SPOILER: Oorspronkelijke OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
LIVESTREAM
Zijn dat niet beelden van vorige week?quote:Op maandag 13 mei 2024 19:25 schreef Lothiriel het volgende:
https://www.reddit.com/r/nederlands/s/JM1AAiQQqF
ME gaat even lekker los heerlijk
Ik zou niet Brussel en Parijs erbij halen om een punt te maken over de Nederlandse boeren gerelateerd aan de ellende bij de Nederlandse universiteiten. Want dan is het een zeer kleine sprong naar de wekenlange rellen en plunderingen van jongeren in die steden die zeer zeker ook pro Palestina zijn en uit de cultuur komen die wel wat meer ellende veroorzaakt op dit continent.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je niet gezien wat voor bende het een paar maanden geleden was in Brussel en richting Parijs?
Dat werd hier op fok in het algemeen helemaal prima gevonden. Dat ging wel wat verder dan een hekje en een kapotte deur.
Verheug mij al op de tweet van zijn boze moeder.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:25 schreef Lothiriel het volgende:
https://www.reddit.com/r/nederlands/s/JM1AAiQQqF
ME gaat even lekker los heerlijk
https://archive.is/YW7Xequote:Orale seks voor terras en ‘helemaal naar de klote’; burgemeester Dijksma geschokt door schaamteloos gedrag
Zou kunnen, zag het nog niet eerderquote:Op maandag 13 mei 2024 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn dat niet beelden van vorige week?
Je bent wel érg gretig om een hele beweging af te schilderen als "fascistisch", ook al heeft die term geen enkele betrekking op studentenprotesten. Maar ik begrijp dat het maar een leuke krachtterm is om morele superioriteit te claimen en heel "links" verdacht te maken.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Simpel, blijft deze ellende groeien en dooretteren en verliest de overheid de controle dan weet jezelf ook wat er gebeurd. Fascisme zal nooit overwinnen.
Lekker gewerkt studenten....quote:
Van vanmiddag volgens Martijntjequote:Op maandag 13 mei 2024 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn dat niet beelden van vorige week?
Hoi, ik ben BansheeBoy en ik kom nu voor de 30ste keer de zelfde stelling posten.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat slopen moeten ze echt achterwege laten. Dat werkt averechts. Al kan ik de woede wel begrijpen.²
Het spijt mij, ik ging een grens over. Zit hier al 20 jaar en nog nooit heb ik termen gehoord als nazi, fascist, extremist, radicaal etc. in topics waar een bepaald kamp een andere mening had over een onderwerp. De boeren waren ook gewoon boeren en geen rechtsextremisten. Ik moet geen precedent scheppen hier, mijn excuses.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je bent wel érg gretig om een hele beweging af te schilderen als "fascistisch", ook al heeft die term geen enkele betrekking op studentenprotesten. Maar ik begrijp dat het maar een leuke krachtterm is om morele superioriteit te claimen en heel "links" verdacht te maken.
Dat ze uitwisselingsprogramma's hebben met 3 Israëlische universiteiten. Keine Juden.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:34 schreef Arcee het volgende:
Wat is nu precies het verwijt aan UvA? Serieuze vraag.
Ah, bedankt.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:36 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat ze uitwisselingsprogramma's hebben met 3 Israëlische universiteiten. Keine Juden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |