quote:Op maandag 13 mei 2024 20:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Hetzelfde kun je trouwens zeggen over de meeste burgerprotesten die ertoe deden.
Dat zeiden ze ook over de demonstraties tegen de Vietnamoorlog. In the long run denk ik dat men zich meer en meer bewust wordt over wat er allemaal speelt in Gaza.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat valt niet mee. Buiten de IJzeren Garde van Gelijkgestemden begint iedereen steeds meer een bloedhekel te krijgen aan dit tuig. Zeker nu blijkt hoe ranzig antisemitisch een deel van die club is. Soort bonus.
En straks weer jammeren als rechts domineert. Dankzij díe types zal links ook nooit meer wat worden.
Op Utrecht kan ook wel een tactisch nucleair wapen getest worden wat mij betreftquote:[quote]Orale seks voor terras en ‘helemaal naar de klote’; burgemeester Dijksma geschokt door schaamteloos gedrag
Bezoekers en medewerkers van Café Concours op de Biltstraat konden zaterdagavond hun ogen niet geloven. Op klaarlichte dag, voor een vol terras, liet een demonstrant zich op de stoep oraal bevredigen. Burgemeester Dijksma omschrijft de toestanden als ‘Sodom en Gomorra’.
Een activist met een geel hesje ligt tevreden grijzend op de stoep voor het terras van Concours. Steunend op zijn armen. De broek los geritst. Naast hem zit, voorovergebogen op kruishoogte, een demonstrante op haar knieën.
Tientallen terrasbezoekers en passanten zijn getuige van de orale seks, die pas eindigt nadat eigenaresse Lisa van de wijn- en foodbar agenten vraagt in te grijpen.
Bont gezelschap gedrogeerde actievoerders
De bizarre zaterdag, veroorzaakt door een bont gezelschap deels gedrogeerde krakers, ravers en pro-Palestina-activisten, is maandag het gesprek van de dag op de Biltstraat. Het filmpje van de seksscène op de stoep gaat viral.
Nog zo'n leuk voorbeeld, de demonstraties tegen Vietnam.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de demonstraties tegen de Vietnamoorlog. In the long run denk ik dat men zich meer en meer bewust wordt over wat er allemaal speelt in Gaza.
Je kijkt weg, je beweert constant van alles en als dan het tegendeel wordt bewezen reageer je er niet meer op.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Hetzelfde kun je trouwens zeggen over de meeste burgerprotesten die ertoe deden.
Ja, ik zei al: je hebt het historisch besef van een doperwt.quote:
NegroesGENOT.quote:
Denk dat er aan bewustwording over Gaza geen gebrek is in NL. Met toegang tot nieuws uit meerdere landen en socials is het eerder de kunst om alle bullshit eruit te filteren, maar dat lukt zelfs de traditionele media amper.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de demonstraties tegen de Vietnamoorlog. In the long run denk ik dat men zich meer en meer bewust wordt over wat er allemaal speelt in Gaza.
Wauw...quote:Op maandag 13 mei 2024 20:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
[..]
Klinkt alsof het aantal doden niet fysiek lager ligt, alleen in de manier waarop ze worden vastgelegd in de rapporten.
Ja, de Civil Rights demonstraties, die niet alleen geschiedden in een totaal andere maatschappij dan de onze, maar i.t.t. de Uva-Brigade ook daadwerkelijk vreedzaam waren.quote:
En ze hadden nog zo gezegd geen alcohol en drugs!quote:Op maandag 13 mei 2024 20:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Op Utrecht kan ook wel een tactisch nucleair wapen getest worden wat mij betreft
Hier ontbreekt het vooral bij jouw kant aan zo is inmiddels wel gebleken. Je hebt vanmiddag nog de Palestijnen weggezet als de 'oorspronkelijke bewoners' van Israël en Joden die naar het Britse Mandaatgebied kwamen (vluchtende voor vervolging en genocide in Europa) vergeleken met Chinezen die Nederland zouden komen opeisen. Je begrijpt er echt helemaal niets van.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het onvermijdelijke mondmasker ook weer.quote:
Volgens mij ben jij degene die het hypothetische scenario niet wilde snappen, maar goed.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier ontbreekt het vooral bij jouw kant aan zo is inmiddels wel gebleken. Je hebt vanmiddag nog de Palestijnen weggezet als de 'oorspronkelijke bewoners' van Israël en Joden die naar het Britse Mandaatgebied kwamen (vluchtende voor vervolging en genocide in Europa) vergeleken met Chinezen die Nederland zouden komen opeisen. Je begrijpt er echt helemaal niets van.
Dat was Antwerpen toch?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En ze hadden nog zo gezegd geen alcohol en drugs!
Wanneer precies is iets niet meer relevant? Hoeveel jaar moet er overheen gaan?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die het hypothetische scenario niet wilde snappen, maar goed.
Met "oorspronkelijke bewoners" bedoel ik de mensen die na 1948 zijn geruimd terwijl ze daar al eeuwen wonen zodat Israël kon worden gesticht. Wat de situatie duizenden jaren geleden was is niet relevant voor de situatie nu, en al helemaal niet voor de mensen die er woonden.
En die plaatsvonden in de maatschappij waar het over gaat. Niet 5000 km verderop.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, de Civil Rights demonstraties, die nieto alleen geschiedden in een totaal andere maatschappij dan de onze, maar i.t.t. de Uva-Brigade ook daadwerkelijk vreedzaam waren.
Ga door, please.
[1] Joden die in het eerste deel van de vorige eeuw nieuw in de regio aankwamen, zijn terecht gekomen op land dat is gekocht van Ottomaanse landeigenaren. Niemand is daarvoor van z'n land geschopt (google 'first picture tel aviv' als voorbeeld). Als je daarvan iemand de schuld wilt geven, ligt de schuld bij de Ottomaanse voorouders.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die het hypothetische scenario niet wilde snappen, maar goed.
Met "oorspronkelijke bewoners" bedoel ik de mensen die na 1948 zijn geruimd terwijl ze daar al eeuwen wonen zodat Israël kon worden gesticht. Wat de situatie duizenden jaren geleden was is niet relevant voor de situatie nu, en al helemaal niet voor de mensen die er woonden.
Het is een sekte.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:17 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Het is echt een linkse hive mind. Allen de aanval openen op Dilan, doodstil over het studentengeweld en het groeiend antisemitisme. Is mij al vaker opgevallen zodra ze "rechts" kunnen afvallen hebben ze binnen een halve dag allemaal dezelfde soort reacties, beetje het estafette afvallen hier soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |