Dit staat dus echt iedere godganse gruwelijke dag bij ons thuis opquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:11 schreef greysbones het volgende:
Zo blij dat ik geen kinderen meer heb in die leeftijd
Sallyquote:
Die van mij begint nu langzaam aan zijn "nee"-fasequote:Op woensdag 15 mei 2024 11:11 schreef greysbones het volgende:
Zo blij dat ik geen kinderen meer heb in die leeftijd
Meteen inperken, wat is dat nou.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:22 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Die van mij begint nu langzaam aan zijn "nee"-fase
Eigen mening ontwikkelenquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meteen inperken, wat is dat nou.
Zolang het dezelfde mening als de mijne isquote:
Precies, zweep erover.quote:
Hier staat elke variant van The Amazing Digital Circus de hele dag op.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:08 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Dit staat dus echt iedere godganse gruwelijke dag bij ons thuis op
Dat zal, maar wel een (belangrijke) fase in het leven van een kind, in mijn ogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
OMDAT PAPA HET ZEGT.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
OMDAT PAPA HET ZEGT.
Vroeger was dat genoeg.
"Het voortbestaan van planten hangt af van voortplanting door middel van zaden. In elk geval in de meeste gevallen."quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
Vlak nadat ik dat getypt had, vroeg hij me waarom er een bloem uit de plant groeide.
Meestal vragen ze het aan mamaquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
OMDAT PAPA HET ZEGT.
Vroeger was dat genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |