Ik noem de beestjes gewoon bij de naam, volgens mij is er in het esf forum wel een safespace.quote:
Maar owee als je als vader met kind op de verkeerde plek staat bij een voetbalwedstrijd. Dan ben je vast een hooligan....quote:Op maandag 13 mei 2024 18:35 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Van ons belastinggeld, deze man is officieel "druktemaker".
Zeg je dat ook bij boerenprotesten waarbij gesloopt wordt?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:42 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Jammer geen live beelden, fascisten meppen is altijd wel lachen.
Ja want die slopen ook universiteitenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zeg je dat ook bij boerenprotesten waarbij gesloopt wordt?
Natuurlijk. Alleen je kan het gedrag van agenten niet gelijk stellen met een achterlijke burger.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wat er in die app groep van betogers allemaal staat.
open er een topic overquote:Op maandag 13 mei 2024 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, DAAR ligt de grens. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja want die slopen ook universiteiten
Whataboutism.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of op zo'n forumquote:Op maandag 13 mei 2024 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen je kan het gedrag van agenten niet gelijk stellen met een achterlijke burger.
Dat zou fraai zijn, het halve forum heeft wel eens in een groep gezeten met verkeerde teksten of plaatjes.
Echt Meer dan achterlijk dat je de boeren er weer bij moet trekken in dit topic.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, DAAR ligt de grens. Weer wat geleerd.
Wegkijken is een kunst.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:49 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Whataboutism.
Attendeer mij er maar op de dag dat er weer boeren rellen zijn in een boeren rellen topic.
Ik houd ervan hun eigen discussie tactieken te kapen.quote:
Apen vernielen hun eigen omgeving niet.quote:
Dit klinkt als een bekentenis.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen je kan het gedrag van agenten niet gelijk stellen met een achterlijke burger.
Dat zou fraai zijn, het halve forum heeft wel eens in een groep gezeten met verkeerde teksten of plaatjes.
Ik hoop hetquote:Op maandag 13 mei 2024 18:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Simpel, blijft deze ellende groeien en dooretteren en verliest de overheid de controle dan weet jezelf ook wat er gebeurd. Fascisme zal nooit overwinnen.
Ik vermoed dat hier weinig PVV'ers tussen lopenquote:Op maandag 13 mei 2024 18:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop het
Voor iedereen die een probleem met fascisme heeft: stem niet op een PVV.
Ik veroordeel elk geweld van demonstranten, of ze nu links, rechts, boer of wappie zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Echt Meer dan achterlijk dat je de boeren er weer bij moet trekken in dit topic.![]()
maar dat zal je zelf ook wel doorhebben.
Stem tegen fascisme stem PVV.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop het
Voor iedereen die een probleem met fascisme heeft: stem niet op een PVV.
Dat is geen whataboutism. Devalueer dat woord niet zo, dat is hetzelfde als iedereen racistisch noemen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:49 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Whataboutism.
Attendeer mij er maar op de dag dat er weer boeren rellen zijn in een boeren rellen topic.
Blablablaquote:Op maandag 13 mei 2024 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik veroordeel elk geweld van demonstranten, of ze nu links, rechts, boer of wappie zijn.
Ik vind het toch wel bijzonder dat geweld hier aan de ene kant door bepaalde types afgekeurd wordt maar aan de andere kant hopen ze er ook op, en dat als het wel in hun straatje past ze het helemaal toejuichen. Valt me echt op.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Je bent zelf achterlijk trouwens, dat wist ik al langer.
Eigenlijk ben ik er juist niet tegen. Ik onderschrijf waar ze voor strijden volledig! Alleen dat wisselgeld had van mij niet gehoeven. Sterker nog, ik ben er tegen. Toch moeten we het niet groter maken dan het is, de echte schade zit bij de Palestijnen. Wij zitten hier met volle koelkasten (vol met fijne gesneden groenten en kruidige vleeswaren en maatjesharing) en bankrekeningen anderen de maat te nemen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
Heb je hem weer.
"Ik ben er tegen, maar vind het onderaan de streep wel oké."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |