abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213543003
Als er inderdaad geen uitspraak gedaan word vanwege geen bewijs, kunnen wij als heel Nederland dan geen aanklacht indienen inplaats van alleen de npo ?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 00:24:22 #252
163650 Greys
pi_213543007
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:22 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Kan veel zeggen over de Zweden, maar ze zijn wel van de regels zijn regels, dus eigenlijk heb ik wel 99.9% vertrouwen in dat het gewoon eerlijk zal gaan en het geen invloed zal hebben op wat OM gaat beslissen.

OM hier in Zweden heeft echt wel wat beters te doen dan zich bezighouden met een snowflake die haar telefoon niet vast kan houden of inelkaar duikt omdat iemand een dreigende beweging maakt. Verwacht dat alles binnen een zeer korte tijd al in de prullenbak beland. Hooguit dat ze wat langer wachten, zodat het overwaait, maar dat is dan ook alle invloed die er van buitenaf nog kan zijn.
Oké dat stelt me enigszins gerust qua eerlijkheid zeg maar. Behalve dan dat eventuele langere wachten, want zolang zullen de speculaties over Joost alleen maar erger worden denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213543010
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:22 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Kan veel zeggen over de Zweden, maar ze zijn wel van de regels zijn regels, dus eigenlijk heb ik wel 99.9% vertrouwen in dat het gewoon eerlijk zal gaan en het geen invloed zal hebben op wat OM gaat beslissen.

OM hier in Zweden heeft echt wel wat beters te doen dan zich bezighouden met een snowflake die haar telefoon niet vast kan houden of inelkaar duikt omdat iemand een dreigende beweging maakt. Verwacht dat alles binnen een zeer korte tijd al in de prullenbak beland. Hooguit dat ze wat langer wachten, zodat het overwaait, maar dat is dan ook alle invloed die er van buitenaf nog kan zijn.
Ditto. Strafrechtelijk is dit maandag afgesloten denk ik. OM Malmo heeft vast wel echte kwesties te behandelen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 00:25:40 #254
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213543014
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:25 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ditto. Strafrechtelijk is dit maandag afgesloten denk ik. OM Malmo heeft vast wel echte kwesties te behandelen.
Vooral Malmö _O-

Samen met Stockholm de ghetto's van Zweden.
pi_213543017
Beste mensen, ik ga iets doen dat ik al veel eerder had moeten doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 00:26:27 #256
416575 crew  Evenstar
pi_213543018
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:23 schreef HiZ het volgende:

[..]
Van de Litouwse zanger kregen we echt wel een heel stuk meer dan het in de mediatraining geleerde 'ik ben hier alleen voor de muziek' van de Duitser waarvan kennelijk z'n ruggengraat was verwijderd.
Die van UK was of dom, of dom, of gewoon dom. Die bleeft maar lullen of Marin _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 00:26:38 #257
163650 Greys
pi_213543020
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:18 schreef Leshy het volgende:

[..]
De Zweedse justitie gaat alleen kijken naar of er een reden is om Joost strafrechtelijk te vervolgen, die hebben nul komma niets te maken met of de EBU een artiest uit hun liedjesfestival hebben gezet of niet.

En ook als blijkt dat Joost niets heeft gedaan dat strafrechtelijk vervolgd kan worden, betekent dat overigens zeker niet automatisch dat de EBU onterecht heeft gehandeld. Dat is puur een kwestie binnen de reglementen van het festival, niet van het wettelijk strafrecht.
Mjah. Dan zal hij dus nooit een opgelucht gevoel krijgen. Ook niet als het echt erg meeviel wat hij deed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 00:26:50 #258
416575 crew  Evenstar
pi_213543022
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Beste mensen, ik ga iets doen dat ik al veel eerder had moeten doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook :( morgen lange dag.
pi_213543027
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:24 schreef Greys het volgende:

[..]
Oké dat stelt me enigszins gerust qua eerlijkheid zeg maar. Behalve dan dat eventuele langere wachten, want zolang zullen de speculaties over Joost alleen maar erger worden denk ik.
Het is aan ze overgedragen op zaterdag. Ik denk niet dat ze gaan overwerken voor dit soort nonsense.

Wat ik niet begrijp is dat Avrotros niet zelf naar de rechter is gestapt.
pi_213543028
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:20 schreef Za het volgende:

[..]
Please houd op met deze onzin.

Je weet zelf dat wanneer een vrouw aangifte doet van mishandeling en bedreiging dat per direct serieus genomen wordt, en de andere partij uitgeschakeld is, ongeacht.

En dat wist zij ook, en ze wilde hem ook uitschakelen, dat had ze al aangegeven nog voor "het incident".
Ja, dat blijf jij zeggen maar je komt niet bewijs. Nogmaals: als je meer weet, deel je bronnen en screenshots.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 00:28:27 #261
163650 Greys
pi_213543030
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 00:28:59 #262
416575 crew  Evenstar
pi_213543032
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:26 schreef Greys het volgende:

[..]
Mjah. Dan zal hij dus nooit een opgelucht gevoel krijgen. Ook niet als het echt erg meeviel wat hij deed.
Enige manier is dat de EBU "sorry" zegt nadat OM "enkeltje prullenbak" heeft geroepen, maar de EBU gaat dat natuurlijk nooit niet doen. Als de EBU echt meer bewijs had dan was het ondertussen ook echt wel naar buiten gebracht, want zij spelen het al de hele tijd via de media, dus dan was het nu ook wel echt gelekt om hun verhaal kracht bij te zetten.

Mensen moeten Aftonbladet trouwens echt niet serieus nemen. Vergeleken met Aftonbladet is Telegraaf nog een kwaliteitskrant.
pi_213543035
Ik wil ook even reageren. Ik ben niet echt actief hier, maar ik lees al lang mee en ik stop al veel jaren zoveel tijd en energie in Eurovision. Twee jaar geleden was ik er nog bij in Turijn.

En ook bij mij voelt het nu alsof er iets kapot is gegaan. Ik heb een paar minuten gekeken en ben in huilen uitgebarsten en heb gesmeekt om de tv aub uit te zetten.

In elk ander jaar zou de diskwalificatie van Nederland ook heel zwaar aankomen en wellicht is er ook wel iets gebeurd wat het rechtvaardigde - al heb ik daar sterk mijn twijfels over - maar dit jaar was sowieso al een enorm beladen jaar. Toen het hele Joostgebeuren nog niet eens bekend was, had ik er eigenlijk al geen plezier meer aan. Dit hele gedoe met Joost is gewoon de doodsteek geweest van een al gewond beest.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 00:29:47 #264
416575 crew  Evenstar
pi_213543038
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:20 schreef Za het volgende:

[..]
Please houd op met deze onzin.

Je weet zelf dat wanneer een vrouw aangifte doet van mishandeling en bedreiging dat per direct serieus genomen wordt, en de andere partij uitgeschakeld is, ongeacht.

En dat wist zij ook, en ze wilde hem ook uitschakelen, dat had ze al aangegeven nog voor "het incident".
Kan je eens met bewijs komen over dat zij het zogenaamd al van te voren had bedacht? Dit begint namelijk vervelend te worden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 00:30:46 #265
163650 Greys
pi_213543040
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:27 schreef HiZ het volgende:

[..]
Het is aan ze overgedragen op zaterdag. Ik denk niet dat ze gaan overwerken voor dit soort nonsense.

Wat ik niet begrijp is dat Avrotros niet zelf naar de rechter is gestapt.
Ik kan het nu niet meer terugvinden maar het schijnt dat dat snelrecht enzo in zulke gevallen niet kan in Zweden oid. Er was in elk geval iets dat toch anders ging dan in NL.

Hoop dat ze het alsnog doen of inmiddels hebben ingezet. Want het gaat hier niet alleen om Joost z'n verdriet om de verloren finale maar ook om veel geld van AvroTros en joost zelf waarschijnlijk dat ze voor niks erin hebben gestoken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 00:32:07 #266
416575 crew  Evenstar
pi_213543042
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:30 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik kan het nu niet meer terugvinden maar het schijnt dat dat snelrecht enzo in zulke gevallen niet kan in Zweden oid. Er was in elk geval iets dat toch anders ging dan in NL.

Hoop dat ze het alsnog doen of inmiddels hebben ingezet. Want het gaat hier niet alleen om Joost z'n verdriet om de verloren finale maar ook om veel geld van AvroTros en joost zelf waarschijnlijk dat ze voor niks erin hebben gestoken.
Ok, nog een ding voordat ik naar bed ga.

Verwacht geen snelle resultaten van Zweden _O-

Hopelijk is het nog voor halverwege juni klaar, want anders wordt het september, want tussen juni en augustus gaan ze echt niks doen met dit soort nikszeggende zaken.
  maandag 13 mei 2024 @ 00:32:08 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213543043
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:29 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Kan je eens met bewijs komen over dat zij het zogenaamd al van te voren had bedacht? Dit begint namelijk vervelend te worden.
Het punt is dat hij een specifieke persoon in gedachten heeft. Die het niet kan zijn. Maar dat wil hij niet uitspreken. Dus dan kan hij zijn niet bestaande "zaak" ook niet opbouwen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213543044
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:28 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Enige manier is dat de EBU "sorry" zegt nadat OM "enkeltje prullenbak" heeft geroepen, maar de EBU gaat dat natuurlijk nooit niet doen. Als de EBU echt meer bewijs had dan was het ondertussen ook echt wel naar buiten gebracht, want zij spelen het al de hele tijd via de media, dus dan was het nu ook wel echt gelekt om hun verhaal kracht bij te zetten.

Mensen moeten Aftonbladet trouwens echt niet serieus nemen. Vergeleken met Aftonbladet is Telegraaf nog een kwaliteitskrant.
Welke krant is nou eigenlijk de ergste? Aftonbladet of Expressen?
pi_213543045
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:29 schreef Miloutchi het volgende:
Ik wil ook even reageren. Ik ben niet echt actief hier, maar ik lees al lang mee en ik stop al veel jaren zoveel tijd en energie in Eurovision. Twee jaar geleden was ik er nog bij in Turijn.

En ook bij mij voelt het nu alsof er iets kapot is gegaan. Ik heb een paar minuten gekeken en ben in huilen uitgebarsten en heb gesmeekt om de tv aub uit te zetten.

In elk ander jaar zou de diskwalificatie van Nederland ook heel zwaar aankomen en wellicht is er ook wel iets gebeurd wat het rechtvaardigde - al heb ik daar sterk mijn twijfels over - maar dit jaar was sowieso al een enorm beladen jaar. Toen het hele Joostgebeuren nog niet eens bekend was, had ik er eigenlijk al geen plezier meer aan. Dit hele gedoe met Joost is gewoon de doodsteek geweest van een al gewond beest.
Kan het me goed voorstellen. Ikzelf was ook al kwaad over Loreen's winst vorig jaar.
pi_213543046
Er ligt ook nog een protest van de Avrotros en de NPO bij de EBU toch? Daar moeten ze ook iets mee lijkt me. En als het OM inderdaad seponeert, lijkt het me dat dat voor de Avrotros ook een reden is om extra druk op de EBU te zetten en/of verdere acties te ondernemen. (Dat hoop ik dan, ik hoop in ieder geval niet dat ze het erbij laten).
pi_213543050
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:29 schreef Miloutchi het volgende:

Ach ;( Wel een begrijpelijke reactie helaas. Ik hoop dat we er volgend jaar allemaal weer zin in hebben en dat de Zwitsers iets over Europapa zeggen :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 00:35:19 #272
416575 crew  Evenstar
pi_213543057
Politie was wel in no-time klaar met onderzoek, dus misschien kan OM van de week al denken "lol wtf is dit" en seponeren. Daar hoop ik eigenlijk op, want denk niet dat er heel veel staat in politierapport.
  Manager PR/Moderator maandag 13 mei 2024 @ 00:36:40 #273
269689 crew  Viv
pi_213543060
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Volgend jaar sturen we iemand met een grote jurk en daar komt in de finale dan Joost onder vandaan, in een blauw kippenpak.
We hebben de jurk al:

Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 00:37:33 #274
416575 crew  Evenstar
pi_213543066
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:32 schreef silverevlis het volgende:

[..]
Welke krant is nou eigenlijk de ergste? Aftonbladet of Expressen?
Allebei kut zover ik het weet, maar volgens mij is Expressen wat meer rechts liberaal en Aftonbladet sociaal democratisch. Allebei tabloids en geen kwaliteit.
pi_213543069
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Zou me serieus raar lijken, want per saldo gaat het over heel veel geld en zonder snelle toegang tot de rechter verlies je dan dus per definitie altijd. De zaak tussen EBU en Avrotros zou niet gaan over of Joost het heeft gedaan, maar of de reactie proportioneel was en/of leidt tot contractbreuk. Want het zou wel leuk worden als een partij met een of andere willekeurige drogreden onder zijn contractuele verplichtingen kan uitkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')