Dit staat dus echt iedere godganse gruwelijke dag bij ons thuis opquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:11 schreef greysbones het volgende:
Zo blij dat ik geen kinderen meer heb in die leeftijd
Sallyquote:
Die van mij begint nu langzaam aan zijn "nee"-fasequote:Op woensdag 15 mei 2024 11:11 schreef greysbones het volgende:
Zo blij dat ik geen kinderen meer heb in die leeftijd
Meteen inperken, wat is dat nou.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:22 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Die van mij begint nu langzaam aan zijn "nee"-fase
Eigen mening ontwikkelenquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meteen inperken, wat is dat nou.
Zolang het dezelfde mening als de mijne isquote:
Precies, zweep erover.quote:
Hier staat elke variant van The Amazing Digital Circus de hele dag op.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:08 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Dit staat dus echt iedere godganse gruwelijke dag bij ons thuis op
Dat zal, maar wel een (belangrijke) fase in het leven van een kind, in mijn ogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
OMDAT PAPA HET ZEGT.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
OMDAT PAPA HET ZEGT.
Vroeger was dat genoeg.
"Het voortbestaan van planten hangt af van voortplanting door middel van zaden. In elk geval in de meeste gevallen."quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
Vlak nadat ik dat getypt had, vroeg hij me waarom er een bloem uit de plant groeide.
Meestal vragen ze het aan mamaquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
OMDAT PAPA HET ZEGT.
Vroeger was dat genoeg.
Goh, dat zei iemand anders ook alquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
Vlak nadat ik dat getypt had, vroeg hij me waarom er een bloem uit de plant groeide.
quote:
Ja, en die is nog strenger.quote:
Gezel frikandelquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:08 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Dit staat dus echt iedere godganse gruwelijke dag bij ons thuis op
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:18 schreef Sally het volgende:
[..]
"Het voortbestaan van planten hangt af van voortplanting door middel van zaden. In elk geval in de meeste gevallen."
De stamper en de zaadjesquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja ik heb idd uitgelegd van de bloemetjes en de bijtjes.
Letterlijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja ik heb idd uitgelegd van de bloemetjes en de bijtjes.
Ik ook!quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter had deze op een cassettebandje, ik zou ze nu nog mee kunnen zingen
[ afbeelding ]
Oh noquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter had deze op een cassettebandje, ik zou ze nu nog mee kunnen zingen
[ afbeelding ]
Luister Beertje Pippeloentje, misschien ga je het leuk vinden.quote:
Nee, want straks wil ik nog kinderen ook.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luister Beertje Pippeloentje, misschien ga je het leuk vinden.
Eén kopje koffie dan?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want straks wil ik nog kinderen ook.
quote:
Drink je thee?quote:
Dan hoef je er ook niet af te komenquote:En ik kom ook niet op het dak!
Ik dacht even dat je stig zo noemdequote:Op woensdag 15 mei 2024 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luister Beertje Pippeloentje, misschien ga je het leuk vinden.
ergens denk ik dat hij ook een soort beertje isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens denk ik dat hij ook een soort beertje isMotorbeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ligt er morgen ook nog welquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hele gootsteen nog vol doperwten en restjes blauwe bessen liggen echt zo geen zin om dat er nu uit te gaan scheppen
door de gootsteen prakkenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hele gootsteen nog vol doperwten en restjes blauwe bessen liggen echt zo geen zin om dat er nu uit te gaan scheppen
Klopt maar nu kan het nog mee met het legen vd kliko morgenochtend en anders ligt het een maand in de kliko te rottenquote:
Dat hoor ik ook wel eens jaquote:
dan hop hopquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klopt maar nu kan het nog mee met het legen vd kliko morgenochtend en anders ligt het een maand in de kliko te rotten
Vogeltjequote:Op woensdag 15 mei 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dan hop hop
in de kliko met die zooi
quote:
Z'n gangetje, en daar?quote:
Gelukkigquote:
Join usquote:
Ze draait wel bijquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
neh wil ook niks met een vrouw in bed
Mailyquote:
Ruimte genoeg hoor!quote:
hoeveel zou het max aantal in het bed van Stig zijnquote:
pfoe..............quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel zou het max aantal in het bed van Stig zijn
40-45quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pfoe..............
paar keer de helft of zo
"Some say he has as much room in his bed as a commercial airliner."quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel zou het max aantal in het bed van Stig zijn
Soe say he bolks at night in DTS.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Some say he has as much room in his bed as a commercial airliner."
ZEGquote:
Je speelt ermee he!quote:
Ik ben boos:quote:
En nu teleurgesteld in jou:quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okee okee ik hou op!
Hoe is-ie?
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben boos:
[ afbeelding ]
[..]
En nu teleurgesteld in jou:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik weer blij hoor:
[ afbeelding ]
ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik weer blij hoor:
[ afbeelding ]
Dan was mijn helm wel rood.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof er niks van
ik voel een woede![]()
jij hebt nooit een rode helm opquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan was mijn helm wel rood.
Niet dat jij weet.quote:
Bewijs maarquote:
Oh ja, daar praten we niet over. Staat altijd rood.quote:
Die zou ik ook niet opzetten als ik ga toeren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ome Ali verkocht de helm zelfs in het rood voor $94.
Ziet er fakking goedkoop uit!
Als er een keer een vogel van grote hoogte op schijt, loop je volgens mij al een schedelbasisfractuur op met dat ding!quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet opzetten als ik ga toeren.
Nou ja, datquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Als er een keer een vogel van grote hoogte op schijt, loop je volgens mij al een schedelbasisfractuur op met dat ding!
ToTGodquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:16 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Het is dat het deze week bewolkt is met regen enzo, anders had ik zelf ff wat foto's van m'n huis gemaakt voor de verkoopmakelaar.
Wat ik toegestuurd kreeg, damn.....ik zou op Funda echt niet op dit huis klikken als ik deze hoofdfoto zo zou zien.
Ja, zijn gangetjequote:
Jij druk met de huizenjacht?quote:
Eerst deze zien te verkopen, en ondertussen globaal her en der kijken wat er is enzo.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij druk met de huizenjacht?
Sallyquote:
Greysquote:
Stiggyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stiggy![]()
Kan nooit genoeg zijn tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan nooit genoeg zijn toch
quote:
Jaaaaaquote:
Neequote:Op donderdag 16 mei 2024 17:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie? Gaan we gezeik krijgen?
Nee, ik ben lekker politiek incorrectquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ben lekker politiek incorrect
Leuk ideetje voor Top Gear: een drag race met drag queens achter het stuur!quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ben lekker politiek incorrect
ToT krijgt functie eldersquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
We drinken een glas sterk en we doen een plas sterk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens de Pride?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk ideetje voor Top Gear: een drag race met drag queens achter het stuur!
We hebben echt weer eens wat verse paint-topics nodigquote:
quote:
ONZ / [paint] Pieter Omtzigt: Functie elders!quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef re_freshed het volgende:
[..]
We hebben echt weer eens wat verse paint-topics nodig
Een peent topique waarin de TS noch zelf begint, noch PNGtjes levert?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [paint] Pieter Omtzigt: Functie elders!
Echt schandalig he!quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:14 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Een peent topique waarin de TS noch zelf begint, noch PNGtjes levert?
Het zijn de topics van vroeger niet meer...quote:
Mee ens, ik ben zowat de enige die nog wat zit te painten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:17 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Het zijn de topics van vroeger niet meer...
Waar zijn HaJee en HeaN82 als je ze nodig hebt?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee ens, ik ben zowat de enige die nog wat zit te painten.
En veel reacties krijg je ook niet meer.
Beiden op #anoniem voor zover ik weet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:26 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Waar zijn HaJee en HeaN82 als je ze nodig hebt?
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:29 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Voor de laatste keer gepost in 2016
Greys, schatje van mequote:
quote:
Ik doe alleen free practicequote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb 2 kinderen
Das meer dan genoeg
ToTGodquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe alleen free practice
[..]
ToTGod
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:33 schreef 5thencounter het volgende:
De zon schijnt weer in Nederland.. Aldus een 2eKamerlid, Nou Ik zie hlemaal Nix
Ik ben nét terug uit Portugal, alwaar gevlucht voor regen wind, koud en geen zon.. denkend aan de belofte dat hier wél de zon schijnt...quote:
quote:
Als jij het niet bent hoef je toch niet te huilen?quote:
Mag ik het toch wel zonde vinden?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij het niet bent hoef je toch niet te huilen?
Die gast moet nieuwe mouwtjes (!!) bestellen, niet jij![]()
![]()
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag ik het toch wel zonde vinden?
quote:
Dit nooit denken in Nederland.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben nét terug uit Portugal, alwaar gevlucht voor regen wind, koud en geen zon.. denkend aan de belofte dat hier wél de zon schijnt...
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag ik het toch wel zonde vinden?
Van de motor - neem ik aanquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij het niet bent hoef je toch niet te huilen?
Die gast moet nieuwe mouwtjes (!!) bestellen, niet jij![]()
![]()
SALLIESPANKIEquote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:13 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Van de motor - neem ik aan
Ik geloof niet dat Stiggy die armen vol tattoos wat kan schelen![]()
Mss plaatsvervangend: "hij was een beetje dom" - want geen pak aan doen. Nooit slim
*sigh*quote:
Heb je er hendig sjiek mee geslipt?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook een Kwaakzaakie gehad, eentje die zeer zeer rap was.
Wel een par keer bijna een glijer mee gemaakt!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:28 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Heb je er hendig sjiek mee geslipt?
@Superbadeendjequote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook een Kwaakzaakie gehad, eentje die zeer zeer rap was.
Verstandigquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel een par keer bijna een glijer mee gemaakt!Ik ging steeds harder door de bochten met dat ding en ik wist dat ik op een gegeven moment een boom, muurtje of auto zou gaan kussen en ik had een betere auto nodig, dus toen maar ingeruild.
Greysquote:
Mailyquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:08 schreef maily het volgende:
Middag inmiddels
Het wordt hier iets minder grijs ....
Gelukkig maar, want ik moet mijn gras nog afdoen
Waarom heb je je gras dan aan gedaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:08 schreef maily het volgende:
Middag inmiddels
Het wordt hier iets minder grijs ....
Gelukkig maar, want ik moet mijn gras nog afdoen
quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag hiero
Gras nog kunnen afdoen @:maily? hier al een tijd aan het regenen en wat geonweerd.
Ja, dit had hij moeten kunnen halen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef greysbones het volgende:
F1 aan het kijken
stig aan het troosten
want perez
Onweerquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag hiero
Gras nog kunnen afdoen @:maily? hier al een tijd aan het regenen en wat geonweerd.
Oh de zon is bij jou! hier giet het nuquote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Jazeker
Vanmorgen was 't grijs ( @:greysbones ) en nu schijnt de zon.
Veel onkruid weggehaald.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef greysbones het volgende:
F1 aan het kijken
stig aan het troosten
want perez
de Cuéllar?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:44 schreef greysbones het volgende:
F1 aan het kijken
stig aan het troosten
want perez
pia zakt morgen weer door het ijs ben ik bangquote:
En gridstraf van 3 plaatsenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
pia zakt morgen weer door het ijs ben ik bang
misschien maar beterquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En gridstraf van 3 plaatsen
Dat denk ik ook niet. De start wordt wel chaos denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien maar beter
alhoewel ik er Pia niet voor aanzie Max eraf te drukken
smal enzoquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. De start wordt wel chaos denk ik.
Behoorlijk!quote:
Ja, gaat wel een stuk beterquote:
En dat isquote:Op zondag 19 mei 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]Mooi zo!
Mini-ToT wil nu al samen met mij naar het centrum fietsen!
Daar is een fontein waar hij graag mee speelt!quote:Op zondag 19 mei 2024 09:36 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat isomdat.....?
Lijkt mij heel gezellig!![]()
Ja zie, dus gewoon doen!quote:Op zondag 19 mei 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is een fontein waar hij graag mee speelt!
Handdoek mee, droge klerenquote:Op zondag 19 mei 2024 09:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zie, dus gewoon doen!
Jij lekker op een terrasje (of bankje - is goedkoper, zelf je luns mee en zo) ernaast en relaxen!
Ik zou het wel weten als ik een oppaskindje had die naar een fontein wilde hoor
Da's ook kewl!quote:
Mooi woordquote:Op zondag 19 mei 2024 11:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je niet kleurendoof bent
Kijk, zo kom je nog eens ergens!quote:Op zondag 19 mei 2024 11:55 schreef ToT het volgende:
Zo, weer terug van het fonteintje.Hij vond het niet leuk omdat er gisteren allemaal vlaggen hingen enzo voor één of ander festijntje en dat ze nu weg waren!
Toen zijn we maar een flink eind gaan fietsen en zagen we een speeltuin die we nog niet kenden, en daar heeft hij toen gespeeld!
quote:
Rood = rechtsquote:Op zondag 19 mei 2024 11:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je niet kleurendoof bent
Jij bent GroenLinks?!quote:Op zondag 19 mei 2024 12:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
[..]
Rood = rechts
Opgelost. Niet meer over nadenken.
Ik ookquote:
Erin en eruit?quote:
Laatste keer dat ik keek nietquote:
Ik las veganquote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 16:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie je ook waar hij meteen weer aan denkt
Ze weer van vlees laten houdenquote:Op zondag 19 mei 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat doe jij met vegan ergens in en uit?
Een gehaktstaaf?quote:Op zondag 19 mei 2024 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze weer van vlees laten houden
Zoietsquote:
?quote:
Is it a bird? Is it a plane? It's mini-ToTs paper wingsquote:Op zondag 19 mei 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is hier met plakband bezig!Heeft het zelf uit de kast gehaald en zit nu zijn tekeningen helemaal compact op te vouwen en dicht te plakken, en vervolgens wc-papierrolletjes......die hij aan een opgerolde tekening heeft vastgemaakt en nu is het een vliegtuig!
quote:Op zondag 19 mei 2024 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Is it a bird? Is it a plane? It's mini-ToTs paper wings![]()
Een heliToTerquote:Op zondag 19 mei 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is hier met plakband bezig!Heeft het zelf uit de kast gehaald en zit nu zijn tekeningen helemaal compact op te vouwen en dicht te plakken, en vervolgens wc-papierrolletjes......die hij aan een opgerolde tekening heeft vastgemaakt en nu is het een vliegtuig!
God, dat Helikopter kinderliedje.....toen hij kleiner was en ik dat opzette, ging hij me altijd heel intens en blij knuffelen gedurende dat liedje!quote:
Greysquote:Op maandag 20 mei 2024 08:53 schreef greysbones het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ToTGodquote:
Ja hoor. Net lekker gewandeld en zo even onkruid wieden. Begint wel erg te wordenquote:
Okee dan!quote:Op maandag 20 mei 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor. Net lekker gewandeld en zo even onkruid wieden. Begint wel erg te worden
En daar?
Sallyquote:
Greysquote:
quote:Op maandag 20 mei 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
Stig, de meeste van mijn opmerkingen over die troll zijn verwijderd!
Ik weet zeker dat het me wat notes heeft opgeleverd!
Oh in R&P?quote:Op maandag 20 mei 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
Stig, de meeste van mijn opmerkingen over die troll zijn verwijderd!
Ik weet zeker dat het me wat notes heeft opgeleverd!
Mailyquote:
Logisch ook welquote:
Bijvoorbeeld over dat TS een genetische aandoening heeft waardoor ze in rap tempo steeds jonger wordt i.p.v. ouder en dat het snel problematisch zal worden haar nog te gaan daten enzo.quote:
Ja datquote:Op maandag 20 mei 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld over dat TS een genetische aandoening heeft waardoor ze in rap tempo steeds jonger wordt i.p.v. ouder en dat het snel problematisch zal worden haar nog te gaan daten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |