quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Veiliger dan slapen naast je telefoon aan de lader.
Ik las ditquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat verklaart dan wel waarom je de vraag stelt!
Ik slaap altijd met een ventilator naast mijn bed in de zomer en ik leef nog steeds en mijn flat is ook niet afgebrand.quote:
Ja je opa van 93 rookt ook al 70 jaar pakje per dag blah blah. Dat is geen goed argumentquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:17 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik slaap altijd met een ventilator naast mijn bed in de zomer en ik leef nog steeds en mijn flat is ook niet afgebrand.
Ik krijg een paywall. Was het een ventilator met CE-keurmerk?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik las dit
Rachel en Raymonds slaapkamer vliegt in brand door ventilator: ‘Kijk uit met wat voor ding je koopt’
https://www.ad.nl/dordrec(...)g-je-koopt~a62e79a6/
Waarom zou je in 's hemelsnaam zo vijandig reageren als iemand de moeite neemt te reageren in je topicquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja je opa van 93 rookt ook al 70 jaar pakje per dag blah blah. Dat is geen goed argument
Waar kan je online zo een keurmerk vinden?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik krijg een paywall. Was het een ventilator met CE-keurmerk?
Ik slaap jaarrond onder de ventilator. Alleen als het warm staat hij 's nachts aan.
Wil er een van Bolquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zolang je de ventilator in NL koopt en niet bij Temu oid zit je wel goed.
Welke?quote:
Daar vroeg je dan ook niet om.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja je opa van 93 rookt ook al 70 jaar pakje per dag blah blah. Dat is geen goed argument
Gezien de foto lijkt mij dit een tokkie die wekelijks alie express leegkoopt, lijkt wel een opberg schuur waar ze in slaapt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik las dit
Rachel en Raymonds slaapkamer vliegt in brand door ventilator: ‘Kijk uit met wat voor ding je koopt’
Gezien de rest van het huis is dit vast een 2 euro ventilator van temu.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik las dit
Als je naast je auto slaapt gaan er wel wat dingen mis in je leven…quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:47 schreef Yara. het volgende:
Een ventilator kan ontploffen idd. De kans dat je auto ontploft is net zo groot, maar het kan
Je kan beter in je auto slapen ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je naast je auto slaapt gaan er wel wat dingen mis in je leven…
Je moet die borgmoer losdraaien die nu nog rond de as op het apparaat zit. Dan de achterkant erop, dan de borgmoer, dan het ventilatording, dan de voorkant en die vastzetten op de achterkant met de schroefjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:41 schreef roos94 het volgende:
Eentje gekocht bij praxis maar ik word niet wijs uit de handleidinghelp?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat de gebruikelijke slaapplek is, dan kan ik dat ook niet zien als een teken dat je je leven op de rit hebt, maar dat ligt misschien aan mij…quote:
Nou ja, 15 euro of 1500. Daar wil ik het ook wel voor proberen, voor ik verder kijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:18 schreef DjVero het volgende:
Skeere tatta met je gekut met een ventilator. Knal er gewoon een fatsoenlijke airco in!
Dat ligt aan jou idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als dat de gebruikelijke slaapplek is, dan kan ik dat ook niet zien als een teken dat je je leven op de rit hebt, maar dat ligt misschien aan mij…
Om een gemiddelde auto te laten ontploffen zoals in een mooie jaren 80/90 actiefilm, moet je toch eerst aardig wat beveiligingen onklaar maken. In de motor zelf heb je natuurlijk duizenden kleine explosies per ritje.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:47 schreef Yara. het volgende:
De kans dat je auto ontploft is net zo groot, maar het kan
hi fanquote:
edit: Zo te zien gaat die achterkant alleen met de borgmoer vast.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet die borgmoer losdraaien die nu nog rond de as op het apparaat zit. Dan de achterkant erop en met schroefjes vastzetten, dan de borgmoer, dan het ventilatording met een schroefje vastzetten, dan de voorkant en die vastzetten op de achterkant met de schroefjes. met de beugeltjes die er op zitten.
https://streamable.com/g47jo4?src=player-page-sharequote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet die borgmoer losdraaien die nu nog rond de as op het apparaat zit. Dan de achterkant erop, dan de borgmoer, dan het ventilatording, dan de voorkant en die vastzetten op de achterkant met de schroefjes.
heb je de handleiding ook ergens online gevonden of alleen die papieren versie?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://streamable.com/g47jo4?src=player-page-share
ik kan niet luisteren op dit moment, maar je moet hem er in principe op kunnen schuiven. Gaat misschien wel stroef.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://streamable.com/g47jo4?src=player-page-share
Ik heb gewoon alleen dat boekje ik vind verder niks online. Heb al op filmpjes gezocht maar nopequote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de handleiding ook ergens online gevonden of alleen die papieren versie?
hoe heet de ventilator letterlijk?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alleen dat boekje ik vind verder niks online. Heb al op filmpjes gezocht maar nope
Heb er 3 beneden 2 boven en 2 co2 melders.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
Als je bang bent voor brand heb je dus geen brandalarm?
Haal gewoon gelijk een stuk of 5 en hang je huis vol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |