Zal ook wel afhangen van de situatie in Israël. Als het dan nog vergelijkbaar is, kan ik me voorstellen dat ze al vrij vroeg beslissen dat zij niet mee mogen doen. Dan ben je al veel gedoe kwijt (even los van de vraag hoeveel schuld de Israëlische delegatie daar zelf in had)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe de komende organisatie van Zwitserland dit allemaal leest.
"onveilige sfeer"quote:
Die heeft hier meegelezenquote:
"Euroklappa"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dan met de hit "Klapjespappa" naar Zwitserland.
Toch niet van zeehelden want dat kan niet meerquote:
En dan precies zo geknipt zodat de context niet duidelijk is of wat eraan vooraf ging.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou ergens ook nog wel verwachten dat iemand van de EBU of SVT dat bewuste filmpje zou lekken als daaruit 100% blijkt dat Joost schuldig is.
Meteen na optreden, zo goed als live dusquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet iemand of die backstagefilmpjes van de andere kandidaten allemaal net na hun optreden gepost zijn of achteraf? Dan weten we gelijk of die camera/sd-kaart nog intact is.
Leuk en totaal onverwacht, die vriendschap tussen hem en Joost haha. Hoop dat ze nog eens bij elkaar op bezoek gaan!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:55 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/C69K_YgMrNd/
Dons die een filmpje plaatst met Europapa op de achtergrond
Het geeft echt een gevoel van een gewonde hond nog een extra trap geven he?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:56 schreef Zigsky het volgende:
Joost zou ook al direct na het incident spijt hebben geuit.
Jij bent jong van geestquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:57 schreef summer52 het volgende:
[..]
Vreselijk wat een boomer he? Oh wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |