Ik moet hoe dan ook de nacht doorhalen. Dus of deze nacht, of de volgendequote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm als ik jou was zou ik toch vantevoren een paar uurtjes slaap pakken, anders kom je helemaal gebroken aan
Weinig kans, die lijnvluchten naar de VS zitten bijna altijd helemaal volquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Opletten of er geen chique plekken over zijn.
Owquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weinig kans, die lijnvluchten naar de VS zitten bijna altijd helemaal vol
Zou ik voor de volgende gaan, anders ben je straks helemaal gaar en lukt alsnog het slapen in het vliegtuig nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet hoe dan ook de nacht doorhalen. Dus of deze nacht, of de volgende
Nooit vanuit gaan dat je ergens vast wel kunt slapen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik voor de volgende gaan, anders ben je straks helemaal gaar en lukt alsnog het slapen in het vliegtuig niet
Wat zit er allemaal doorheen?quote:
Daarom gewoon vannacht nog even lekker in je eigen bed snurkenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit vanuit gaan dat je ergens vast wel kunt slapen.
spaanse tijden aan vandaag begin om 22 uur met koken, ben morgen toch vrijquote:
Pasta, verse spinazie, mango, kiep, walnoot, komkommer, citroensap en rasp, olijfolie, honing, peterselie en oregano, en peper en zoutquote:
Ik een keer naast zo'n vieze Indiër, was ook heel de tijd irritant bij het personeel aan het doen, wilde heel de tijd als eerst eten en drinken en ging de hele tijd om van alles vragen terwijl de stewardessen nog gewoon bezig waren met eten uitdelenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Ook eens elf uur achter drie hysterische peuters gezetenik wist echt niet meer hoe laat het was toen ik aankwam.
Ik blijf gewoon wakker tot ik neer val straks. Ik ga niet naar bed voor ik moe ben, maar ik ga ook niet doorhalen om het doorhalen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik voor de volgende gaan, anders ben je straks helemaal gaar en lukt alsnog het slapen in het vliegtuig niet
yes geen kaasquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pasta, verse spinazie, mango, kiep, walnoot, komkommer, citroensap en rasp, olijfolie, honing, peterselie en oregano, en peper en zout
Nee maar je wekker gaat om 06.00 uur, kun je beter gewoon op tijd in je bed gaan liggen. Heb je wel je koffer al helemaal ingepakt?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon wakker tot ik neer val straks. Ik ga niet naar bed voor ik moe ben, maar ik ga ook niet doorhalen om het doorhalen.
Hier nog geen regen gehadquote:
Nee vond ik er niet echt bij passenquote:
Nee, ik heb alles wat erin moet qua kleding ernaast gepleurd toen ik net halsoverkop m'n droogrek naar binnen moest halen, dus dat ga ik zo meteen even fiksen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar je wekker gaat om 06.00 uur, kun je beter gewoon op tijd in je bed gaan liggen. Heb je wel je koffer al helemaal ingepakt?
Vind dat je wel rijkelijk laat bent met inpakken hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb alles wat erin moet qua kleding ernaast gepleurd toen ik net halsoverkop m'n droogrek naar binnen moest halen, dus dat ga ik zo meteen even fiksen.
Alles is al uitgezocht, alleen kleding moet er nog inquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat je wel rijkelijk laat bent met inpakken hoor
Ga dat dan gewoon eens snel doen, dan kun je alles nog dubbelchecken of je echt niks bent vergeten en of je misschien een korte broek minder mee kunt nemen omdat die koffer toch wel zwaar is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles is al uitgezocht, alleen kleding moet er nog in
Heb je stress voor Nattekats reisquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga dat dan gewoon eens snel doen, dan kun je alles nog dubbelchecken of je echt niks bent vergeten en of je misschien een korte broek minder mee kunt nemen omdat die koffer toch wel zwaar is.
Ik zit nog buiten in mijn jurkjequote:
Nee ik vind klammekater een beetje te rustig terwijl die zich normaal overal zorgen over maaktquote:
check, 24,5 graden zegt de de thermostaat en volgens mij woon ik maximaal een km van dimmy afquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit nog buiten in mijn jurkje
Blote armen, blote benen
Je mag toch 20 kilo meenemen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga dat dan gewoon eens snel doen, dan kun je alles nog dubbelchecken of je echt niks bent vergeten en of je misschien een korte broek minder mee kunt nemen omdat die koffer toch wel zwaar is.
Ik ben altijd rustig. FOK! dient gewoon als bliksemafleiderquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik vind klammekater een beetje te rustig terwijl die zich normaal overal zorgen over maakt
Ik heb ook blote benenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit nog buiten in mijn jurkje
Blote armen, blote benen
Ik ookquote:
je hebt toch een balkon om te zonnen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben mijn benen al sinds 2018 geen daglicht meer gezien.
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben mijn benen al sinds 2018 geen daglicht meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |