt met deze generatie.
Het rellen zal misschien stoppen, maar de pure minachting voor de rechtstaat, democratie en het volk zal altijd blijven hangen. Deze mensen zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk geleid door een compleet misplaatste superioriteitswaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:37 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is voor de meesten inderdaad een fase.
Klopt.quote:
Bizar naïef. Hoe verliepen de eerste twee intifada in het Israel-Palestina conflict? En de partijen zijn sindsdien alleen maar verder geradicaliseerd.quote:Er hoeft geen geweld bij te komen
quote:Hamas hoeft er geen rol in te spelen.
Dat zou best kunnen, en ja zelfs ik erken dat bij een bepaalde mate van onderdrukking, geweld de enige uitweg wordt. Zitten de Palestijnen op dat punt? Wellicht. Maar iemand met ook maar enige menselijkheid in diens donder, ziet en behandelt dat gewelddadig verzet dan als een noodzakelijk kwaad. Iets wat je eigenlijk niet wil dat gebeurt, maar er echt geen andere manier meer is. Een allerlaatste middel. Niet iets wat gevierd of bejubelt wordt zoals in Gaza gebeurde. En noodzakelijk gewelddadig verzet is nooit iets waar verkrachtingen en martelingen en slachtingen van kinderen/babys bij komt kijken.quote:Wordt het toch gewelddadig, dan is er zelfs het recht op gewapend verzet voor onderdrukten.
Een groot probleem.quote:Het probleem is dat Israel een uitmoordende onderdrukker is.
Dat is inderdaad geen probleem nee. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Het probleem is niet dat demonstranten eisen dat dat stopt of hopen dat dat verandert.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:09 schreef probeer het volgende:
@:VoMy
Wanneer een paar honderd/duizend mensen hier iets bezetten en oproepen tot Israëlische acties tegen Hamas .. Denk jij dan dat Israël proportioneel geweld gaat gebruiken, louter gericht tegen bewezen terroristen? Of zijn we allemaal gewoon realistisch genoeg om te zien dat Israëlische acties zeer waarschijnlijk (want dat doen ze altijd) gepaard zullen gaan met zeer zwaar en overweldigend geweld waarbij duizenden onschuldigen gruwelijk zullen sterven (zie de huidige werkelijkheid)?
Hoe bedoel je, Hamas zich daar niet in mengt? Demonstranten bepalen niet welke partijen zich wel/niet ergens in mengen, en die zijn er dan ook helemaal niet verantwoordelijk voor. Het is een zoveelste sneue poging om demonstreren voor een niet-onderdrukt, niet-uitgemoord leven voor Palestijnen, gelijk te stellen aan een steun voor Hamas en de daden van Hamas. Dat is het niet.quote:Waarom lijk je dan wel te geloven dat een volgende intifada 'gewoon bij een opstand blijft' en Hamas zich daar niet in mengt?
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat de grootte van andermans penis mij nog nooit heeft geboeid en daar ga ik ook niet mee beginnen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Lol, het zal vast waar zijn. Maar als je het zo hardop zegt.
Suggereer je nu dat Israelis en Joden te kleine piemols hebben 🤡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |