Doen we ook. Bruschetta en carpaccio en zulckxquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou gewoon vast beginnen met wat snacks. brood met boter enzo
Dat is wel goede.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen we ook. Bruschetta en carpaccio en zulckx
Hier ovenschotel en daarna taart bakken. RIP mijn kamertemperatuur.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga zo skyr vullen met fruit want het is te warm voor warm eten
Had je verkansie?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier ovenschotel en daarna taart bakken. RIP mijn kamertemperatuur.
Ja daarom heb ik pastasalade bedachtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga zo skyr vullen met fruit want het is te warm voor warm eten
Het is hier nog steeds 28 graden buiten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:11 schreef essnhills het volgende:
Wolken
Ga nog even een rondje lopen nu het niet zo heet meer is
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn dochter kwam vandeweek echt thuis met een enorme dijenkletser.
Groente die ontploftDuidelijk eentje van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjeminee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
We heten niet allemaal Losquote:
Dan gaan mensen toch juist op Fok zitten?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Nee. Ik voelde me gewoon even niet heel goed.
Ssst ik ben benieuwd naar starter, de main course en het dessert. En wat ze erbij drinken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Toch fijn dat je ons van minuut tot minuut op de hoogte kan houden
Hij draait al even hč? Hij is er hier alweer uit geloof ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je de trailer van sting al gezien? dat gaat echt een pareltje worden
Ben je helemaal niet benieuwd naar want de helft ervan heb ik al verteldquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ssst ik ben benieuwd naar starter, de main course en het dessert. En wat ze erbij drinken.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
Hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Ik zag vandaag de trailer pas .quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij draait al even hč? Hij is er hier alweer uit geloof ik.
Scheelt een hoop als er geen zon meer op staatquote:
Ja gelukkig is die wel weg uit de woonkamer nu. ❤️quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheelt een hoop als er geen zon meer op staat
Karperfoto's makenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Tis ook geen weer voor.
Meer terrassen pakken, buitensporten, vissen of met een stok naar de overkant springen
Ik denk ook zoiets waarschijnlijk. Heb morgenavond al een animefilm staan en vrijdagavond Dune 2 op 70mm.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was van plan om dit weekend naar The Beast te gaan.
Had je Dune 2 al eens gezien?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk ook zoiets waarschijnlijk. Heb morgenavond al een animefilm staan en vrijdagavond Dune 2 op 70mm.
Even kijken hoe het weekend loopt, heb inmiddels een behoorlijke lijst van films die ik nog wil inplannen. Love Lies Bleeding voor die weg is, The Sweet East, Knox Goes Away, The Fall Guy.
Weet nog niet of ik Mother's Instinct of Challengers wil zien.
Zou het omdraaienquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:02 schreef gianni61 het volgende:
tijd voor een gekoeld drankje.
en een douche
Ik alleen de eerste toenquote:
een gekoelde douche en een drankje?quote:
Ja dat is precies wat ik bedoeldequote:
vind ik geen goed ideequote:
ohquote:
nee, eerst vocht aan de binnenkant en dan aan de buitenkantquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh
Eerst een douche en daarna een gekoeld drankje beter?
Hmmmquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, eerst vocht aan de binnenkant en dan aan de buitenkant
Nog steeds goed, in mijn herinnering vond ik de pacing wel wat minder dan de eerste. En de kazigheid van Stilgar net iets te overdreven. Dat nam het gewicht van wat er gebeurde een beetje weg.quote:
Wanneer vlieg je?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach ja, slapen doe ik in het vliegtuig wel
Hoe laat vlieg jequote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hmm als ik jou was zou ik toch vantevoren een paar uurtjes slaap pakken, anders kom je helemaal gebroken aanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Like voor de moeite.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goede vraag Essie.
Misschien weet hij wel hoe laat Bridget Maasland
@:haags grapje
nja, ik heb tot nu toe altijd met low budget kutvliegtuigjes gevlogen. daarin slaap ik zeker niet,quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit is het beste wat je kan krijgen, maar ligt volgens mij ook niet lekker hoor
[ afbeelding ]
van monotoon motorgeluid kan ik wel in slaap vallenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik heb tot nu toe altijd met low budget kutvliegtuigjes gevlogen. daarin slaap ik zeker niet,
Maar het lukt mij sowieso niet om te slapen in iets dat beweegt
Ik heb toen heeeeerlijk geslapenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hadden ze je verplaatst omdat ze overboekt waren?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, een vlucht van 13 uurMaar niet de volle mep voor betaald hoor.
Ligt prima, want je kunt die stoelen normaal gezien vrijwel plat leggenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ze hadden plek over en toen deden ze een veiling.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze je verplaatst omdat ze overboekt waren?
Oh, wist niet dat ze dat deden. Wat was je toen kwijt?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze hadden plek over en toen deden ze een veiling.
500 euro. Was ook het startbedragquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat ze dat deden. Wat was je toen kwijt?
Dat valt dan nog 'mee', kreeg je wel ook alle luxe maaltijden, drank en snacks?quote:
ah okay, ik weet nog wel een lange treinreis waarbij ik gewoon plat op de vloer ben gaan liggen en het meisje naaste me het bankje gundequote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt prima, want je kunt die stoelen normaal gezien vrijwel plat leggenEn met voetenbankje erbij heb je dan gewoon een bed zeg maar.
Yup. Veel drinken en pannenkoekjes en lekker eten. En een toilettas met tandenborstel en oogmasker en crčmes.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt dan nog 'mee', kreeg je wel ook alle luxe maaltijden, drank en snacks?
Wat is daar zoveel beter aan, heb het idee dat dat nooit echt het extra geld waard isquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Op de heenweg hadden we economy plus. Wat een uitvinding.
Zo'n toilettas kreeg ik vorige keer ook, alleen was dat pas op het vliegveld na aankomst toen bleek dat ze de koffers niet hadden meegenomenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yup. Veel drinken en pannenkoekjes en lekker eten. En een toilettas met tandenborstel en oogmasker en crčmes.
Meer ruimte, leeslampje, grotere tv. Het zag er allemaal wat ruimer uit. Kreeg ook weer een oogmasker. Het was echt maar een paar tientjes extra toen, dat was het meer dan waard. We liepen dat vliegtuig in en stonden tussen de jankende baby's, en ineens "uuuh dit is onze rij" en de jankende baby's verdwenen achter het gordijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is daar zoveel beter aan, heb het idee dat dat nooit echt het extra geld waard is
Dat klinkt wel heel chill haha.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer ruimte, leeslampje, grotere tv. Het zag er allemaal wat ruimer uit. Kreeg ook weer een oogmasker. Het was echt maar een paar tientjes extra toen, dat was het meer dan waard. We liepen dat vliegtuig in en stonden tussen de jankende baby's, en ineens "uuuh dit is onze rij" en de jankende baby's verdwenen achter het gordijn
Ik had de afgelopen keren nooduitgangstoeltjes, dat is ook wel fijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer ruimte, leeslampje, grotere tv. Het zag er allemaal wat ruimer uit. Kreeg ook weer een oogmasker. Het was echt maar een paar tientjes extra toen, dat was het meer dan waard. We liepen dat vliegtuig in en stonden tussen de jankende baby's, en ineens "uuuh dit is onze rij" en de jankende baby's verdwenen achter het gordijn
De beste oplossing tegen jankende baby's. Op een grote kaasstolp na.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was er heel rustig en het zag er gewoon lichter en ruimer uitquote:
Oh ik dacht je gooit er gewoon een cgi laagje over zodat ze verstaanbaar kunnen pratenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De beste oplossing tegen jankende baby's. Op een grote kaasstolp na.
Een treinreis naar Amsterdam is voor mij duurder dan de vlucht van Seattle naar Schipholquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:45 schreef Karzai het volgende:
vliegen was vroeger voor de elite tis nu goedkoper geworden dan een tramkaartje naar amsterdam zuid-oost
Die had ik uit japan en uit de VS, was ik heel blij mee. Moet je wel zo'n formulier doornemen voor het geval ze op het water "landen".quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had de afgelopen keren nooduitgangstoeltjes, dat is ook wel fijn
Het was niet het gordijn uit Harry Potterquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De beste oplossing tegen jankende baby's. Op een grote kaasstolp na.
Weet niet of "IK HEB HONGEEEEEEEEEEEEEEEER" "IK HEB KRAAAAAAAAAAAMP" "WAAR BEN IIIIIIIIIIIKKKK" "WAT IS AL DAT GELUID" nou zoveel beter isquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik dacht je gooit er gewoon een cgi laagje over zodat ze verstaanbaar kunnen praten
En als ze op het water landen zijn er wel grote problemenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik uit japan en uit de VS, was ik heel blij mee. Moet je wel zo'n formulier doornemen voor het geval ze op het water "landen".
Zo zit ik ook altijd in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet niet of "IK HEB HONGEEEEEEEEEEEEEEEER" "IK HEB KRAAAAAAAAAAAMP" "WAAR BEN IIIIIIIIIIIKKKK" "WAT IS AL DAT GELUID" nou zoveel beter is
Morgenochtendquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm als ik jou was zou ik toch vantevoren een paar uurtjes slaap pakken, anders kom je helemaal gebroken aan
Uh oh.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik dacht je gooit er gewoon een cgi laagje over zodat ze verstaanbaar kunnen praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |