Osdorp ligt Zuidzuidoost van de Schreursweg.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:15 schreef casita het volgende:
[..]
Nee schat, noord oost bedoel je daarom kon ik het niet vinden ik zat in osdorp
Kom er maar in Pullup..quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:28 schreef Rob het volgende:
Wat sneller dan verwacht.
Een verdomd moeilijke opgave .
Naamloos steegje zover ik kon vinden.
Een verlengde zij steeg van een eerdere opgave ergens in Amsterdam Oost
[ afbeelding ]
Ja die die wist de genoemde eerdere opgave ook dus zal @pullup deze denkelijk ook wel (her)kennen.quote:
Ik zou niet direct willen zeggen dat dit makkelijk was....ja het was 1 van mijn eerste ingevingen maar uiteindelijk heeft het me toch nog 5 dagen bezig gehoudenquote:
Haha sorryquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou niet direct willen zeggen dat dit makkelijk was....ja het was 1 van mijn eerste ingevingen maar uiteindelijk heeft het me toch nog 5 dagen bezig gehouden
Will do; zal hem nog even openhouden voor het geval nog meer mensen deze bermuda driehoek in de tijd weten te vinden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha sorryMet die wonderbaarlijke Sherlocks hier dacht ik dat het zo gevonden zou zijn
![]()
Ik ben een weekje naar de USA dus check maar of je een nieuwe wil plaatsen
We bevinden ons op de "Jan Vroegopsingel"quote:
Moet ik me nu dom voelen dat ik in de buurt van de Paasheuvelweg aan het zoeken ben?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:20 schreef Rob het volgende:
daar komen de chocolaatjes toch vandaan ??
De straat ernaast en het pad wat ernaartoe leid
Dat niet, en al zou je letterlijk beter iets zuidelijker kunnen wandelen moet je vanaf de Paasheuvelweg juist meer naar het NoordWesten toe.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:08 schreef PPL het volgende:
[..]
Moet ik me nu dom voelen dat ik in de buurt van de Paasheuvelweg aan het zoeken ben?
De Zuidelijke Wandelweg dus…quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat niet, en al zou je letterlijk beter iets zuidelijker kunnen wandelen moet je vanaf de Paasheuvelweg juist meer naar het NoordWesten toe.
Ik had het over de Baroniestraat en Baroniepadquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:08 schreef PPL het volgende:
[..]
Moet ik me nu dom voelen dat ik in de buurt van de Paasheuvelweg aan het zoeken ben?
btw.. mis het linkje naar de straat..quote:
Die heb ik nooit geplaatst, staat niks over in de OP…quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:17 schreef Rob het volgende:
[..]
btw.. mis het linkje naar de straat..
Nu is je rijmelarij overigens wel juist…quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:17 schreef Rob het volgende:
[..]
het wordt mij wel eens verweten
dat ik veel straten zou weten
op de spit een lekkere rollade
dus vandaag geen karbonade
Maar ook dit plekkie zal ik niet vergeten..
ja ik was het ritme vergeten. nu volgens de regeltjesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu is je rijmelarij overigens wel juist…
Lol ik dacht dat je het had over de Peelstraat aka de Peel aka Helmondquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:52 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik had het over de Baroniestraat en Baroniepad![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Van straatjes zoeken krijg ik soms een kickquote:
1 gedachte bleek onmiddellijk juist. Maar zit mobiel dus ik laat 'm even voorbij gaanquote:
Het probleem achter de rug in de Jacob Obrechtstraat.quote:
Ik had 'm al gevonden, maar aangezien ik vals gespeeld heb laat ik 'm aan iemand die het wel zelf kan vindenquote:Op woensdag 13 november 2024 18:01 schreef PPL het volgende:
En uit een iets andere hoek...
[ afbeelding ]
Er kruist wel een straat met deels een vogelnaam maar het is niet in Noordquote:Op donderdag 28 november 2024 11:58 schreef PPL het volgende:
ZIer er uit als de Vogelbuurt.
Ben ik warm, dan ga ik lekker streetviewen!
Zal me er verder niet mee bemoeien voordat ik er ook aan blijf hangen.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Er kruist wel een straat met deels een vogelnaam maar het is niet in Noord
Ga maar lekker naar Oost, daar is het warm.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:58 schreef PPL het volgende:
ZIer er uit als de Vogelbuurt.
Ben ik warm, dan ga ik lekker streetviewen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |