Op die Amsterdammers ga ik zo slechtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
"Oh wat leuk, ik mag het raaaaaden"
- Vjeze Fur, Het Mysterie van de Koude Schouder
Oei, ik had je niet smakeloos ingeschat eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op die Amsterdammers ga ik zo slecht
Alle 3
Groot hiphop liefhebber maar dit geneuzel lukt me nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oei, ik had je niet smakeloos ingeschat eigenlijk.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Zeg dan gewoon je leeftijd en ga niet dom lopen doen als je er niet tegen kunt. Sowieso dat gekut met leeftijd altijd, je zit niet in witness protection ofzo, zeg het gewoon.
Ik vind Ja Natuurlijk wel erg leuk. Daarvoor en daarna: not so much.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groot hiphop liefhebber maar dit geneuzel lukt me niet
Kendrick of Drake?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groot hiphop liefhebber maar dit geneuzel lukt me niet
Beide duhquote:
Mwah wel aardig. Maar heb altijd wel de neiging als iemand me gaat laten raden, om er gewoon 10 jaar bovenop te gooien.quote:
Expres of “per ongeluk”quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah wel aardig. Maar heb altijd wel de neiging als iemand me gaat laten raden, om er gewoon 10 jaar bovenop te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |