Denk dat het weer tijd is dat Esther een time-out neemt.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:46 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Esther heeft liever eenzijdige propaganda in de media zolang die propaganda haar kamp in de kaart speelt.
NOS ook boos natuurlijk, helpt allemaal niet om straks een beeld van vreedzame "studenten" en agressieve politie te schetsen.
[ x ]
Hoor en wederhoor is vast ook niet van toepassing als het ze niet uitkomt.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:09 schreef Tekaschi het volgende:
Lijkt wel weer de typische onderlinge linkse afspraak, ze beginnen natuurlijk weer tactisch massaal over hetzelfde te krijsen. Over het gedrag van de relschoppers en het groeiend antisemitisme zijn ze nog altijd doodstil.
[ x ]
Je zou er maar intrappen en keer op keer op dit soort partijtjes stemmen.
Marieke Koekkoekquote:Op maandag 13 mei 2024 20:09 schreef Tekaschi het volgende:
Lijkt wel weer de typische onderlinge linkse afspraak, ze beginnen natuurlijk weer tactisch massaal over hetzelfde te krijsen. Over het gedrag van de relschoppers en het groeiend antisemitisme zijn ze nog altijd doodstil.
[ x ]
Denk dat dit het niet goed gaat doen bij de Free Palestina luiquote:Op maandag 13 mei 2024 19:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat is ook waarom demonstranten solidair zijn met Palestina en niet met Hamas. Hamas is namelijk inderdaad slecht.
Uberhaupt zijn al deze zaken koren op de molen van partijen als de PVV.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:04 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Volgende verkiezingen: hoogopgeleid Nederland stemt massaal PVV.
Ze maakt haar naam wel waar... helemaal koekkoek...quote:Op maandag 13 mei 2024 20:09 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Het is krankzinnig en illustratief voor de staat die de palestijnen nastreven, daar is echt 0 ruimte voor wat dan ook.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker is je punt valide. Ik was vergeten dat er in 2005 ook 47 graven terug naar israel mee waren genomen. Het is een bizar feitje.
Net zoals niemand zag aankomen dat de begraafplaats die wel in Hamas gebied achtergebleven al die tijd okish verzorgd is
Hier in Nederland worden mensen die iets fout hebben gedaan in de gevangenis gezet. Les van de dag.quote:
Iemand die het woord "zionist" gebruikt neem ik bij voorbaat al niet serieus.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:16 schreef HowardRoark het volgende:
Je zou er maar staan als Joodse student.
[ twitter ]
Maar ze zijn absoluut niet antisemitischquote:Op maandag 13 mei 2024 20:16 schreef HowardRoark het volgende:
Je zou er maar staan als Joodse student.
[ twitter ]
Kennen ze nog andere woorden dan de 3 standaard woorden?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:04 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Volgende verkiezingen: hoogopgeleid Nederland stemt massaal PVV.
Meer woorden hoef je niet te kennen in deze situatie. Zit meer dan genoeg gewicht in!quote:Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Kennen ze nog andere woorden dan de 3 standaard woorden?
Genocide
Apartheid
Occupation
Raciesme en graties.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Kennen ze nog andere woorden dan de 3 standaard woorden?
Genocide
Apartheid
Occupation
Met hun genocidequote:The United Nations Office for Coordination of Humanitarian Affairs (OCHA) revised its child fatality figure from the Gaza war sharply downward, reporting more than 14,500 deaths on May 6 but then 7,797 on May 8. OCHA also revised downward its figure for women fatalities from more than 9,500 deaths to 4,959 deaths. The Jerusalem Post first reported the changes on May 11.
The UN attributed its original, higher figures to the Hamas-controlled Government Media Office (GMO) in Gaza, whose figures OCHA has cited continually for the past two months. The UN gave no source for the lower figures in its May 8 update, but the figures precisely match those in a May 2 report from a different Hamas-controlled organization, the Gaza Ministry of Health.
Voor wie is die activist fact checker?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Journalist en één van die factcheckers die we blind moeten geloven, de rot zit echt diep.
Dit zijn de mensen die u "neutraal" nieuws brengen.
[ x ]
[ x ]
Factchecker mijn reet.
Nauwelijks aandacht voor geweest inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Wat ik ook opmerkelijk vindt is het totale gebrek aan aandacht voor het feit dat de vrouwelijke, en kindslachtoffers in een dag is gehalveerd.
https://www.fdd.org/analy(...)dren-killed-in-gaza/
[..]
Met hun genocide
Is al een aantal dagen geleden aangepast, de media zwijgt het weg. Blijft natuurlijk niet veel over van die "GeNoCiDe" als er maar een handje vol vrouwen en kinderen zijn omgekomen.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Wat ik ook opmerkelijk vindt is het totale gebrek aan aandacht voor het feit dat de vrouwelijke, en kinderslachtoffers in een dag is gehalveerd.
[..]
Met hun genocide
Geef ze nog een paar dagen en er is geen UvA meer om te bezetten of te studeren.quote:
Racist vind ik persoonlijk de meest hilarischequote:Op maandag 13 mei 2024 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meer woorden hoef je niet te kennen in deze situatie. Zit meer dan genoeg gewicht in!²
Het is voor eenieder duidelijk dat wat die terroristen, sorry pro-Hamas 'studenten', mishandeling vinden, voor normale mensen ingrijpen bij rellen is.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Journalist en één van die factcheckers die we blind moeten geloven, de rot zit echt diep.
[ x ]
[ x ]
Factchecker mijn reet.
Nieuwscheckers: Factcheckers van de opleiding Journalistiek & Nieuwe Media van de Universiteit Leiden checken de feiten in het nieuws. Supervisiequote:Op maandag 13 mei 2024 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor wie is die activist fact checker?
Ik vraag me altijd af of die studenten ouders hebben. Die kunnen toch niet allemaal zoals die Martijntje zijnquote:Op maandag 13 mei 2024 20:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Geef ze nog een paar dagen en er is geen UvA meer om te bezetten of te studeren.
Ja, ik ben links.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je bent wel érg gretig om een hele beweging af te schilderen als "fascistisch", ook al heeft die term geen enkele betrekking op studentenprotesten. Maar ik begrijp dat het maar een leuke krachtterm is om morele superioriteit te claimen en heel "links" verdacht te maken.
Vooral de likes op dat account vallen op, voornamelijk maar pro-Palestijnse troep. Dit is geen factchecker maar een activiste.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Factchecker mijn reet.
Tja volgens mij is het een soort van excuus generatie. Het ligt aan iedereen behalve aan hun en het is niet eerlijk dat een ander een andere mening heeft.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die studenten ouders hebben. Die kunnen toch niet allemaal zoals die Martijntje zijn
In het hamas-israël topic welquote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Wat ik ook opmerkelijk vindt is het totale gebrek aan aandacht voor het feit dat de vrouwelijke, en kindslachtoffers in een dag is gehalveerd.
[..]
Met hun genocide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |