abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2024 @ 20:40:36 #101
13309 nostra
ask why
pi_213551681
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Hetzelfde kun je trouwens zeggen over de meeste burgerprotesten die ertoe deden. :)
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_213551713
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dat valt niet mee. Buiten de IJzeren Garde van Gelijkgestemden begint iedereen steeds meer een bloedhekel te krijgen aan dit tuig. Zeker nu blijkt hoe ranzig antisemitisch een deel van die club is. Soort bonus.

En straks weer jammeren als rechts domineert. Dankzij díe types zal links ook nooit meer wat worden.
Dat zeiden ze ook over de demonstraties tegen de Vietnamoorlog. In the long run denk ik dat men zich meer en meer bewust wordt over wat er allemaal speelt in Gaza.
  maandag 13 mei 2024 @ 20:43:35 #103
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213551730
quote:
[quote]Orale seks voor terras en ‘helemaal naar de klote’; burgemeester Dijksma geschokt door schaamteloos gedrag

Bezoekers en medewerkers van Café Concours op de Biltstraat konden zaterdagavond hun ogen niet geloven. Op klaarlichte dag, voor een vol terras, liet een demonstrant zich op de stoep oraal bevredigen. Burgemeester Dijksma omschrijft de toestanden als ‘Sodom en Gomorra’.

Een activist met een geel hesje ligt tevreden grijzend op de stoep voor het terras van Concours. Steunend op zijn armen. De broek los geritst. Naast hem zit, voorovergebogen op kruishoogte, een demonstrante op haar knieën.

Tientallen terrasbezoekers en passanten zijn getuige van de orale seks, die pas eindigt nadat eigenaresse Lisa van de wijn- en foodbar agenten vraagt in te grijpen.
Bont gezelschap gedrogeerde actievoerders
De bizarre zaterdag, veroorzaakt door een bont gezelschap deels gedrogeerde krakers, ravers en pro-Palestina-activisten, is maandag het gesprek van de dag op de Biltstraat. Het filmpje van de seksscène op de stoep gaat viral.
Op Utrecht kan ook wel een tactisch nucleair wapen getest worden wat mij betreft _O-
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  maandag 13 mei 2024 @ 20:43:49 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213551734
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Dat zeiden ze ook over de demonstraties tegen de Vietnamoorlog. In the long run denk ik dat men zich meer en meer bewust wordt over wat er allemaal speelt in Gaza.
Nog zo'n leuk voorbeeld, de demonstraties tegen Vietnam.

Daar liepen de huidige rectoren en hoogleraren als studenten in mee. Toen al neo-marxistisch, anti-Westers en vooral totaal ongenuanceerd.

Want dat is wat dit is: een protest tegen het Westen en diens 'Systeem'. Daarom loopt XR ook mee, nog zo'n verachtelijke club.

De voorlopers ook van die 'Whiteness' studies. lol
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 mei 2024 @ 20:44:35 #105
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213551751
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Hetzelfde kun je trouwens zeggen over de meeste burgerprotesten die ertoe deden. :)
Je kijkt weg, je beweert constant van alles en als dan het tegendeel wordt bewezen reageer je er niet meer op.

'De studenten steunen Hamas niet'
'Er is geen sprake van antisemitisme'
'De schade valt wel mee'
''From The River to the Sea' is context afhankelijk'
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 13 mei 2024 @ 20:45:37 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213551764
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik zei al: je hebt het historisch besef van een doperwt.

En dat jullie oh zo graag Amerika na willen doen was al wel duidelijk
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213551779
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Huhhhh :')
  maandag 13 mei 2024 @ 20:46:54 #109
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_213551783

Achterlijker bestaat niet :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  maandag 13 mei 2024 @ 20:46:56 #110
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213551784
quote:

[..]
[ afbeelding ]
NegroesGENOT.

TWP heeft dat zeker bij de KKK nagevraagd :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 13 mei 2024 @ 20:48:46 #111
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_213551813
quote:

[..]
Denk dat er aan bewustwording over Gaza geen gebrek is in NL. Met toegang tot nieuws uit meerdere landen en socials is het eerder de kunst om alle bullshit eruit te filteren, maar dat lukt zelfs de traditionele media amper.
pi_213551834
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
[..]
Klinkt alsof het aantal doden niet fysiek lager ligt, alleen in de manier waarop ze worden vastgelegd in de rapporten.
Wauw... :D _O_

Echt... Wauw... :+ :')
Intolerant voor intolerantie
  maandag 13 mei 2024 @ 20:50:26 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213551838
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Huhhhh :')
Ja, de Civil Rights demonstraties, die niet alleen geschiedden in een totaal andere maatschappij dan de onze, maar i.t.t. de Uva-Brigade ook daadwerkelijk vreedzaam waren.

Ga door, please.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 mei 2024 @ 20:54:03 #114
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213551885
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Op Utrecht kan ook wel een tactisch nucleair wapen getest worden wat mij betreft _O-
En ze hadden nog zo gezegd geen alcohol en drugs!
  maandag 13 mei 2024 @ 20:54:43 #115
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213551892
quote:

[..]
Hier ontbreekt het vooral bij jouw kant aan zo is inmiddels wel gebleken. Je hebt vanmiddag nog de Palestijnen weggezet als de 'oorspronkelijke bewoners' van Israël en Joden die naar het Britse Mandaatgebied kwamen (vluchtende voor vervolging en genocide in Europa) vergeleken met Chinezen die Nederland zouden komen opeisen. Je begrijpt er echt helemaal niets van.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 13 mei 2024 @ 20:56:28 #116
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213551917
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:46 schreef Lothiriel het volgende:
[ afbeelding ]

Achterlijker bestaat niet :)
Het onvermijdelijke mondmasker ook weer.

Die lui gooien van alles op een hoop en dan doen 'boos'. Wat een zootje.
pi_213552033
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier ontbreekt het vooral bij jouw kant aan zo is inmiddels wel gebleken. Je hebt vanmiddag nog de Palestijnen weggezet als de 'oorspronkelijke bewoners' van Israël en Joden die naar het Britse Mandaatgebied kwamen (vluchtende voor vervolging en genocide in Europa) vergeleken met Chinezen die Nederland zouden komen opeisen. Je begrijpt er echt helemaal niets van.
Volgens mij ben jij degene die het hypothetische scenario niet wilde snappen, maar goed.

Met "oorspronkelijke bewoners" bedoel ik de mensen die na 1948 zijn geruimd terwijl ze daar al eeuwen wonen zodat Israël kon worden gesticht. Wat de situatie duizenden jaren geleden was is niet relevant voor de situatie nu, en al helemaal niet voor de mensen die er woonden.
pi_213552087
Lekker shit slopen omdat je het ergens niet mee eens bent :')

Wat een smerig volk. ME erdoorheen en iedereen die zich niet heeft beperkt tot "netjes" demonstreren buiten de universiteit van school af trappen. Nederland is veel te coulant voor deze 'ikke ikke ikke' poppetjes die denken dat ze Che Guevara zijn.
Conscience do cost.
pi_213552100
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:54 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En ze hadden nog zo gezegd geen alcohol en drugs!
Dat was Antwerpen toch? :D
pi_213552102
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Volgens mij ben jij degene die het hypothetische scenario niet wilde snappen, maar goed.

Met "oorspronkelijke bewoners" bedoel ik de mensen die na 1948 zijn geruimd terwijl ze daar al eeuwen wonen zodat Israël kon worden gesticht. Wat de situatie duizenden jaren geleden was is niet relevant voor de situatie nu, en al helemaal niet voor de mensen die er woonden.
Wanneer precies is iets niet meer relevant? Hoeveel jaar moet er overheen gaan?
Conscience do cost.
pi_213552129
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, de Civil Rights demonstraties, die nieto alleen geschiedden in een totaal andere maatschappij dan de onze, maar i.t.t. de Uva-Brigade ook daadwerkelijk vreedzaam waren.

Ga door, please.
En die plaatsvonden in de maatschappij waar het over gaat. Niet 5000 km verderop.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_213552224
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

[1] Joden die in het eerste deel van de vorige eeuw nieuw in de regio aankwamen, zijn terecht gekomen op land dat is gekocht van Ottomaanse landeigenaren. Niemand is daarvoor van z'n land geschopt (google 'first picture tel aviv' als voorbeeld). Als je daarvan iemand de schuld wilt geven, ligt de schuld bij de Ottomaanse voorouders.
[2] De Nakba is vooral een Arabische oorlogsfout waar Israël de schuld van krijgt, zie: https://www.youtube.com/watch?v=R1cVsyUXxYM en https://youtu.be/i5wVaNknEkY?si=lzJPAxWMGDQh-Um6&t=665 De Arabieren begonnen een oorlog om Israël te vernietigen, raadden de lokale Arabieren aan te vluchten zodat de Israëli's wat makkelijker van de kaart zouden kunnen worden geveegd (en met de belofte dat ze na de oorlog terug zouden mogen keren), maar vervolgens verloren ze de oorlog en (surprise, surprise) Israël liet de sympathisanten van de vijand niet meer binnen.
[3] Mensen uit hun huizen schoppen is vrijwel alleen op de Westelijke Jordaanoever gebeurd en alleen na terroristische aanvallen tegen Israël en/of wanneer Palestijnse huurders weigeren hun huur te betalen omdat hun verhuurders Joods zijn.

Samengevat: Palestijnen die in Israël woonden toen Israël werd gesticht en niet zijn gevlucht voor oorlogen die de Arabieren zijn begonnen, wonen nog steeds in Israël en hebben geen huizen of grond verloren.
pi_213552297
twitter

Het is echt een linkse hive mind. Allen de aanval openen op Dilan, doodstil over het studentengeweld en het groeiend antisemitisme. Is mij al vaker opgevallen zodra ze "rechts" kunnen afvallen hebben ze binnen een halve dag allemaal dezelfde soort reacties, beetje het estafette afvallen hier soms.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  maandag 13 mei 2024 @ 21:17:53 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213552310
Tim Hoffman...

Natuurlijk.

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 mei 2024 @ 21:18:45 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213552328
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:17 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Het is echt een linkse hive mind. Allen de aanval openen op Dilan, doodstil over het studentengeweld en het groeiend antisemitisme. Is mij al vaker opgevallen zodra ze "rechts" kunnen afvallen hebben ze binnen een halve dag allemaal dezelfde soort reacties, beetje het estafette afvallen hier soms.
Het is een sekte.

Dat zie je aan alles.

Het minste tegengeluid en de kadaverdiscipline komt direct om de hoek kijken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')