Die vinden het allemaal wel prima want het is maar een 'demonstratie'quote:Op maandag 13 mei 2024 14:54 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het totale gebrek aan een kritische blik vanuit de media vind ik misschien nog wel het ergste. Mijn god, wat laten die zich kennen...
Staat gewoon in de wet hoor dat gezichtsbedekkende kleding verboden is.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen zich precies zo moeten kleden als jij vindt dat ze zich moeten kleden?
Dat filmpje erbij. Meteen allemaal van die hyena's die erop springen met trapbewegingen. Open, vrij en liberated. Tuurlijk.quote:Klein opstootje bij pro-Palestijnse protestactie Groningen
Ook in Groningen werd gedemonstreerd door medewerkers en studenten van de universiteit. Bij het ophangen van spandoeken ging het even mis toen iemand probeerde ze weg te halen. Volgens RTV Noord zijn er zo'n 150 tot 200 actievoerders.
Leg eens uit waarom mensen zich nu zouden moeten voorzien van gezicht bedekkende kleding, daar waar ze dat tijdens hun reguliere bezoek aan de universiteiten niet doen? Het weer kan niet de oorzaak zijn...quote:Op maandag 13 mei 2024 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen zich precies zo moeten kleden als jij vindt dat ze zich moeten kleden?
Als de laatste dagen alle haat en het nepnieuws over de moslims was gegaan hadden we weken hysterie gehad, weken verwijten en gekrijs. Ik walg van het feit dat ik nog nooit zoveel haat heb gezien, waaronder van politici, journalisten en ESF vertegenwoordigers over Israël en dat de media het compleet doodzwijgt. Maar ook niet verassend, ze kwamen bijna klaar zaterdag toen bleek dat Israël niet meer kon winnen. Goebbels zou trots zijn geweest met wat hier de laatste maanden in het westen aan het afspelen is, daar had heeft hij jaren voor nodig gehad om die stemming te creëren.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:54 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het totale gebrek aan een kritische blik vanuit de media vind ik misschien nog wel het ergste. Mijn god, wat laten die zich kennen...
Waarom moeten ze dat uitleggen? Aan wie precies? Aan Pietje op het internet?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom mensen zich nu zouden moeten voorzien van gezicht bedekkende kleding, daar waar ze dat tijdens hun reguliere bezoek aan de universiteiten niet doen? Het weer kan niet de oorzaak zijn...
Jij verdedigt hun gezichtsbedekking.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dat uitleggen? Aan wie precies? Aan Pietje op het internet?
Van een UvA hoef je natuurlijk niks te verwachten die zullen nooit hard ingrijpen.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:56 schreef Spablauw214 het volgende:
De politie en OM zouden eens kunnen beginnen met daadwerkelijk mensen aanhouden en strafrechtelijk vervolgen. UvA kan mensen van de universiteit af schoppen. Het is allemaal veel te vrijblijvend nu en daardoor escaleert dit alleen maar verder zolang er niet wordt opgetreden.
Gezichtsbedekkende kleding is in Nederland verboden.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Simpel maskers op op straat zodat ze kunnen rellen, en dan thuis weer de maskers op op de fora en socials net doen alsof ze niet anti Joods zijn, en Hamas niet steunen maar gewoon medeleven met Palestijnen.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom mensen zich nu zouden moeten voorzien van gezicht bedekkende kleding, daar waar ze dat tijdens hun reguliere bezoek aan de universiteiten niet doen? Het weer kan niet de oorzaak zijn...
Ik verdedig helemaal niets. Ik zeg gewoon dat het mag.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij verdedigt hun gezichtsbedekking.
Daarom vraag ik het aan jou...
Natuurlijk niet. Dus ettert het vrolijk door totdat je er op een bepaald moment het leger op af moet sturen.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:58 schreef Ronald het volgende:
[..]
Van een UvA hoef je natuurlijk niks te verwachten die zullen nooit hard ingrijpen.
Is het niet. Goeie poging. Het had waar kunnen zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gezichtsbedekkende kleding is in Nederland verboden.
En veroorzaakte kosten bij de relschoppers vandaan halen.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:56 schreef Spablauw214 het volgende:
De politie en OM zouden eens kunnen beginnen met daadwerkelijk mensen aanhouden en strafrechtelijk vervolgen. UvA kan mensen van de universiteit af schoppen. Het is allemaal veel te vrijblijvend nu en daardoor escaleert dit alleen maar verder zolang er niet wordt opgetreden.
quote:Op maandag 13 mei 2024 15:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dus ettert het vrolijk door totdat je er op een bepaald moment het leger op af moet sturen.
Het verbaast me dat er nog geen grootschalige tegendemonstraties zijn of hooligans die komen opdagen. Dat had ik eigenlijk al wel verwacht.
Is het welquote:Op maandag 13 mei 2024 15:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is het niet. Goeie poging. Het had waar kunnen zijn.
quote:UvA doet aangifte
De UvA doet aangifte tegen de demonstratie in het gebouw op de Roeterseilandcampus, dat laat een woordvoerder van de universiteit aan AT5 weten.
Gezichtsbedekkende kleding op straatquote:Op maandag 13 mei 2024 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het wel
https://wetten.overheid.nl/BWBR0041161/2019-08-01
Nu dit als leesvoer voor jou: https://www.rijksoverheid(...)nderwijsinstellingenquote:Op maandag 13 mei 2024 14:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik verdedig helemaal niets. Ik zeg gewoon dat het mag.
En nu?
Is dat een serieuze vraag?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet volgens VoMy!quote:Op maandag 13 mei 2024 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het wel
https://wetten.overheid.nl/BWBR0041161/2019-08-01
Wat wil je weten en wat denk je met je linkdump precies aan te tonen?quote:Op maandag 13 mei 2024 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu dit als leesvoer voor jou: https://www.rijksoverheid(...)nderwijsinstellingen
Daarna graag weer een antwoord op mijn vraag.
Die zitten te verdeeld over het land. Vergeet niet, dit zijn steden, daar zit dat volk allemaal geclusterd, links en moslims. Het is makkelijk als je de deur uit stap, even 5 min met de tram en je bent er, toch wat anders als je 3 uur in de auto moet zitten vanuit de provincie. Daarnaast wordt de rechtse stemmer het ook al jaren onmogelijk gemaakt zich te verenigen op internet, alles wordt gesloopt of afgebroken, links gaat rapporteren, krijsen, zoeken en frustreren, of ze springen als een groep hyena's op iemand. Sinds X die links fascisten heeft verdreven hoor je eindelijk weer andere geluiden en zie je ander nieuws.quote:Op maandag 13 mei 2024 15:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dus ettert het vrolijk door totdat je er op een bepaald moment het leger op af moet sturen.
Het verbaast me dat er nog geen grootschalige tegendemonstraties zijn of hooligans die komen opdagen. Dat had ik eigenlijk al wel verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |