Nederland heeft ook innige banden met Azerbeidzjan met naar verluidt etnische zuivering en genocide, Oeganda met ernstige schending van mensenrechten, de rode werd niettemin gelegd voor Yoweri Museveni en China die spant wel de kroon met de behandeling van Oeigoeren. Qatar trouwens ook niet vergeten. Nederland vindt olie, gas en andere handelsmissies ten behoeve landbouw nu eenmaal belangrijker. Waarvan jij ook de voordelen van plukt. Ik hoor geen tegengeluiden op straat. Azerbeidzjan deed zelfs mee aan het songfestival. Selectieve verontwaardiging noem ik dat.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Nederland heeft geen banden met Hamas? Nederland heeft wel innige banden met een apartheidsstaat die momemteel een massaslachting aanricht onder Palestijnen.
We weten allemaal de verklaringquote:Op maandag 13 mei 2024 18:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nederland heeft ook innige banden met Azerbeidzjan met naar verluid etnische zuivering en genocide, Oeganda met ernstige schending van mensenrechten, de rode werd niettemin gelegd voor Yoweri Museveni en China die spant wel de kroon met de behandeling van Oeigoeren. Qatar trouwens ook niet vergeten. Nederland vindt olie, gas en andere handelsmissies ten behoeve landbouw nu eenmaal belangrijker. Waarvan jij ook de voordelen van plukt. Ik hoor geen tegen geluiden op straat. Azerbeidzjan deed zelfs mee aan het songfestival. Selectieve verontwaardiging noem ik dat.
Rusland voert een koloniale oorlog tegen Oekraine op ons eigen continent waar honderdduizenden slachtoffers bij vallen, zelfs daar hoor je ze niet over.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nederland heeft ook innige banden met Azerbeidzjan met naar verluidt etnische zuivering en genocide, Oeganda met ernstige schending van mensenrechten, de rode werd niettemin gelegd voor Yoweri Museveni en China die spant wel de kroon met de behandeling van Oeigoeren. Qatar trouwens ook niet vergeten. Nederland vindt olie, gas en andere handelsmissies ten behoeve landbouw nu eenmaal belangrijker. Waarvan jij ook de voordelen van plukt. Ik hoor geen tegengeluiden op straat. Azerbeidzjan deed zelfs mee aan het songfestival. Selectieve verontwaardiging noem ik dat.
Ja die principes...we hebben het gehoord vanmiddag: FUCK THE POLICE, FUCK THE POLICEquote:Op maandag 13 mei 2024 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ondersteun hun principes, dat slopen had niet gehoeven. Sterker nog, het slaat nergens op. Al is het onderaan de streep wel wisselgeld als je het afzet tegen de principes waar ze voor strijden.²
Je spreekt jezelf wel erg tegen in een post.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ondersteun hun principes, dat slopen had niet gehoeven. Sterker nog, het slaat nergens op. Al is het onderaan de streep wel wisselgeld als je het afzet tegen de principes waar ze voor strijden.²
Correct. En dit is natuurlijk veelzeggend.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rusland voert een koloniale oorlog tegen Oekraine op ons eigen continent waar honderdduizenden slachtoffers bij vallen, zelfs daar hoor je ze niet over.
Maar als er wat te rellen valt rondom Israel dan zijn ze er als de kippen bij.
Heb je hem weer.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Jaren voorspelt, we roepen dit al jaren. De Joden zijn de kanarie in de mijn en het wordt tijd dat heel het westen gaat inzien uit welke hoek de echte fascisten en extremisten komen. Maar dat is geen verassing voor iedereen die er jaren tussenin gewoond heeft, dit is nog niets wat ons te wachten staat met dat volk.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rusland voert een koloniale oorlog tegen Oekraine op ons eigen continent waar honderdduizenden slachtoffers bij vallen, zelfs daar hoor je ze niet over.
Maar als er wat te rellen valt rondom Israel dan zijn ze er als de kippen bij.
Tim Hofman de walgelijke lulquote:
Maar zodra de media weer een printscreen heeft van een agent die een meme doorstuurt of memes in fvd jongeren chats dan is het land te klein.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct. En dit is natuurlijk veelzeggend.
Het heeft helemaal niets met de slachtoffers te maken, maar met welke partij men in het verdomhoekje kan duwen. Deze activisten hebben liever dat Nederlandse universiteiten hun banden verbreken met Israëlische universiteiten dat er lijsten worden gemaakt van Israëlische en Joodse docenten, dan dat men ook maar iets geeft om andere oorlogen of conflicten.
De teksten die in WhatsApp groep van de UvA studenten zijn aangetroffen, hebben dit kunnen bevestigen, maar helaas blijft het onbestraft en negeren velen media het zelfs volledig.
Ja laten we een vuist maken dat zal helpen.quote:
Je kan in dit land beter een universiteit vernielen en een agent mishandelen dan een verkeerde meme sturen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar zodra de media weer een printscreen heeft van een agent die een meme doorstuurt of memes in fvd jongeren chats dan is het land te klein.
De media heeft al jaren geleden kleur bekend, en veel mensen die nu rellen zijn te lang blootgesteld aan die eenzijdige berichtgeving waardoor ze overtuigd zijn van hun eigen gelijk.
De media dient ook gewoon keihard aangepakt te worden, maar die rot krijg je er niet zomaar uit, dan moet je ze allemaal eruit gooien, en dan maken ze wel weer wat artikelen over fascisme en de media het zwijgen opleggen en de linkse voetsoldaten slaan dan de boel wederom kort en klein.
Dat is heel erg fideel van je (niet meteen naar google gaan).quote:Op maandag 13 mei 2024 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Manco's in de opvoeding worden gecorrigeerd bedoel je. Martijntje had beter haar best moeten doen.quote:
Mooi plaatje, dit is al jaren de standaard. Nooit die beelden vergeten hoe ze bejaarden in Amerika tijdens de blm rellen (zelfde relvolk als nu), belaagden en schopten en op het moment dat er een tegenreactie kwam de camera pas aanging en de gespeelde slachtofferrol perfect werd uitgevoerd. Het zijn de tactieken die ze gebruiken, die bespreken ze zelfs in hun appgroepen.quote:
Wat een zinloos gedoe. Sta je daar een magnetron te straffen met een houding alsof je liever met een stripboekje bij mama op de bank had zitten lezen.quote:
Ik begin steeds meer voorstander te worden van het volledig afschaffen van de publieke omroep.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Van ons belastinggeld, deze man is officieel "druktemaker".
Ah, de ontmenselijking van agenten is ook ingezet. Pigs, fascisten en nu verdienen ze geen medelijden.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Van ons belastinggeld, deze man is officieel "druktemaker".
Wat!? Geen alcohol!!?? Ik geef op!!!quote:Op maandag 13 mei 2024 18:38 schreef Lothiriel het volgende:
[ afbeelding ]
Achterlijken kunnen niet eens schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |