Yup, maar mensen snappen kennelijk niet in welke categorie ze hun items moeten zetten en zo staan al die dingen dus gewoon bij ‘broeken’quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je kunt toch wel redelijk specifiek filteren?
Oh zo. Daar kan ik me ook aan ergeren. Overigens vind ik de filter soms té specifiek. Dan weet ik echt niet of ik wel in de goede zoek en moet ik alsnog algemeen gaan zoeken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, maar mensen snappen kennelijk niet in welke categorie ze hun items moeten zetten en zo staan al die dingen dus gewoon bij ‘broeken’
Same. Heel omslachtig zo. En soms zoek ikquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:52 schreef Bami het volgende:
Ik vind het ook jammer dat kinderkleding eerst gesplitst wordt op geslacht, en daarna in categoriëen verdeeld wordt. Ik wil met liefde alle regenjassen in maat 92 zien ipv alleen degene die men geschikt voor meisjes heeft geacht.
Ze zijn steeds nieuwe functies aan het uitproberen. Ik vond die knop ook heel fijn, ik hoop dat hij snel terug komt. Nu ze ‘gekocht’ en ‘verkocht’ bij bestellingen uit elkaar hebben gehaald en daarin ook nog tabjes hebben vind ik het daar zo fijn overzichtelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:17 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik had bij de zoekopdrachten de erg fijne optie om alleen de opgeslagen zoekopdrachten te zien. Maar die hele knop lijkt weer weg?
Volgens mij kijken heel veel mensen helemaal niet waar ze iets plaatsen. Bij de herenkleding is misschien wel een kwart vermoedelijk verkeerd geplaatste dameskleding (wat natuurlijk ook komt doordat er veel meer dameskleding wordt aangeboden. Als daarvan 5% verkeerd geplaatst wordt, gaat het procentueel hard bij de herenkleding)quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, maar mensen snappen kennelijk niet in welke categorie ze hun items moeten zetten en zo staan al die dingen dus gewoon bij ‘broeken’
Ik hoop ook dat die snel terugkomt. Het overzicht tussen de bestellingen vind ik ook echt een stuk beter nu. Ze zijn in het algemeen best goed bezig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze zijn steeds nieuwe functies aan het uitproberen. Ik vond die knop ook heel fijn, ik hoop dat hij snel terug komt. Nu ze ‘gekocht’ en ‘verkocht’ bij bestellingen uit elkaar hebben gehaald en daarin ook nog tabjes hebben vind ik het daar zo fijn overzichtelijk.
Is blijkbaar super moeilijk inderdaad!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:04 schreef Aberkullie het volgende:
Blijkbaar is voor kopers de ‘Alles is oke’ knop ook weer verdwenen. Wat is het nou voor moeite om even aan te geven dat je alles hebt ontvangen
Dat overzicht staat bij bestellingen te vinden onder de knop "mijn profiel".quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:39 schreef Aberkullie het volgende:
Ik zou in de app bij chats ook heel graag kunnen filteren op gekocht en op verkocht. Ik heb nu totaal geen overzicht van wat er nog komt.
Dat weet ik, ik wil het graag bij mijn chats.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:13 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dat overzicht staat bij bestellingen te vinden onder de knop "mijn profiel".
Omdat ik vragen en biedingen van kopers op die manier misquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:17 schreef Elleska het volgende:
waarom? je klikt vanuit daar door naar het chatgesprek.
Ooh dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kreeg ineens een zoekresultaat in London. Wist niet dat die toegetreden waren tot Vinted en dat pakjes zo makkelijk richting de EU kwamen.
Ik heb Polen er nu bij. Of was dat al zo? Bij de valuta staat trouwens PLN, dus ipv ¤.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kreeg ineens een zoekresultaat in London. Wist niet dat die toegetreden waren tot Vinted en dat pakjes zo makkelijk richting de EU kwamen.
Ik had inderdaad ook Ponden als valuta. En gisteren hadden ze onderhoud (vermoedelijk ook vanwege het toevoegen van meer landen en artikelen?). Tof! Nog meer landen! Ik denk dat het het afhangt van de merken die je ziet wat je aan landen krijgt. Topshop zal wel meer Britse resultaten opleveren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:28 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik heb Polen er nu bij. Of was dat al zo? Bij de valuta staat trouwens PLN, dus ipv ¤.![]()
UK heb ik dan weer niet.
Ik vermeld dat ook vaak hoor, want dat zijn gewoon miskopen die je ooit besteld hebt, maar nooit hebt aangehad. Ik koop ze, maar verkoop ze ook. Ik vind dat wel fijn om te weten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef ZarB het volgende:
Ik ben weer in een shopbui voor mijn vakantie in september, want ik heb nieuwe zomerkleding nodig. Ik merk dat ik me echt dood erger aan advertenties bestaande uit 1 woord ("ongedragen", "nieuw", "mooie jurk"). Zeker bij "ongedragen" vraag ik me af waarom? Heel soms stuur ik een berichtje als ik het echt heel erg leuk vindt (en dan maar hopen dat ze eerlijk antwoord geven). Bij witte of lichte kleding die ongedragen (of 1 x gedragen) is weet ik al genoeg: schijnt door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |