abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213557838
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:02 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Nou, niet echt.
Ik gaf mijn mening al.
Dat iemand NIET protesteert tegen X, wil totaal NIKS zeggen over diegenes standpunt over Y.

De post waar Etto vervolgens naar linkt, gaat niet inhoudelijk op dit punt in. Dus ik snap de relevantie niet.
Behalve dan als je niet protesteert tegen Israël (of de banden doorsnijdt met elke Israëliër). Dan ben je blijkbaar voor de genocide op de Palestijnen. Aldus de demonstranten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_213557842
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Misschien daar een keer gaan demonstreren en de boel kort en klein laten slaan.
Haha, ik heb wel betere dingen te doen. Zoals FOK! B-)

Daarnaast veel te warm :'(
pi_213557845
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 12:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. En het vervelende bijeffect hiervan is ook dat dit de samenleving enkel meer doet polariseren omdat mensen de dubbele standaard echt wel merken. Moet je nagaan dat dit vandalisme, geweld en haatzaaierij afkomstig was geweest van een groepering met een andere politieke affiliatie, de journalisten zouden niet uitgeschreven raken hoe 'de democratie' onder druk zou staan en het 'fascisme' weer terug zou zijn. De daders zouden ook allang in de kraag gegrepen zijn.

Je kunt geen samenleving hebben waar de wet maar voor één partij geldt.
We doen het onszelf ook allemaal aan, onder aanvoering van woke-journalisten. Ik zit gisteren Op1 te kijken waar zo’n demonstrant en een docent aan tafel zaten. Er werd wel wat gevraagd over hun kijk op de zaak maar ze worden gewoon niet aangepakt. We zouden het niet eens moeten accepteren dat nota bene docenten hun verhaal mogen doen over het optreden van de politie en de ME. Als je daar nog staat nadat de politie meermaals aangeeft dat je op moet hoepelen, rot dan gewoon op en anders heeft de politie elk recht om je een paar rake klappen te verkopen.
  Forum Admin dinsdag 14 mei 2024 @ 13:30:55 #124
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213557852
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 11:08 schreef Aether het volgende:
Beveiliging UvA: "Groep van 30 in zwart geklede, gemaskerde mannen maakte jacht op UvA-bestuur, waren zeker geen studenten"
https://www.geenstijl.nl/5176196/we-are-hunters-what-are-you
[ x ]
Heeft ook niks met Palestina te maken, dat is slechts het vehikel dat dit half georganiseerde zooitje gebruikt om een universiteitsbestuur omver te werpen.

Snap niet dat we er zo gelaten over doen. Dit is hele serieuze shizzle, we hebben de mazzel dat deze knurften er niks van bakken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_213557883
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:29 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
We doen het onszelf ook allemaal aan, onder aanvoering van woke-journalisten. Ik zit gisteren Op1 te kijken waar zo’n demonstrant en een docent aan tafel zaten. Er werd wel wat gevraagd over hun kijk op de zaak maar ze worden gewoon niet aangepakt. We zouden het niet eens moeten accepteren dat nota bene docenten hun verhaal mogen doen over het optreden van de politie en de ME. Als je daar nog staat nadat de politie meermaals aangeeft dat je op moet hoepelen, rot dan gewoon op en anders heeft de politie elk recht om je een paar rake klappen te verkopen.
Echt walgelijk inderdaad, een compleet failliet van de media.
pi_213557896
quote:

[..]
Zou je dat ook bij XR willen zien, dat de politie elke demonstrant die ondanks verzoek toch blijft zitten dan maar afrost?

Dat klinkt als disproportioneel geweld. Aan de ene kant hoop ik dat die demonstranten de tyfus in worden geramd want 'ze hebben alles gesloopt', aan de andere kant besef ik mij dat ik voorzichtig moet zijn met conclusies trekken want ik heb geen idee wie gesloopt heeft en of dat dezelfde mensen zijn. Handelen vanuit emotie lijdt per definitie tot een verkeerde beslissing
pi_213557899
Totale GroenLinks-gek Paul Smits blijft na arrestatie UvA-rellen gewoon Statenlid
https://www.geenstijl.nl/(...)blijft-wel-Statenlid

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213557909
quote:
Beveiliging UvA: "Groep van 30 in zwart geklede, gemaskerde mannen maakte jacht op UvA-bestuur, waren zeker geen studenten"
[ x ]
't Waren wel studenten die de straten vernielden, monumentale panden, kunst. 't Waren wel studenten die het meubilair naar buiten sleepten en barricades creëerden.

Echt, erken gewoon dat er te ver wordt gegaan, neem er eens verantwoordelijkheid voor, stelletje eeuwige slachtoffers.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213557912
quote:
We zouden het niet eens moeten accepteren dat nota bene docenten hun verhaal mogen doen
:O
  Forum Admin dinsdag 14 mei 2024 @ 13:40:13 #130
pi_213557922
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:38 schreef Aether het volgende:
Totale GroenLinks-gek Paul Smits blijft na arrestatie UvA-rellen gewoon Statenlid

[ afbeelding ]
Wat de neuk kerel _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 14 mei 2024 @ 13:42:58 #131
13309 nostra
ask why
pi_213557947
quote:
[ x ]
twitter
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_213557976
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zou je dat ook bij XR willen zien, dat de politie elke demonstrant die ondanks verzoek toch blijft zitten dan maar afrost?

Dat klinkt als disproportioneel geweld. Aan de ene kant hoop ik dat die demonstranten de tyfus in worden geramd want 'ze hebben alles gesloopt', aan de andere kant besef ik mij dat ik voorzichtig moet zijn met conclusies trekken want ik heb geen idee wie gesloopt heeft en of dat dezelfde mensen zijn. Handelen vanuit emotie lijdt per definitie tot een verkeerde beslissing
Wanneer demonstranten strafbare feiten begaan, dan mag de politie wel degelijk optreden inderdaad. Dat hoeft niet persé met keihard geweld maar we moeten wel beseffen dat de politie nu eenmaal die geweldsmonopolie heeft. Het is pertinent niet aan de demonstranten om te bepalen tot hoever de politie mag gaan. Wil je een vreedzame demonstratie, dan ga je lekker met 50.000 man naar het Malieveld. Als je straten of universiteiten gaat blokkeren ben je strafbaar. En de politie laat dat tot op zekere hoogte zelfs nog toe ook. Maar een demonstrant gaat niet bepalen hoever een agent mag gaan. Met die glijdende schaal is elke ongewenste aanraking dan al snel buitenproportioneel.

Daarnaast geloof ik er niet dat vreedzame demonstranten zij aan zij staan met demonstranten die strafbare feiten plegen. Als je werkelijk goede intenties hebt loop je weg en distantieer je je of je spreekt de groep als geheel aan. Doe je niks en blijf je staan/zitten ben je gewoon medeplichtig. Die keuze is gewoon aan de demonstranten zelf.
pi_213557990
quote:

[ afbeelding ]
Ik volg geenstijl ruim onvoldoende alleen dit artikel lijkt toch wel enorm hypocriet. We hebben eerste-, tweede kamer en politici in het Europees parlement die gewoon zijn veroordeeld en een strafblad hebben. Die worden ongemoeid gelaten behalve deze mafkees die lid is van een partij waar geenstijl een enorme hekel aan heeft
pi_213558079
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik volg geenstijl ruim onvoldoende alleen dit artikel lijkt toch wel enorm hypocriet. We hebben eerste-, tweede kamer en politici in het Europees parlement die gewoon zijn veroordeeld en een strafblad hebben. Die worden ongemoeid gelaten behalve deze mafkees die lid is van een partij waar geenstijl een enorme hekel aan heeft
Ik zie nog wel een heel verschil tussen iemand die een strafblad heeft en zijn straf heeft uitgezeten tegenover iemand die gewoon doorgaat met strafbare feiten.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:05:07 #135
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213558125
quote:

[ afbeelding ]
Niet best.

Aftreden die idioot.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:07:33 #136
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213558149
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 09:02 schreef LaDaDiDa het volgende:
Propaganda machine van Nu.nl draait weer op volle toeren

"En zo doen de ongeveer vijf leiders van het protest er de hele middag, binnen en buiten het universiteitsgebouw, van alles aan om de actie vreedzaam te laten verlopen. Negatieve aandacht rond hun steun aan de Palestijnse bevolking die zucht onder de oorlog in Gaza moet worden voorkomen.

De 'gewone' studenten mogen bijvoorbeeld op geen enkele manier gehinderd worden om de universiteit in of uit te gaan. Omstanders met een beperking moeten hulp krijgen om zich te verplaatsen voorbij de barricades. De hoofdingang tot het gebouw moet vrij blijven."

https://www.nu.nl/binnenl(...)dsstempel.html#nujij
nu :')

Langzaam aan het verworden tot een actualiteiten dienst van joop/bnnvara. Als dat het al niet is.

Die hebben echt een verkeerde afslag genomen met die 2 totale linksgekkies die nu aan de leiding zitten daar.
Tot 5 jaar terug was het een neutrale nieuwsdienst die prima zonder eigen mening nieuws bracht, nu is het eigenlijk niks meer dan een verzuilde website.
1947-2016
pi_213558216
quote:
Bruiloften in Stopera verplaatst naar ambtswoning door onrust UvA-demonstraties
https://www.at5.nl/artike(...)st-uva-demonstraties

Drie koppels die afgelopen vrijdag in de Stopera zouden trouwen, moesten op het laatste moment uitwijken naar een andere locatie. Die dag was er een debat over het politieoptreden bij de UvA-demonstraties en bij Stopera werd volop gedemonstreerd. Om de huwelijken toch in alle rust te kunnen voltrekken, bood de burgemeester haar ambtswoning aan als alternatief. Een unicum; nooit eerder trouwden daar mensen, bevestigt de gemeente aan AT5.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:15:36 #138
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213558230
Het interessante van de protesten is, wat ik ook al in Amerika zag gebeuren.

Dat het alleen nog maar over die univeriteit protestjes gaat, niemand boeit het meer wat er in Gaza gebeurd.
Nieuws gaat alleen nog maar over de demonstraties, niet meer over Gaza.

Gefiliciteerd kwetsbare, zachte zieltjes van de sociale wetenschappen opleidingen, jullie hebben weer de aandacht naar jullie toegetrokken ipv naar Gaza. O+
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:18:05 #139
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213558255
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
nu :')

Langzaam aan het verworden tot een actualiteiten dienst van joop/bnnvara. Als dat het al niet is.

Die hebben echt een verkeerde afslag genomen met die 2 totale linksgekkies die nu aan de leiding zitten daar.
Tot 5 jaar terug was het een neutrale nieuwsdienst die prima zonder eigen mening nieuws bracht, nu is het eigenlijk niks meer dan een verzuilde website.
Is er nog ergens een oprecht neutrale nieuwssite trouwens?
pi_213558277
quote:

[ afbeelding ]
@Buitendam
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:25:52 #141
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213558352
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Heeft ook niks met Palestina te maken, dat is slechts het vehikel dat dit half georganiseerde zooitje gebruikt om een universiteitsbestuur omver te werpen.

Snap niet dat we er zo gelaten over doen. Dit is hele serieuze shizzle, we hebben de mazzel dat deze knurften er niks van bakken.
'ach het komt wel goed' mentaliteit. 'In NL gebeurd zoiets niet!'

Yeah, right.
1947-2016
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:26:46 #142
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213558361
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:18 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Is er nog ergens een oprecht neutrale nieuwssite trouwens?
Ik moet heeeeel lang nadenken.

...
1947-2016
pi_213558383
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het zou een effectieve methode kunnen zijn.
pi_213558404
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:49 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Wanneer demonstranten strafbare feiten begaan, dan mag de politie wel degelijk optreden inderdaad. Dat hoeft niet persé met keihard geweld maar we moeten wel beseffen dat de politie nu eenmaal die geweldsmonopolie heeft. Het is pertinent niet aan de demonstranten om te bepalen tot hoever de politie mag gaan. Wil je een vreedzame demonstratie, dan ga je lekker met 50.000 man naar het Malieveld. Als je straten of universiteiten gaat blokkeren ben je strafbaar. En de politie laat dat tot op zekere hoogte zelfs nog toe ook. Maar een demonstrant gaat niet bepalen hoever een agent mag gaan. Met die glijdende schaal is elke ongewenste aanraking dan al snel buitenproportioneel.

Daarnaast geloof ik er niet dat vreedzame demonstranten zij aan zij staan met demonstranten die strafbare feiten plegen. Als je werkelijk goede intenties hebt loop je weg en distantieer je je of je spreekt de groep als geheel aan. Doe je niks en blijf je staan/zitten ben je gewoon medeplichtig. Die keuze is gewoon aan de demonstranten zelf.
Eens. Wat dat betreft had Lars Duursma in de podcast de communicado's afgelopen zondag een interessant item. In Den Haag worden per jaar 2.000 demonstraties aangevraagd. 2.000 :o en hij vertelde dat hij recent een van de initiatiefnemers was voor de demonstratie in Amsterdam mbt de 'de knip'. In goed overleg met de autoriteiten. En daar komen ook zogenaamde beroepsdemonstranten op af zoals Max van de Berg (fakkel bij huis Kaag) die niet eens in Amsterdam woont.

Het is voor een organisatie lastig om alles onder controle te houden. En zoals nu met die studenten merkt Lars ook op dat het niet helpt om op te roepen gezichtsbedekking te dragen, dat zorgt er ook voor dat rotzooitrappers of tegendemonstranten opgaan in de menigte.
pi_213558431
quote:

[ afbeelding ]
Die gast is echt walgelijk, de belichaming van alles wat fout is in het linkerkamp, godsgruwelijk lelijk en je ziet aan hem dat hij het nog geen dag in zijn leven zwaar heeft gehad, zwaar geprivilegieerd.

:r
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:49:06 #146
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213558601
Aahhh plaats meer comments mensen zodat dat gezicht van mijn scherm af gaat! :(
  Forum Admin dinsdag 14 mei 2024 @ 14:50:07 #147
pi_213558609
Viva intifada ook echt :')
pi_213558615
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:49 schreef Zoddie het volgende:
Aahhh plaats meer comments mensen zodat dat gezicht van mijn scherm af gaat! :(

ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:50:55 #149
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213558617
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:33 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Die gast is echt walgelijk, de belichaming van alles wat fout is in het linkerkamp, godsgruwelijk lelijk en je ziet aan hem dat hij het nog geen dag in zijn leven zwaar heeft gehad, zwaar geprivilegieerd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:r
Hoe zie je dat? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:51:31 #150
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213558622
quote:
MODS!

Dit is een aanval op mijn gezondheid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties