Die Tattoo streams zijn waarschijnlijk grotendeels van kijkers die het even terug wilden luisteren om zeker te zijn dat dat was wat Loreen aan het eind zong.quote:
Omdat ze tegenwoordig geen Wim T Schippers meer hebben, meer TikTok humor. Heeeeeeeel leuk.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk sowieso dat de rest van de wereld Wim T Schippers achtige humor niet echt snapt
Dus volgend jaar Raven van Dorst sturenDie is ook multibinair dus ook prima
Preciesquote:Op maandag 13 mei 2024 16:16 schreef d_elise het volgende:
Als ik het goed heb vertaald/gelezen is het onderzoek afgerond, ligt het bij het OM, omdat het een vrij helder voorval is kan het in een versnelling en zal daarom het OM begin juni beslissen wat ze met de zaak doen: vervolgen of niet.
Om zeker te zijn van wat?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die Tattoo streams zijn waarschijnlijk grotendeels van kijkers die het even terug wilden luisteren om zeker te zijn dat dat was wat Loreen aan het eind zong.
En gisteren werd overal gemeld dat hij een camera uit haar handen had geslagen. Benieuwd wat het morgen gaat zijn!quote:Op maandag 13 mei 2024 16:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies
Maar de Telegraaf & 538 beweren dus iets heel anders..
Waarom zegt de man die hiervoor 10 jaar (!) voor de EBU werkte op het Songfestival in het film/foto team voor social media dan op Twitter dat al die jaren toen toch echt de regel was om artiesten met rust te laten op momenten dat dat aangegeven wordt.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die afspraken die gemaakt zouden zijn, lijken met onderdeel van het voorval.
Overigens denk ik dat die afspraken heus niet zoveel voorstellen, hoogstens is het mondeling toegezegd.
Je tekent als artiest een contract als je meedoet, en daar staat dan een hele zwik regels in waar je je aan moet houden. Dat je als Joost Klein een uitzondering krijgt (zwart op wit) om niet gefilmd te worden, lijkt me sterk.
Jammer ik heb reeds zin in meer Wim T Schippers. Vind dat in het ontregelende van Joost toch wel een beetje wim t DNA zit hoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ze tegenwoordig geen Wim T Schippers meer hebben, meer TikTok humor. Heeeeeeeel leuk.
Begin juni.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:16 schreef d_elise het volgende:
Als ik het goed heb vertaald/gelezen is het onderzoek afgerond, ligt het bij het OM, omdat het een vrij helder voorval is kan het in een versnelling en zal daarom het OM begin juni beslissen wat ze met de zaak doen: vervolgen of niet.
Hoho, vandaag is nog niet voorbijquote:Op maandag 13 mei 2024 16:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
En gisteren werd overal gemeld dat hij een camera uit haar handen had geslagen. Benieuwd wat het morgen gaat zijn!
Oranjepapa of een of andere voetbal versie van europapa zal vast aanslaan.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:20 schreef Michie_ het volgende:
Begin juni is iedereen Joost al lang vergeten vrees ik. Zeker aangezien het EK dan begint
het lijkt hier in het topic een mode te ontstaan om alles wat in Joosts voordeel is in twijfel te trekken en alle dingen die vooral zeer discutabel zijn qua bron maar anti Joost steeds weer te herhalen.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zegt de man die hiervoor 10 jaar (!) voor de EBU werkte op het Songfestival in het film/foto team voor social media dan op Twitter dat al die jaren toen toch echt de regel was om artiesten met rust te laten op momenten dat dat aangegeven wordt.
Maar dan hadden ze dat toch wel benoemd in de verklaring, lijkt me? Als ik de verhalen van Cornald en die directeur van AT hoor, komt de informatie over de gebeurtenissen enkel vanuit Joost en niet van iemand die er ook bij was.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is toch altijd wel iemand van de NLse delegatie bij hem. Al is het maar die NLse bewaker die daar ook achter de schermen steeds bij was bv in dat filmpje in de gang met die Israėlische journalist. Zelfs bij Eurovision in Concert was hij nooit alleen. Was ook constant iemand van AvroTros erbij. Dan kan ik me totaal niet voorstellen dat er nul begeleiding was van de omroep in die arena.
Waar komt dat 'de Zweedse politie verwacht vervolging' in dat artikel in het Nederlands dan vandaan?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:16 schreef d_elise het volgende:
Zit hij dan niet diep in het festival seizoen? Kan hij gewoon weer doen wat hij altijd deed.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Begin juni.
Nog minstens twee weken speculaties dus. Nog minstens twee weken Aran en Telegraaf en AD en 538. Kolere. Ik hoop dat er mensen zijn die in die twee weken heel goed voor Joost zorgen.
Dus jouw zienswijze is de enige realistische?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:25 schreef europapa het volgende:
Ik blijf de inspanningen van sommigen om alles maar te downplayen bijzonder vinden.
Misschien even de vogelblauwe songfestivalbril afzetten en een tikkeltje realistisch naar de zaak kijken?
Going to the dogs: the new breed als kandidaat voor 2025quote:Op maandag 13 mei 2024 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jammer ik heb reeds zin in meer Wim T Schippers. Vind dat in het ontregelende van Joost toch wel een beetje wim t DNA zit hoor.
Die bestaat naast de mode waarin joost niets verkeerds gedaan kan hebben per definitie.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
het lijkt hier in het topic een mode te ontstaan om alles wat in Joosts voordeel is in twijfel te trekken en alle dingen die vooral zeer discutabel zijn qua bron maar anti Joost steeds weer te herhalen.
Misschien omdat die twee die je noemt er zelf niet bij waren, maar een ander wel? Sowieso waren Stuntje en Appie er natuurlijk als het bij het verlaten van het podium na het optreden was lijkt me. En die beveiliger die overal bij is, ook in andere jaren was dat dezelfde man trouwens.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze dat toch wel benoemd in de verklaring, lijkt me? Als ik de verhalen van Cornald en die directeur van AT hoor, komt de informatie over de gebeurtenissen enkel vanuit Joost en niet van iemand die er ook bij was.
Komend weekend zou hij optreden, geloof ik, zal wel het begin van het festivalseizoen zijn jaquote:Op maandag 13 mei 2024 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zit hij dan niet diep in het festival seizoen? Kan hij gewoon weer doen wat hij altijd deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |