Doen we ook. Bruschetta en carpaccio en zulckxquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zou gewoon vast beginnen met wat snacks. brood met boter enzo
Dat is wel goede.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen we ook. Bruschetta en carpaccio en zulckx
Hier ovenschotel en daarna taart bakken. RIP mijn kamertemperatuur.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga zo skyr vullen met fruit want het is te warm voor warm eten
Had je verkansie?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier ovenschotel en daarna taart bakken. RIP mijn kamertemperatuur.
Ja daarom heb ik pastasalade bedachtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga zo skyr vullen met fruit want het is te warm voor warm eten
Het is hier nog steeds 28 graden buiten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:11 schreef essnhills het volgende:
Wolken
Ga nog even een rondje lopen nu het niet zo heet meer is
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn dochter kwam vandeweek echt thuis met een enorme dijenkletser.
Groente die ontploftDuidelijk eentje van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjeminee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
We heten niet allemaal Losquote:
Dan gaan mensen toch juist op Fok zitten?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Nee. Ik voelde me gewoon even niet heel goed.
Ssst ik ben benieuwd naar starter, de main course en het dessert. En wat ze erbij drinken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Toch fijn dat je ons van minuut tot minuut op de hoogte kan houden
Hij draait al even hč? Hij is er hier alweer uit geloof ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je de trailer van sting al gezien? dat gaat echt een pareltje worden
Ben je helemaal niet benieuwd naar want de helft ervan heb ik al verteldquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ssst ik ben benieuwd naar starter, de main course en het dessert. En wat ze erbij drinken.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
Hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Ik zag vandaag de trailer pas .quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij draait al even hč? Hij is er hier alweer uit geloof ik.
Scheelt een hoop als er geen zon meer op staatquote:
Ja gelukkig is die wel weg uit de woonkamer nu. ❤️quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheelt een hoop als er geen zon meer op staat
Karperfoto's makenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Tis ook geen weer voor.
Meer terrassen pakken, buitensporten, vissen of met een stok naar de overkant springen
Ik denk ook zoiets waarschijnlijk. Heb morgenavond al een animefilm staan en vrijdagavond Dune 2 op 70mm.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was van plan om dit weekend naar The Beast te gaan.
Had je Dune 2 al eens gezien?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk ook zoiets waarschijnlijk. Heb morgenavond al een animefilm staan en vrijdagavond Dune 2 op 70mm.
Even kijken hoe het weekend loopt, heb inmiddels een behoorlijke lijst van films die ik nog wil inplannen. Love Lies Bleeding voor die weg is, The Sweet East, Knox Goes Away, The Fall Guy.
Weet nog niet of ik Mother's Instinct of Challengers wil zien.
Zou het omdraaienquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:02 schreef gianni61 het volgende:
tijd voor een gekoeld drankje.
en een douche
Ik alleen de eerste toenquote:
een gekoelde douche en een drankje?quote:
Ja dat is precies wat ik bedoeldequote:
vind ik geen goed ideequote:
ohquote:
nee, eerst vocht aan de binnenkant en dan aan de buitenkantquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh
Eerst een douche en daarna een gekoeld drankje beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |