Tip van Flip om te besparen: Als je een siergras koopt, kun je die bij het uitplanten al meteen goed splitsen. Ik maak zo van één plant drie.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:43 schreef Seven. het volgende:
Dat helmgras vind ik eigenlijk ook maar niks, dus dat ga ik sowieso vervangen op termijn. Voor nu is het vooral veel grote pollen kunnen aanplanten dus dat is dan ook prima.
Het is nu 44,7 graden in m'n kas.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik moest nog een hoop uitplanten, er was iets mis met de potgrond dus alles was supertraag en met de slakken en mijn mutantpissenbedden durfde ik niet eerder.
Nu ben ik niet per se in topconditie. Het werd me gisterochtend al zwart voor de ogen na het planten van de derde. Nu doe ik ze een voor een met oneindige rustpauzes![]()
Nog 5 (6?) te gaan
Alleen planten die daartegen kunnen. Afrikaanse lelie, oleander, palm, olijfboompje, citrusboompjes, meloen. Dat soort spul. Colakruid doet het er ook lekker, net als bieslook - die planten hebben eigenlijk geen koude kas nodig, maar zijn er per ongeluk in beland. En ik heb er een paar klimplanten in staan - trompetbloem en druif.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Holy shittt, heb je er nog planten staan?
Dat vinden ze wel lekker, als er genoeg water is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Holy shittt, heb je er nog planten staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |