abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213577949
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De meeste studenten slopen de boel niet en gebrek aan levenservaring maakt je nog niet dom. Wellicht wat minder wijs. Ik denk dat het wel goedkomt met deze generatie.
Ik betwijfel het. Dat ligt primair aan hun opvoeders trouwens.
pi_213578020
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik betwijfel het. Dat ligt primair aan hun opvoeders trouwens.
Ok Boomer.
pi_213578052
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ok Boomer.
Je loopt een paar jaar achter…
pi_213578058
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ok Boomer.
Nou ja, dit is wel de generatie die nieuwe genders uitvind waar je bij staat, die zich verontwaardigd voelen als je ze met een verkeerd pronoun aanspreekt, en die overal racisme en discriminatie in zien, om het af te toppen met het hele “woordjes kunnen mij doen huilen” snap ik wel dat deze generatie studentjes er niet al te rooskleurig opstaat.
  donderdag 16 mei 2024 @ 08:51:07 #130
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213578076
twitter

https://www.linkedin.com/(...)7196232917663006720/

Niet iedereen gaat mee in de dwingelandij van deze idioten _O_
pi_213578175
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
https://www.linkedin.com/(...)7196232917663006720/

Niet iedereen gaat mee in de dwingelandij van deze idioten _O_
Heel goed inderdaad.
  donderdag 16 mei 2024 @ 09:02:05 #132
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213578205
twitter

Het beestje bij de verkeerde naam noemen...
Ja, er zijn extreemrechtse antisemitische elementen, maar die zitten op dit moment keihard lachend achterover toe te kijken hoe de veel grotere massa's aan islamistische (plus extreemlinkse en dan nog een hoop meelopers) Samidoun-types het draagvlak voor de minder hard lachende mensen met een immigratieachtergrond die wel gewoon meedraaien in de maatschappij slopen.
pi_213578234
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je loopt een paar jaar achter…
Ik weet het, maar ik kan de jeugd niet meer bijbenen en heb er vrede mee.
pi_213578238
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:02 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
"de boel komen verstoren" = de boel verbouwen?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213578247
Ben zo blij dat mijn grootouders deze shit allemaal niet meer meekrijgen.
  donderdag 16 mei 2024 @ 09:08:17 #136
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213578258
quote:
9s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:06 schreef Aether het volgende:

[..]
"de boel komen verstoren" = de boel verbouwen?
Ja dat zou zonde van de akoestiek zijn hè?
pi_213578263
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik weet het, maar ik kan de jeugd niet meer bijbenen en heb er vrede mee.
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht altijd 40, maar dat dacht ik 10 jaar geleden ookal :@
pi_213578303
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou ja, dit is wel de generatie die nieuwe genders uitvind waar je bij staat, die zich verontwaardigd voelen als je ze met een verkeerd pronoun aanspreekt, en die overal racisme en discriminatie in zien, om het af te toppen met het hele “woordjes kunnen mij doen huilen” snap ik wel dat deze generatie studentjes er niet al te rooskleurig opstaat.
Mijn millennial generatie is daarmee begonnen en we zijn ondertussen van de uni af. De nieuwe generatie zoomers is juist voor een groot deel opgegroeid met Andrew Tate als rolmodel.
  donderdag 16 mei 2024 @ 09:38:04 #139
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213578630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Mijn millennial generatie is daarmee begonnen en we zijn ondertussen van de uni af. De nieuwe generatie zoomers is juist voor een groot deel opgegroeid met Andrew Tate als rolmodel.
Welke ook tegen joden is en pro Hamas.

Van de demonstranten zal iets van helft groenlinkse tutjes zijn en ander deel zal moslim jongeren zijn die Tate aanhangen.

Soms denk ik wel eens laat ze eens maar een week gebarricadeerd zitten, kijken hoe lang het goed gaat onderling.
pi_213578669
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:38 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Welke ook tegen joden is en pro Hamas.

Van de demonstranten zal iets van helft groenlinkse tutjes zijn en ander deel zal moslim jongeren zijn die Tate aanhangen.

Soms denk ik wel eens laat ze eens maar een week gebarricadeerd zitten, kijken hoe lang het goed gaat onderling.
Nou, dat wordt gewoon neuken hoor.

Het is meer een uitje dan iets anders. Alleen verwacht ik dat als ze geen aandacht meer krijgen ze wel gaan huilen.
pi_213579034
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 07:46 schreef VoMy het volgende:

[..]
In dit geval worden telkens uitspraken die voor Palestijnse vrijheid zijn, gecriminaliseerd door invulling van mensen die tegen die vrijheid zijn. Intifada betekent gewoon opstand. Een volkomen normaal, oncryptisch woord, in de taal van de Palestijnen.

Ook weer dat verwijzen naar de trauma's voor Israëli's terwijl het geweld tegen Palestijnen door Israël altijd groter is geweest dan andersom. Elk jaar zijn er meer Palestijnse burgerdoden door Israel, dan vice versa. Welke trauma's levert dat op denk je? Of zijn die trauma's minder belangrijk? Waarom stellen we de gevoelens van de onderdrukkers centraal in het bepalen welke woorden uit de taal van de onderdrukten verboden zouden moeten zijn?
Intifada betekent óók bommen in een discotheek of restaurant.

Hij is gewoon het persoonlijk voornaamwoord voor een man. Maar non-binaire personen gaan er van huilen.

Woorden doen er toe, en zo. Jouw soort zit voortdurend in een morele paniek over ideeën, maar is opvallend tolerant als de kogel van links komt.
pi_213579043
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, dat wordt gewoon neuken hoor.

Het is meer een uitje dan iets anders. Alleen verwacht ik dat als ze geen aandacht meer krijgen ze wel gaan huilen.
Lol, het zal vast waar zijn. Maar als je het zo hardop zegt.

Suggereer je nu dat Israelis en Joden te kleine piemols hebben 🤡
  donderdag 16 mei 2024 @ 10:33:51 #143
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213579300
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 07:11 schreef VoMy het volgende:

[..]
Intifada betekent gewoon 'opstand'. Er hoeft geen geweld bij te komen, Hamas hoeft er geen rol in te spelen. Wordt het toch gewelddadig, dan is er zelfs het recht op gewapend verzet voor onderdrukten.

Het probleem is dat Israel een uitmoordende onderdrukker is. Het probleem is niet dat demonstranten eisen dat dat stopt of hopen dat dat verandert.
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213579336
quote:
11s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht altijd 40, maar dat dacht ik 10 jaar geleden ookal :@
Nog onder de 35, dus ik ben een jongere volgens de NOS.
pi_213579341
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De meeste studenten slopen de boel niet en gebrek aan levenservaring maakt je nog niet dom. Wellicht wat minder wijs. Ik denk dat het wel goedkomt met deze generatie.
Het is voor de meesten inderdaad een fase.
  donderdag 16 mei 2024 @ 10:53:37 #146
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_213579511
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 10:37 schreef HiZ het volgende:

[..]
Het is voor de meesten inderdaad een fase.
Het rellen zal misschien stoppen, maar de pure minachting voor de rechtstaat, democratie en het volk zal altijd blijven hangen. Deze mensen zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk geleid door een compleet misplaatste superioriteitswaan.
pi_213579547
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 07:11 schreef VoMy het volgende:

[..]
Intifada betekent gewoon 'opstand'.
Klopt.

quote:
Er hoeft geen geweld bij te komen
Bizar naïef. Hoe verliepen de eerste twee intifada in het Israel-Palestina conflict? En de partijen zijn sindsdien alleen maar verder geradicaliseerd.

Noem me de intifadas waar géén grootscheeps geweld bij kwam kijken.

quote:
Hamas hoeft er geen rol in te spelen.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

quote:
Wordt het toch gewelddadig, dan is er zelfs het recht op gewapend verzet voor onderdrukten.
Dat zou best kunnen, en ja zelfs ik erken dat bij een bepaalde mate van onderdrukking, geweld de enige uitweg wordt. Zitten de Palestijnen op dat punt? Wellicht. Maar iemand met ook maar enige menselijkheid in diens donder, ziet en behandelt dat gewelddadig verzet dan als een noodzakelijk kwaad. Iets wat je eigenlijk niet wil dat gebeurt, maar er echt geen andere manier meer is. Een allerlaatste middel. Niet iets wat gevierd of bejubelt wordt zoals in Gaza gebeurde. En noodzakelijk gewelddadig verzet is nooit iets waar verkrachtingen en martelingen en slachtingen van kinderen/babys bij komt kijken.

quote:
Het probleem is dat Israel een uitmoordende onderdrukker is.
Een groot probleem.

quote:
Het probleem is niet dat demonstranten eisen dat dat stopt of hopen dat dat verandert.
Dat is inderdaad geen probleem nee. Zouden meer mensen moeten doen.

Wat wél een probleem is, is dat de demonstranten eisen dat de UvA gaat discrimineren op basis van nationaliteit. Het probleem is de miljoenen aan schade aan partijen die er fuck-all mee te maken hebben (een progressieve universiteit in Nederland en de gemeente Amsterdam). Het probleem is het indirect steunen van een terroristische organisatie die baby's onthoofd, mensen afslacht, martelt en verkracht. Het probleem is de onveiligheid van Nederlands Joodse burgers in Amsterdam.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 16-05-2024 11:15:14 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_213579668
@VoMy

Wanneer een paar honderd/duizend mensen hier iets bezetten en oproepen tot Israëlische acties tegen Hamas .. Denk jij dan dat Israël proportioneel geweld gaat gebruiken, louter gericht tegen bewezen terroristen? Of zijn we allemaal gewoon realistisch genoeg om te zien dat Israëlische acties zeer waarschijnlijk (want dat doen ze altijd) gepaard zullen gaan met zeer zwaar en overweldigend geweld waarbij duizenden onschuldigen gruwelijk zullen sterven (zie de huidige werkelijkheid)?

Waarom lijk je dan wel te geloven dat een volgende intifada 'gewoon bij een opstand blijft' en Hamas zich daar niet in mengt?

Zo van .. "Israël moordt en onderdrukt altijd. Maar als we de Palestijnen en Hamas aanmoedigen tot gewelddadig verzet, grijpen ze heus niet naar de meest verachtelijke vormen van terrorisme."? Dat is de gedachtegang?
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 16 mei 2024 @ 11:16:04 #149
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213579751
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 11:09 schreef probeer het volgende:
@:VoMy

Wanneer een paar honderd/duizend mensen hier iets bezetten en oproepen tot Israëlische acties tegen Hamas .. Denk jij dan dat Israël proportioneel geweld gaat gebruiken, louter gericht tegen bewezen terroristen? Of zijn we allemaal gewoon realistisch genoeg om te zien dat Israëlische acties zeer waarschijnlijk (want dat doen ze altijd) gepaard zullen gaan met zeer zwaar en overweldigend geweld waarbij duizenden onschuldigen gruwelijk zullen sterven (zie de huidige werkelijkheid)?
Wat bedoel je?
quote:
Waarom lijk je dan wel te geloven dat een volgende intifada 'gewoon bij een opstand blijft' en Hamas zich daar niet in mengt?
Hoe bedoel je, Hamas zich daar niet in mengt? Demonstranten bepalen niet welke partijen zich wel/niet ergens in mengen, en die zijn er dan ook helemaal niet verantwoordelijk voor. Het is een zoveelste sneue poging om demonstreren voor een niet-onderdrukt, niet-uitgemoord leven voor Palestijnen, gelijk te stellen aan een steun voor Hamas en de daden van Hamas. Dat is het niet.

Intifada is een woord voor opstand. Als je oproept tot een intifada, roep je in dit geval dus op om in verzet te komen tegen de Israelische onderdrukking. Dat mag, want zoals uiteraard bekend, mag je oproepen tot verzet tegen onderdrukking. Daarmee is eigenlijk de hele kous wel af.

Wat Hamas verder uitspookt, moet Hamas zelf weten. Daar gaan die demonstraties niet over.
Antifa
pi_213579820
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 10:11 schreef HiZ het volgende:

[..]
Lol, het zal vast waar zijn. Maar als je het zo hardop zegt.

Suggereer je nu dat Israelis en Joden te kleine piemols hebben 🤡
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat de grootte van andermans penis mij nog nooit heeft geboeid en daar ga ik ook niet mee beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')