abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213551342
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Kennen ze nog andere woorden dan de 3 standaard woorden?
Genocide
Apartheid
Occupation
Raciesme en graties.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  maandag 13 mei 2024 @ 20:21:35 #77
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213551356
Wat ik ook opmerkelijk vindt is het totale gebrek aan aandacht voor het feit dat de vrouwelijke, en kindslachtoffers in een dag is gehalveerd.

https://www.fdd.org/analy(...)dren-killed-in-gaza/

quote:
The United Nations Office for Coordination of Humanitarian Affairs (OCHA) revised its child fatality figure from the Gaza war sharply downward, reporting more than 14,500 deaths on May 6 but then 7,797 on May 8. OCHA also revised downward its figure for women fatalities from more than 9,500 deaths to 4,959 deaths. The Jerusalem Post first reported the changes on May 11.

The UN attributed its original, higher figures to the Hamas-controlled Government Media Office (GMO) in Gaza, whose figures OCHA has cited continually for the past two months. The UN gave no source for the lower figures in its May 8 update, but the figures precisely match those in a May 2 report from a different Hamas-controlled organization, the Gaza Ministry of Health.
Met hun genocide
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  maandag 13 mei 2024 @ 20:22:03 #78
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213551367
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Journalist en één van die factcheckers die we blind moeten geloven, de rot zit echt diep.

Dit zijn de mensen die u "neutraal" nieuws brengen.

[ x ]

[ x ]

Factchecker mijn reet. :')
Voor wie is die activist fact checker?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 13 mei 2024 @ 20:22:43 #79
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213551377
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Wat ik ook opmerkelijk vindt is het totale gebrek aan aandacht voor het feit dat de vrouwelijke, en kindslachtoffers in een dag is gehalveerd.

[..]
Met hun genocide
Nauwelijks aandacht voor geweest inderdaad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213551383
quote:
Wat ik ook opmerkelijk vindt is het totale gebrek aan aandacht voor het feit dat de vrouwelijke, en kinderslachtoffers in een dag is gehalveerd.

[..]
Met hun genocide
Is al een aantal dagen geleden aangepast, de media zwijgt het weg. Blijft natuurlijk niet veel over van die "GeNoCiDe" als er maar een handje vol vrouwen en kinderen zijn omgekomen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213551390
quote:
Geef ze nog een paar dagen en er is geen UvA meer om te bezetten of te studeren.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_213551398
quote:
15s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Meer woorden hoef je niet te kennen in deze situatie. Zit meer dan genoeg gewicht in!

:{²
Racist vind ik persoonlijk de meest hilarische :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213551401
quote:
[ x ]

Journalist en één van die factcheckers die we blind moeten geloven, de rot zit echt diep.

[ x ]

[ x ]

Het is voor eenieder duidelijk dat wat die terroristen, sorry pro-Hamas 'studenten', mishandeling vinden, voor normale mensen ingrijpen bij rellen is.

Maar de naam deed bij mij al een belletje rinkelen en ze is inderdaad overduidelijk zeer gekleurd in haar verslaglegging.
pi_213551407
quote:
16s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Voor wie is die activist fact checker?
Nieuwscheckers: Factcheckers van de opleiding Journalistiek & Nieuwe Media van de Universiteit Leiden checken de feiten in het nieuws. Supervisie

En natuurlijk aangesloten bij die neutrale universiteiten. Beangstigend om te zien hoeveel politiek gekleurde journalisten we hebben en ze leunen bijna allemaal naar de linkerkant.
pi_213551429
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:23 schreef notturna het volgende:

[..]
Geef ze nog een paar dagen en er is geen UvA meer om te bezetten of te studeren.
Ik vraag me altijd af of die studenten ouders hebben. Die kunnen toch niet allemaal zoals die Martijntje zijn :?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 13 mei 2024 @ 20:26:32 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213551443
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 19:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Je bent wel érg gretig om een hele beweging af te schilderen als "fascistisch", ook al heeft die term geen enkele betrekking op studentenprotesten. Maar ik begrijp dat het maar een leuke krachtterm is om morele superioriteit te claimen en heel "links" verdacht te maken. :)
Ja, ik ben links.

En deze protesten zijn een schande.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 mei 2024 @ 20:27:13 #87
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213551452
quote:
[ x ]

[ x ]

[ x ]

Vooral de likes op dat account vallen op, voornamelijk maar pro-Palestijnse troep. Dit is geen factchecker maar een activiste.

En daar heb je er tegenwoordig helaas veel van binnen de zowel de academische wereld als de journalistiek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213551458
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik vraag me altijd af of die studenten ouders hebben. Die kunnen toch niet allemaal zoals die Martijntje zijn :?
Tja volgens mij is het een soort van excuus generatie. Het ligt aan iedereen behalve aan hun en het is niet eerlijk dat een ander een andere mening heeft.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_213551517
quote:

[..]
Met hun genocide
In het hamas-israël topic wel
  maandag 13 mei 2024 @ 20:31:53 #90
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213551529
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
In het hamas-israël topic wel
Bedoelde meer de media als NOS etc, bedoel, is toch best een forse aanpassing.
pi_213551544
quote:

[..]
Met hun genocide
quote:
On Thursday, though, the UN released new figures, noting a difference between the total deaths “reported” by the health ministry in Gaza and a lower number of fatalities that had been “identified.”

The difference between the numbers is attributed in the report to the fact that some Gazans have been reported missing or are buried under debris of buildings damaged during the war and unable to be accounted for.

The new data show that 7,797 children have been “identified” as having died in Gaza since the war began.
Klinkt alsof het aantal doden niet fysiek lager ligt, alleen in de manier waarop ze worden vastgelegd in de rapporten.
  maandag 13 mei 2024 @ 20:33:11 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213551559
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Fascisten nog wel :')
Ja, dat zijn deze 'studenten'.

En vooral dom klapvee voor een heel andere groep.

Universiteiten, en vooral de 'sociale' afdelingen en zéker alles met DEI, zijn verworden tot ideologische bastions waar kritisch denken anathema is zodra dit afwijkt van het Wekkeriaanse intersectionele post-koloniale model.

Met wetenschap, academische integriteit, laat staan daadwerkelijke betrokkenheid bij menselijk leed heeft dit voor het overgrote deel van die relschoppers en wannabe-Mandela's geen zak van doen.

Mooi is dat wanneer je de reguliere media volgt, het erop lijkt alsof deze beweging enorm gesteund wordt in dit land.

Dat wordt het niet. Buiten die veilige bubbel kijkt iedereen met afschuw naar dit debacle.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 mei 2024 @ 20:34:06 #93
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213551573
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, ik ben links.

En deze protesten zijn een schande.
ik ben nog uit de tijd dat we links waren als je tegen nazi's was.

Tegenwoordig moet je nazi zijn om als links beschouwd te kunnen worden, scanderen voor een etnisch zuiver palestina, dan noem je Judea en Samaria 'West Bank' en dat soort rare fratsen, ja kweenie, had lange haren, was zo links als wat, maar joden willen uitroeien was meer voorbehouden aan de andere kant, dat is een beetje het probleem met links op dit moment.

Zelf voel ik me nog steeds links, wil alleen niet joden uitroeien dit dat

maandag 13 mei 2024 @ 20:34:49 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213551581
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:27 schreef notturna het volgende:

[..]
Tja volgens mij is het een soort van excuus generatie. Het ligt aan iedereen behalve aan hun en het is niet eerlijk dat een ander een andere mening heeft.
En dat is dan weer lollig wanneer ze 'Our Streets' roepen.

Nee, lieverds, dat zijn het niet. Het gros van jullie heeft nog geen cent opgeleverd voor deze maatschappij (nog geen kiezelsteen) en die straten, die mogen jullie gebruiken omdat smerige kapitalistische en uiteraard heel witte mannen en vrouwen elke dag gewoon werken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213551611
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ben bang van wel, elitair volk zelf opgegroeid in hun volledig witte bubbel, wereldvreemd in Nederland buiten hun bubbel en dan kinderen krijgen en die in de eigen bubbel houden.

twitter

Jammer ze heeft het krijs verhaal dat de ME de universiteit binnenkwam weggehaald, maar ze werd ook afgemaakt in de comments.

Wij hadden vroeger ook zo'n klasgenoten en ouders, de betere helft, eigen wijk met andere mensen uit de betere helft, kinderen alleen maar spelen met kinderen uit de betere helft, 0 contact met arbeiders ouders, 0 allochtonen in die buurten en die kinderen speelden nooit op straat maar veilig in de tuin. Totaal wereldvreemd opgevoed, geen idee wat zich op staat afspeelt. Allemaal naar de betere scholen, en stemmen massaal links (d66) was aantal jaar geleden erg populair bij wat oud klasgenootjes van mij. Ook werkzaam in de typische richtingen zoals de journalistiek.
  maandag 13 mei 2024 @ 20:36:28 #96
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213551615
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:27 schreef notturna het volgende:

[..]
Die ouders zijn dezelfde mensen die op hoge poten naar school gaan om even met de leraar te 'praten' omdat die hun zoontje of dochter straf heeft gegeven.

En het is ook maar iets van 1% van alle studenten, de universiteit heeft 41.000 studenten.
pi_213551621
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mooi is dat wanneer je de reguliere media volgt, het erop lijkt alsof deze beweging enorm gesteund wordt in dit land.

Dat wordt het niet. Buiten die veilige bubbel kijkt iedereen met afschuw naar dit debacle.
Ik denk dat het wel meevalt. Hetzelfde kun je trouwens zeggen over de meeste burgerprotesten die ertoe deden. :)
  maandag 13 mei 2024 @ 20:37:37 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213551632
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Hetzelfde kun je trouwens zeggen over de meeste burgerprotesten die ertoe deden. :)
Nee, dat valt niet mee. Buiten de IJzeren Garde van Gelijkgestemden begint iedereen steeds meer een bloedhekel te krijgen aan dit tuig. Zeker nu blijkt hoe ranzig antisemitisch een deel van die club is. Soort bonus.

En straks weer jammeren als rechts domineert. Dankzij díe types zal links ook nooit meer wat worden.

Dat je trouwens deze orgie van geweld, antisemitisme, haat, vernieling durft te vergelijken met 'protesten die er toe deden' spreekt verder boekdelen over je gebrek aan historisch besef.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213551646
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Bedoelde meer de media als NOS etc, bedoel, is toch best een forse aanpassing.
Ohja dat kijk ik nooit :@
FOK!-NWS is mijn enige nieuwsbron.

Als het niet in NWS staat dan is het niet gebeurd :7
  maandag 13 mei 2024 @ 20:40:11 #100
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213551672
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 20:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Uit de tweede kamer peilingen blijkt het tegendeel maat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')