Daar zal geen enkele moslim tegen protesteren. Zo fucked up is islam.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:01 schreef LaDaDiDa het volgende:
Blijft bijzonder hoe moslims overal in de wereld anderen terroriseren en onderdrukken maar dit soort protesten nu op Israël zijn gericht.
Waar waren de protesten voor IS, Al Shabaab of de saudische regering die duizenden slaven heeft vermoord.
Ik heb destijds genoeg Islamitische demonstraties voor IS gezien hoor ...quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:01 schreef LaDaDiDa het volgende:
Blijft bijzonder hoe moslims overal in de wereld anderen terroriseren en onderdrukken maar dit soort protesten nu op Israël zijn gericht.
Waar waren de protesten voor IS, Al Shabaab of de saudische regering die duizenden slaven heeft vermoord.
Of misschien kunnen we een lijst maken van beroepen die ze niet mogen uitoefenen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar er is echt geen antisemitisme hoor. We cancellen gewoon alle israelische artiesten, kunstenaars, verkopers, burgers etc etc. We missen alleen nog een manier om ze makkelijker te identficeren, de hele tijd lijsten opvragen bij instanties gaat vervelen.
Heeft iemand misschien een idee hoe we makkelijk op straat mensen uit Israel zouden kunnen herkennen? Misschien dat ze iets kunnen dragen ofzo?
Het waren er niet veel, maar dat was ook wel genoeg, jaquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb destijds genoeg Islamitische demonstraties voor IS gezien hoor ...
Sterker nog, links wappert vrolijk mee met dezelfde vlaggen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het waren er niet veel, maar dat was ook wel genoeg, ja
Hoop ophef toen vooral in Den Haag over de vlaggen die gevoerd werden.
Diezelfde vlaggen zie je nu opduiken bij sommige "pro-Palestina" protesten.
Zonder ophef.
Dat die gast hier nog mag posten.quote:
En links. Vergeet links niet hier.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:13 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Daar zal geen enkele moslim tegen protesteren. Zo fucked up is islam.
Idd, vóór ipv tegen....quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb destijds genoeg Islamitische demonstraties voor IS gezien hoor ...
Ze protesteren geeneens tegen de behandeling van de Oeigoeren in China.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:13 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Daar zal geen enkele moslim tegen protesteren. Zo fucked up is islam.
Valt me nog mee dat het niet direct Mossad is /squote:
Vraag een gemiddelde, ach wat zeg ik, allemaal, demonstrant daar bij de UvA, en ze weten niet eens wat de Oeigoeren zijn überhaupt...quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze protesteren geeneens tegen de behandeling van de Oeigoeren in China.
Dat is niet 'links'. Dat is 'een deel van links'.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En links. Vergeet links niet hier.
Die asfalteert de weg waarop dit islamofascisme zich op kan laten zien.
Het zijn een stel idioten vooral.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is niet 'links'. Dat is 'een deel van links'.
En naar mijn weten is het 'deel van links' wat tegen de manier (maar ws grotendeels voor de boodschap) is waarop die lui nu protesteren, nog aanzienlijk groter.
Ik vraag me af of wij het tegenwoordig veel beter 'zien' dan toen. Onze grootste politieke partij heeft veel overeenkomsten met het toenmalige fascisme.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:06 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, en zo begon het in de jaren 30 ook. Niemand die het zag, of wilde zien en de gevolgen kennen we..
En maar bléren dat er zoveel islamfobie is in NL...
"Jullie" protesteren helemaal nergens voor. Heel misschien als het om geld gaat, maar zelfs dan ruggengraten van papier maché. Laten we elkaar geen mietje noemen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:01 schreef LaDaDiDa het volgende:
Correct.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterker nog, links wappert vrolijk mee met dezelfde vlaggen.
Ik vind het wel bijzonder dat kritiek op Islamtisch terreur als 'xenofobie' wordt weggezet. En waar zou de PVV eigenlijk tegen links gedachtegoed zijn? Veel van hun economische standpunten zijn eerder links dan rechts.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vraag me af of wij het tegenwoordig veel beter 'zien' dan toen. Onze grootste politieke partij heeft veel overeenkomsten met het toenmalige fascisme.
En maar bléren over links. Dat was toen niet veel anders alleen toen heette het communisten
Iemand die een boek over fascisme heeft geschreven.
[ x ]
hij heeft ook bij de UvA gewerkt dus pak de hooivork maar op
Is toch ook niet heel gek dat er kritisch naar de islam wordt gewezen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vraag me af of wij het tegenwoordig veel beter 'zien' dan toen. Onze grootste politieke partij heeft veel overeenkomsten met het toenmalige fascisme.
En maar bléren over links. Dat was toen niet veel anders alleen toen heette het communisten
Iemand die een boek over fascisme heeft geschreven.
[ x ]
hij heeft ook bij de UvA gewerkt dus pak de hooivork maar op
Klopt. Ik protesteer hier niet voor.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Jullie" protesteren helemaal nergens voor. Heel misschien als het om geld gaat, maar zelfs dan ruggengraten van papier maché. Laten we elkaar geen mietje noemen.
Dus als iemand beter kan zwijgen...²
Ik niet, maar ik klaag er ook niet over. Mijn kracht zit in het woord.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt. Ik protesteer hier niet voor.
Jij lijkt er echter wel veel om te geven. Sta jij op dit moment te protesteren?
Weet je hoe boos links werd toen er in America bordjes werden opgehangen met de tekst "islam is right about woman"quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Binnen progressief linkse kringen is er dan ook een pathologische empathie voor de Islam en moslims. Dit is ook de reden dat je een aanzienlijk deel van deze mensen woedend worden zodra iemand iets negatiefs zegt over de Islam of moslims.
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat kritiek op Islamtisch terreur als 'xenofobie' wordt weggezet. En waar zou de PVV eigenlijk tegen links gedachtegoed zijn? Veel van hun economische standpunten zijn eerder links dan rechts.
Opmerkelijk dat het je nog nooit opgevallen is. Je zou eens kunnen gaan kijken wie Wilders allemaal aanvalt en hoe vaak hij daarbij wijst naar 'links. Zijn Twitterfeed staat er vol mee, ik kan zijn account niet delen dus ga naar 't account van wilders en zoek bovenin bijvoorbeeld op links.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat kritiek op Islamtisch terreur als 'xenofobie' wordt weggezet. En waar zou de PVV eigenlijk tegen links gedachtegoed zijn? Veel van hun economische standpunten zijn eerder links dan rechts.
Natuurlijk is er onderbouwing. 'Ze hebben meer criminelen', 'ze assimileren niet volledig', 'ze plegen aanslagen', 'ze zijn onverdraagzaam', 'ze, ze'. Qua cijfers klopt het, die groep doet dat ten opzichte van een andere groep. Lang niet allemaal, het overgrote deel zelfs niet. Dat laatste dat doet er niet toe, er wordt niet naar 't individu gekeken maar naar het groepje waar die persoon in kan passen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:52 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Is toch ook niet heel gek dat er kritisch naar de islam wordt gewezen?
Of wil je beweren dat die talloze incidenten van de, pakweg, 25 jaar er niks mee te maken hebben?
En je kan alles van het verleden met het heden naast de meetlat houden. Je vindt overal overeenkomsten in...links èn rechts...
Daarbij wil Wilders helemaal niet alle buitenlanders eruit hebben. Totale onzin, heeft ie nooit gezegd.
Een woestijnreligie als de islam past gewoon niet in een westerse beschaving. Veel complexer is het allemaal echt niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk is er onderbouwing. 'Ze hebben meer criminelen', 'ze assimileren niet volledig', 'ze plegen aanslagen', 'ze zijn onverdraagzaam', 'ze, ze'. Qua cijfers klopt het, die groep doet dat ten opzichte van een andere groep. Lang niet allemaal, het overgrote deel zelfs niet. Dat laatste dat doet er niet toe, er wordt niet naar 't individu gekeken maar naar het groepje waar die persoon in kan passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |