Raciesme en graties.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Kennen ze nog andere woorden dan de 3 standaard woorden?
Genocide
Apartheid
Occupation
Met hun genocidequote:The United Nations Office for Coordination of Humanitarian Affairs (OCHA) revised its child fatality figure from the Gaza war sharply downward, reporting more than 14,500 deaths on May 6 but then 7,797 on May 8. OCHA also revised downward its figure for women fatalities from more than 9,500 deaths to 4,959 deaths. The Jerusalem Post first reported the changes on May 11.
The UN attributed its original, higher figures to the Hamas-controlled Government Media Office (GMO) in Gaza, whose figures OCHA has cited continually for the past two months. The UN gave no source for the lower figures in its May 8 update, but the figures precisely match those in a May 2 report from a different Hamas-controlled organization, the Gaza Ministry of Health.
Voor wie is die activist fact checker?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Journalist en één van die factcheckers die we blind moeten geloven, de rot zit echt diep.
Dit zijn de mensen die u "neutraal" nieuws brengen.
[ x ]
[ x ]
Factchecker mijn reet.
Nauwelijks aandacht voor geweest inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Wat ik ook opmerkelijk vindt is het totale gebrek aan aandacht voor het feit dat de vrouwelijke, en kindslachtoffers in een dag is gehalveerd.
https://www.fdd.org/analy(...)dren-killed-in-gaza/
[..]
Met hun genocide
Is al een aantal dagen geleden aangepast, de media zwijgt het weg. Blijft natuurlijk niet veel over van die "GeNoCiDe" als er maar een handje vol vrouwen en kinderen zijn omgekomen.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Wat ik ook opmerkelijk vindt is het totale gebrek aan aandacht voor het feit dat de vrouwelijke, en kinderslachtoffers in een dag is gehalveerd.
[..]
Met hun genocide
Geef ze nog een paar dagen en er is geen UvA meer om te bezetten of te studeren.quote:
Racist vind ik persoonlijk de meest hilarischequote:Op maandag 13 mei 2024 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meer woorden hoef je niet te kennen in deze situatie. Zit meer dan genoeg gewicht in!²
Het is voor eenieder duidelijk dat wat die terroristen, sorry pro-Hamas 'studenten', mishandeling vinden, voor normale mensen ingrijpen bij rellen is.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Journalist en één van die factcheckers die we blind moeten geloven, de rot zit echt diep.
[ x ]
[ x ]
Factchecker mijn reet.
Nieuwscheckers: Factcheckers van de opleiding Journalistiek & Nieuwe Media van de Universiteit Leiden checken de feiten in het nieuws. Supervisiequote:Op maandag 13 mei 2024 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor wie is die activist fact checker?
Ik vraag me altijd af of die studenten ouders hebben. Die kunnen toch niet allemaal zoals die Martijntje zijnquote:Op maandag 13 mei 2024 20:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Geef ze nog een paar dagen en er is geen UvA meer om te bezetten of te studeren.
Ja, ik ben links.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je bent wel érg gretig om een hele beweging af te schilderen als "fascistisch", ook al heeft die term geen enkele betrekking op studentenprotesten. Maar ik begrijp dat het maar een leuke krachtterm is om morele superioriteit te claimen en heel "links" verdacht te maken.
Vooral de likes op dat account vallen op, voornamelijk maar pro-Palestijnse troep. Dit is geen factchecker maar een activiste.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Factchecker mijn reet.
Tja volgens mij is het een soort van excuus generatie. Het ligt aan iedereen behalve aan hun en het is niet eerlijk dat een ander een andere mening heeft.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die studenten ouders hebben. Die kunnen toch niet allemaal zoals die Martijntje zijn
In het hamas-israël topic welquote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Wat ik ook opmerkelijk vindt is het totale gebrek aan aandacht voor het feit dat de vrouwelijke, en kindslachtoffers in een dag is gehalveerd.
[..]
Met hun genocide
Bedoelde meer de media als NOS etc, bedoel, is toch best een forse aanpassing.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Met hun genocide
Klinkt alsof het aantal doden niet fysiek lager ligt, alleen in de manier waarop ze worden vastgelegd in de rapporten.quote:On Thursday, though, the UN released new figures, noting a difference between the total deaths “reported” by the health ministry in Gaza and a lower number of fatalities that had been “identified.”
The difference between the numbers is attributed in the report to the fact that some Gazans have been reported missing or are buried under debris of buildings damaged during the war and unable to be accounted for.
The new data show that 7,797 children have been “identified” as having died in Gaza since the war began.
Ja, dat zijn deze 'studenten'.quote:
ik ben nog uit de tijd dat we links waren als je tegen nazi's was.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik ben links.
En deze protesten zijn een schande.
En dat is dan weer lollig wanneer ze 'Our Streets' roepen.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja volgens mij is het een soort van excuus generatie. Het ligt aan iedereen behalve aan hun en het is niet eerlijk dat een ander een andere mening heeft.
Ben bang van wel, elitair volk zelf opgegroeid in hun volledig witte bubbel, wereldvreemd in Nederland buiten hun bubbel en dan kinderen krijgen en die in de eigen bubbel houden.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die studenten ouders hebben. Die kunnen toch niet allemaal zoals die Martijntje zijn
Die ouders zijn dezelfde mensen die op hoge poten naar school gaan om even met de leraar te 'praten' omdat die hun zoontje of dochter straf heeft gegeven.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja volgens mij is het een soort van excuus generatie. Het ligt aan iedereen behalve aan hun en het is niet eerlijk dat een ander een andere mening heeft.
Ik denk dat het wel meevalt. Hetzelfde kun je trouwens zeggen over de meeste burgerprotesten die ertoe deden.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mooi is dat wanneer je de reguliere media volgt, het erop lijkt alsof deze beweging enorm gesteund wordt in dit land.
Dat wordt het niet. Buiten die veilige bubbel kijkt iedereen met afschuw naar dit debacle.
Nee, dat valt niet mee. Buiten de IJzeren Garde van Gelijkgestemden begint iedereen steeds meer een bloedhekel te krijgen aan dit tuig. Zeker nu blijkt hoe ranzig antisemitisch een deel van die club is. Soort bonus.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Hetzelfde kun je trouwens zeggen over de meeste burgerprotesten die ertoe deden.
Ohja dat kijk ik nooitquote:Op maandag 13 mei 2024 20:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Bedoelde meer de media als NOS etc, bedoel, is toch best een forse aanpassing.
Uit de tweede kamer peilingen blijkt het tegendeel maat.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Hetzelfde kun je trouwens zeggen over de meeste burgerprotesten die ertoe deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |