abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2024 @ 18:03:34 #211
16715 Mylene
*schatje*
pi_213549300
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:35 schreef VoMy het volgende:

[..]
Maar Nederland heeft geen banden met Hamas? Nederland heeft wel innige banden met een apartheidsstaat die momemteel een massaslachting aanricht onder Palestijnen.
Nederland heeft ook innige banden met Azerbeidzjan met naar verluidt etnische zuivering en genocide, Oeganda met ernstige schending van mensenrechten, de rode werd niettemin gelegd voor Yoweri Museveni en China die spant wel de kroon met de behandeling van Oeigoeren. Qatar trouwens ook niet vergeten. Nederland vindt olie, gas en andere handelsmissies ten behoeve landbouw nu eenmaal belangrijker. Waarvan jij ook de voordelen van plukt. Ik hoor geen tegengeluiden op straat. Azerbeidzjan deed zelfs mee aan het songfestival. Selectieve verontwaardiging noem ik dat.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:04:26 #212
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_213549309
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:03 schreef Mylene het volgende:

[..]
Nederland heeft ook innige banden met Azerbeidzjan met naar verluid etnische zuivering en genocide, Oeganda met ernstige schending van mensenrechten, de rode werd niettemin gelegd voor Yoweri Museveni en China die spant wel de kroon met de behandeling van Oeigoeren. Qatar trouwens ook niet vergeten. Nederland vindt olie, gas en andere handelsmissies ten behoeve landbouw nu eenmaal belangrijker. Waarvan jij ook de voordelen van plukt. Ik hoor geen tegen geluiden op straat. Azerbeidzjan deed zelfs mee aan het songfestival. Selectieve verontwaardiging noem ik dat.
We weten allemaal de verklaring

“No Jews no news”

Niks meer, niks minder
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_213549370
Misschien een goed idee om de volgende keer eens écht extreem politiegeweld te gebruiken, dan weten de prinsesjes daarna hoe lief ze tot nu toe behandeld zijn de ME.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:09:54 #214
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213549372
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:03 schreef Mylene het volgende:

[..]
Nederland heeft ook innige banden met Azerbeidzjan met naar verluidt etnische zuivering en genocide, Oeganda met ernstige schending van mensenrechten, de rode werd niettemin gelegd voor Yoweri Museveni en China die spant wel de kroon met de behandeling van Oeigoeren. Qatar trouwens ook niet vergeten. Nederland vindt olie, gas en andere handelsmissies ten behoeve landbouw nu eenmaal belangrijker. Waarvan jij ook de voordelen van plukt. Ik hoor geen tegengeluiden op straat. Azerbeidzjan deed zelfs mee aan het songfestival. Selectieve verontwaardiging noem ik dat.
Rusland voert een koloniale oorlog tegen Oekraine op ons eigen continent waar honderdduizenden slachtoffers bij vallen, zelfs daar hoor je ze niet over.

Maar als er wat te rellen valt rondom Israel dan zijn ze er als de kippen bij.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 13 mei 2024 @ 18:14:54 #215
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213549432
Ik ondersteun hun principes, dat slopen had niet gehoeven. Sterker nog, het slaat nergens op. Al is het onderaan de streep wel wisselgeld als je het afzet tegen de principes waar ze voor strijden.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213549468
quote:
15s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ondersteun hun principes, dat slopen had niet gehoeven. Sterker nog, het slaat nergens op. Al is het onderaan de streep wel wisselgeld als je het afzet tegen de principes waar ze voor strijden.

Ja die principes...we hebben het gehoord vanmiddag: FUCK THE POLICE, FUCK THE POLICE :')

Pareltjes hoor deze strijders O+
  maandag 13 mei 2024 @ 18:19:30 #217
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213549480
quote:

Je spreekt jezelf wel erg tegen in een post.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213549495
twitter

Pak hem Dilan.

twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:21:51 #219
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213549501
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Perrin het volgende:

[..]
Rusland voert een koloniale oorlog tegen Oekraine op ons eigen continent waar honderdduizenden slachtoffers bij vallen, zelfs daar hoor je ze niet over.

Correct. En dit is natuurlijk veelzeggend.

Het heeft helemaal niets met de slachtoffers te maken, maar met welke partij men in het verdomhoekje kan duwen. Deze activisten hebben liever dat Nederlandse universiteiten hun banden verbreken met Israëlische universiteiten dat er lijsten worden gemaakt van Israëlische en Joodse docenten, dan dat men ook maar iets geeft om andere oorlogen of conflicten.

De teksten die in WhatsApp groep van de UvA studenten zijn aangetroffen, hebben dit kunnen bevestigen, maar helaas blijft het onbestraft en negeren velen media het zelfs volledig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213549503
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Stupidisco op 13-05-2024 18:22:20 ]
pi_213549508
quote:

Heb je hem weer.
"Ik ben er tegen, maar vind het onderaan de streep wel oké."

Woord van de dag: wartaal.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_213549510
Wat een ongelooflijke idioten :') Zo saboteer je je eigen protestactie wel heel nadrukkelijk
pi_213549526
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Perrin het volgende:

[..]

Jaren voorspelt, we roepen dit al jaren. De Joden zijn de kanarie in de mijn en het wordt tijd dat heel het westen gaat inzien uit welke hoek de echte fascisten en extremisten komen. Maar dat is geen verassing voor iedereen die er jaren tussenin gewoond heeft, dit is nog niets wat ons te wachten staat met dat volk.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213549531
Politie klaar om door gebouw te gaan (aldus AT5)

De politie bereidt zich voor om zo door de gebouwen van de Roeterseilandcampus te gaan om te kijken of er nog demonstranten zitten. Agenten zijn onder andere uitgerust met kettingzagen.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:25:14 #225
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213549538
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:20 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Pak hem Dilan.

[ x ]

Tim Hofman de walgelijke lul
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213549562
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct. En dit is natuurlijk veelzeggend.

Het heeft helemaal niets met de slachtoffers te maken, maar met welke partij men in het verdomhoekje kan duwen. Deze activisten hebben liever dat Nederlandse universiteiten hun banden verbreken met Israëlische universiteiten dat er lijsten worden gemaakt van Israëlische en Joodse docenten, dan dat men ook maar iets geeft om andere oorlogen of conflicten.

De teksten die in WhatsApp groep van de UvA studenten zijn aangetroffen, hebben dit kunnen bevestigen, maar helaas blijft het onbestraft en negeren velen media het zelfs volledig.
Maar zodra de media weer een printscreen heeft van een agent die een meme doorstuurt of memes in fvd jongeren chats dan is het land te klein.

De media heeft al jaren geleden kleur bekend, en veel mensen die nu rellen zijn te lang blootgesteld aan die eenzijdige berichtgeving waardoor ze overtuigd zijn van hun eigen gelijk.

De media dient ook gewoon keihard aangepakt te worden, maar die rot krijg je er niet zomaar uit, dan moet je ze allemaal eruit gooien, en dan maken ze wel weer wat artikelen over fascisme en de media het zwijgen opleggen en de linkse voetsoldaten slaan dan de boel wederom kort en klein.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:29:45 #227
459912 FlippingCoin
pi_213549578
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:20 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Pak hem Dilan.

[ x ]

Ja laten we een vuist maken dat zal helpen. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  maandag 13 mei 2024 @ 18:30:35 #228
459912 FlippingCoin
pi_213549588
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:28 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar zodra de media weer een printscreen heeft van een agent die een meme doorstuurt of memes in fvd jongeren chats dan is het land te klein.

De media heeft al jaren geleden kleur bekend, en veel mensen die nu rellen zijn te lang blootgesteld aan die eenzijdige berichtgeving waardoor ze overtuigd zijn van hun eigen gelijk.

De media dient ook gewoon keihard aangepakt te worden, maar die rot krijg je er niet zomaar uit, dan moet je ze allemaal eruit gooien, en dan maken ze wel weer wat artikelen over fascisme en de media het zwijgen opleggen en de linkse voetsoldaten slaan dan de boel wederom kort en klein.
Je kan in dit land beter een universiteit vernielen en een agent mishandelen dan een verkeerde meme sturen.
pi_213549591
pi_213549654
twitter

Van ons belastinggeld, deze man is officieel "druktemaker".
pi_213549669
quote:

Dat is heel erg fideel van je (niet meteen naar google gaan).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213549671
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 16:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[ x ]

Martijntje is ook weer online.
Manco's in de opvoeding worden gecorrigeerd bedoel je. Martijntje had beter haar best moeten doen.
pi_213549692
Racistische appjes van agenten onderling vergelijken met een app groep vol betogers, elke gek begrijpt toch dat je dit een valse vergelijking is die geen stand houdt?

Oh wacht, nee natuurlijk niet
pi_213549693
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:30 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje, dit is al jaren de standaard. Nooit die beelden vergeten hoe ze bejaarden in Amerika tijdens de blm rellen (zelfde relvolk als nu), belaagden en schopten en op het moment dat er een tegenreactie kwam de camera pas aanging en de gespeelde slachtofferrol perfect werd uitgevoerd. Het zijn de tactieken die ze gebruiken, die bespreken ze zelfs in hun appgroepen.

Je zou maar aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan, de toekomst ziet er niet rooskleurig uit voor al die links fascisten, het borrelt steeds meer.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:38:49 #235
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_213549698

Achterlijken kunnen niet eens schrijven
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  maandag 13 mei 2024 @ 18:39:04 #236
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213549702
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:56 schreef Stupidisco het volgende:
[ x ]
Wat een zinloos gedoe. Sta je daar een magnetron te straffen met een houding alsof je liever met een stripboekje bij mama op de bank had zitten lezen.
pi_213549704
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Ik begin steeds meer voorstander te worden van het volledig afschaffen van de publieke omroep.
  maandag 13 mei 2024 @ 18:40:28 #238
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213549728
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Ah, de ontmenselijking van agenten is ook ingezet. Pigs, fascisten en nu verdienen ze geen medelijden.

Eikel.
pi_213549739
Ff schoonvegen die tent.

twitter

Bron: Marijn Schrijver (Twitter/X)
  maandag 13 mei 2024 @ 18:41:31 #240
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213549744
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 18:38 schreef Lothiriel het volgende:
[ afbeelding ]