Yup. Veel drinken en pannenkoekjes en lekker eten. En een toilettas met tandenborstel en oogmasker en crèmes.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt dan nog 'mee', kreeg je wel ook alle luxe maaltijden, drank en snacks?
Wat is daar zoveel beter aan, heb het idee dat dat nooit echt het extra geld waard isquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Op de heenweg hadden we economy plus. Wat een uitvinding.
Zo'n toilettas kreeg ik vorige keer ook, alleen was dat pas op het vliegveld na aankomst toen bleek dat ze de koffers niet hadden meegenomenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yup. Veel drinken en pannenkoekjes en lekker eten. En een toilettas met tandenborstel en oogmasker en crèmes.
Meer ruimte, leeslampje, grotere tv. Het zag er allemaal wat ruimer uit. Kreeg ook weer een oogmasker. Het was echt maar een paar tientjes extra toen, dat was het meer dan waard. We liepen dat vliegtuig in en stonden tussen de jankende baby's, en ineens "uuuh dit is onze rij" en de jankende baby's verdwenen achter het gordijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is daar zoveel beter aan, heb het idee dat dat nooit echt het extra geld waard is
Dat klinkt wel heel chill haha.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer ruimte, leeslampje, grotere tv. Het zag er allemaal wat ruimer uit. Kreeg ook weer een oogmasker. Het was echt maar een paar tientjes extra toen, dat was het meer dan waard. We liepen dat vliegtuig in en stonden tussen de jankende baby's, en ineens "uuuh dit is onze rij" en de jankende baby's verdwenen achter het gordijn
Ik had de afgelopen keren nooduitgangstoeltjes, dat is ook wel fijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer ruimte, leeslampje, grotere tv. Het zag er allemaal wat ruimer uit. Kreeg ook weer een oogmasker. Het was echt maar een paar tientjes extra toen, dat was het meer dan waard. We liepen dat vliegtuig in en stonden tussen de jankende baby's, en ineens "uuuh dit is onze rij" en de jankende baby's verdwenen achter het gordijn
De beste oplossing tegen jankende baby's. Op een grote kaasstolp na.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was er heel rustig en het zag er gewoon lichter en ruimer uitquote:
Oh ik dacht je gooit er gewoon een cgi laagje over zodat ze verstaanbaar kunnen pratenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De beste oplossing tegen jankende baby's. Op een grote kaasstolp na.
Een treinreis naar Amsterdam is voor mij duurder dan de vlucht van Seattle naar Schipholquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:45 schreef Karzai het volgende:
vliegen was vroeger voor de elite tis nu goedkoper geworden dan een tramkaartje naar amsterdam zuid-oost
Die had ik uit japan en uit de VS, was ik heel blij mee. Moet je wel zo'n formulier doornemen voor het geval ze op het water "landen".quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen keren nooduitgangstoeltjes, dat is ook wel fijn
Het was niet het gordijn uit Harry Potterquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De beste oplossing tegen jankende baby's. Op een grote kaasstolp na.
Weet niet of "IK HEB HONGEEEEEEEEEEEEEEEER" "IK HEB KRAAAAAAAAAAAMP" "WAAR BEN IIIIIIIIIIIKKKK" "WAT IS AL DAT GELUID" nou zoveel beter isquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik dacht je gooit er gewoon een cgi laagje over zodat ze verstaanbaar kunnen praten
En als ze op het water landen zijn er wel grote problemenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik uit japan en uit de VS, was ik heel blij mee. Moet je wel zo'n formulier doornemen voor het geval ze op het water "landen".
Zo zit ik ook altijd in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet niet of "IK HEB HONGEEEEEEEEEEEEEEEER" "IK HEB KRAAAAAAAAAAAMP" "WAAR BEN IIIIIIIIIIIKKKK" "WAT IS AL DAT GELUID" nou zoveel beter is
Morgenochtendquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm als ik jou was zou ik toch vantevoren een paar uurtjes slaap pakken, anders kom je helemaal gebroken aan
Uh oh.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik dacht je gooit er gewoon een cgi laagje over zodat ze verstaanbaar kunnen praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |