Ook de NOS lult Aftonbladet naquote:Op maandag 13 mei 2024 16:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Waarom beslist daar de politie en niet de OvJ over vervolging? Of lult NOS weer eens onzin?
voldoende bewijs dat er alleen een vuist is opgestoken is ook voldoende bewijs en zie ik niet dat dat als een probleem kan worden gezienquote:Op maandag 13 mei 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voldoende bewijs zegt de Zweedse politie.
Dan zal er vast meer gebeurd zijn dan een dreigende beweging. Joost hep een probleem.
Dat is inderdaad bizar.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is toch bizar hoe snel ook alles over wordt genomen van een Zweeds roddelblad? Allemaal eerst willen zijn en niet eens even kunnen checken of het wel klopt. Toen ik gisteren dat artikel vertaalde kon ik door de context als zien dat ‘cut’ iets anders moest betekenen.
Nouja, meestal spreken ze dan juist over gebrek aan bewijs.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
voldoende bewijs dat er alleen een vuist is opgestoken is ook voldoende bewijs en zie ik niet dat dat als een probleem kan worden gezien
Ik kreeg eerder de indruk dat ze zeiden: "Er valt weinig meer aan te onderzoeken voor ons".quote:Op maandag 13 mei 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joost kan incashen op een vrolijke badboy imago, herman brood in wording, joost blijft nog wel even in beeldquote:Op maandag 13 mei 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zal er vast meer gebeurd zijn dan een dreigende beweging. Joost hep een probleem.
misschien is dat in Zweden dus ook andersquote:Op maandag 13 mei 2024 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, meestal spreken ze dan juist over gebrek aan bewijs.
Uit de handen geslagen niks over gelezen, maar er is idd inmiddels wel gemeld dat er bij dat incident een camera gesneuveld is. Pure speculatie: woordenwisseling tussen Joost en cameravrouw zonder fysiek te worden >> andere mensen gingen zich ermee bemoeien >> wat duw- en trekwerk (Joost niet direct fysiek bij betrokken) >> camera valt op de grond o.i.d. Vaak ligt de waarheid in het midden...quote:Op maandag 13 mei 2024 16:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
En gisteren werd overal gemeld dat hij een camera uit haar handen had geslagen. Benieuwd wat het morgen gaat zijn!
Ik ben vooral benieuwd naar het ESF reglement rondom gedragsregels en welke penalty daarop staat.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Vanavond maar eens verdiepen in het Zweedse strafrechtsysteem ipv Netflix
Er staat alleen dat de verwachting is dat er tot vervolging word overgegaan wegens sterk bewijs.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Waarom beslist daar de politie en niet de OvJ over vervolging? Of lult NOS weer eens onzin?
Dat zou ik niet te snel roepen en al helemaal niet zonder enige kennis vh Zweedse strafrechtquote:Op maandag 13 mei 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of misschien niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien is dat in Zweden dus ook anders
Precies dat ja, zo begreep ik het ook.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kreeg eerder de indruk dat ze zeiden: "Er valt weinig meer aan te onderzoeken voor ons".
Dan zou het EBU wel gezegd hebben nederlandse delegatie heeft zich misdragen. (of hebben ze dat ook herinner niet de woordelijke statements)quote:Op maandag 13 mei 2024 16:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Uit de handen geslagen niks over gelezen, maar er is idd inmiddels wel gemeld dat er bij dat incident een camera gesneuveld is. Pure speculatie: woordenwisseling tussen Joost en cameravrouw zonder fysiek te worden >> andere mensen gingen zich ermee bemoeien >> wat duw- en trekwerk (Joost niet direct fysiek bij betrokken) >> camera valt op de grond o.i.d. Vaak ligt de waarheid in het midden...
En wie was daar de bron van? Aftonbladet toevallig?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Uit de handen geslagen niks over gelezen, maar er is idd inmiddels wel gemeld dat er bij dat incident een camera gesneuveld is. Pure speculatie: woordenwisseling tussen Joost en cameravrouw zonder fysiek te worden >> andere mensen gingen zich ermee bemoeien >> wat duw- en trekwerk (Joost niet direct fysiek bij betrokken) >> camera valt op de grond o.i.d. Vaak ligt de waarheid in het midden...
Ja, in Zweden word je inderdaad wel veroordeeld als je iemand omver zucht, dat is wel een geldig punt. Maar dat zijn niet berichten die je graag hoort lijkt me.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te snel roepen en al helemaal niet zonder enige jennis vh Zweedse strafrecht
Kan goed dat de nos het verkeerd vertaalt heeft ja, die spreken over ´sterk bewijs´quote:Op maandag 13 mei 2024 16:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies dat ja, zo begreep ik het ook.
Dat komt uit Aftonbladet. En die zijn nog niet erg betrouwbaar gebleken.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er staat alleen dat de verwachting is dat er tot vervolging word overgegaan wegens sterk bewijs.
De officier beslist net als in nederland.
Grappig want in die podcast zeggen ze dus dat Joost zowel de Telegraaf als Boulevard als Shownieuws erop heeft aangesproken tijdens het persmoment dat ze beter eens moeten stoppen met dat hele negatieve altijd. Dus dan zal dit alles nu wel de wraak van die media zijn daarvoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:26 schreef Momo het volgende:
Telegraaf komt ook weer even met een podcast met deze titel
Het gaat in deze in het geheel niet over wat ik graag hoorquote:Op maandag 13 mei 2024 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, in Zweden word je inderdaad wel veroordeeld als je iemand omver zucht, dat is wel een geldig punt. Maar dat zijn niet berichten die je graag hoort lijkt me.
Ik las het als: er is voldoende informatie verzameld om tot een zitting te komen.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er staat alleen dat de verwachting is dat er tot vervolging word overgegaan wegens sterk bewijs.
De officier beslist net als in nederland.
blijft het feit dat jouw opmerkingquote:
Volgens mij hebben we allemaal de afgelopen dagen wel een beetje geprobeerd te lezen en te horen wat we graag wilden horen, zeker voordat ie werkelijk gekwalificeerd was. Maar er is nog voldoende ruimte voor speculatie, wees niet getreurd.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat in deze in het geheel niet over wat ik graag hoor
Het zou kunnen dat Joost een probleem heeft.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijft het feit dat jouw opmerking
Joost hep een probleem
geen feit is maar een verwachting.
dus dan zou je
ik vermoed, ik denk dat Joost een probleem hept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |