Ja, want die mensen hebben niet meegekregen dat ie uit het evenement is geflikkerd vanwege (jouw insinuaties: ) fysiek geweld jegens een collegaquote:
Twitter is het nieuwe roken.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:19 schreef bleiblei het volgende:
Antisemitisch is het nieuwe racist. 1 woord waarmee je iemand zonder uitleg in 1 klap mee in de hoek zet. Kneuter-argument en erger.... het woord verliest daardoor z'n waarde. Wel typisch dat mensen die juist baat hebben bij het onrecht kunnen benoemen, wat hen aangedaan wordt. Het woord devalueren tot het punt dat ieder ander denkt "ja joh, sgoed".
De delegatie die niet mag genoemd wordenquote:Op zondag 12 mei 2024 20:28 schreef Refragmental het volgende:
Als Joost echt een klier was geweest dan waren er wel meerdere meldingen geweest daarover, plus dan zou hij tijdens de live uitzending ook gewoon aan het shitposten zijn geweest. Maar dat is allemaal niet gebeurd.
Weet je van welke delegatie wel tig klachten waren????
Meen je dat nouquote:Op zondag 12 mei 2024 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Laten we heel eerlijk zijn
joost klein kan helemaal niet zo goed zingen
het ging meer om de act
Zeer agressief, meerdere getuigen, maar nog altijd geen beelden, Joost of getuigen aan het woord.quote:https://www.telegraaf.nl/(...)mera-van-vrouw-kapot
„Er bestaat geen twijfel over dat hij (Joost) zich volgens meerdere aanwezigen zeer agressief gedroeg”
Maar met het lied en de act en z'n niet zo heel goede zingen werd vorig jaar een Fin tweede en had Joost het dit jaar vast tot de top 5 geschopt. Dus het is vrij kut dat ie de kans niet kreeg.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Laten we heel eerlijk zijn
joost klein kan helemaal niet zo goed zingen
het ging meer om de act
Oh god die was ik alweer vergetenquote:Op zondag 12 mei 2024 20:31 schreef Rob310 het volgende:
Weet je voor wie ik het eigenlijk (bijna) nóg pijnlijker vind? Voor die man die de tattoo had laten zetten van Joost 'winner eurovision 2024”
Ja!quote:Op zondag 12 mei 2024 20:31 schreef Greys het volgende:
Dus het is vrij kut dat ie de kans niet kreeg.
Televaagquote:Op zondag 12 mei 2024 20:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeer agressief, meerdere getuigen, maar nog altijd geen beelden, Joost of getuigen aan het woord.
Nou ja hij is onze morele winnaar dan maarquote:Op zondag 12 mei 2024 20:31 schreef Rob310 het volgende:
Weet je voor wie ik het eigenlijk (bijna) nóg pijnlijker vind? Voor die man die de tattoo had laten zetten van Joost 'winner eurovision 2024”
Dit, Klaas is niet voor niets de clown van VBL (en dan heb je het echt bont gemaakt).quote:Op zondag 12 mei 2024 20:31 schreef danilel het volgende:
En we hebben weer een trolletje in ons midden.
Niet voeren aub
ja dat meen ik echtquote:
dan had hij zich moeten gedragenquote:Op zondag 12 mei 2024 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar met het lied en de act en z'n niet zo heel goede zingen werd vorig jaar een Fin tweede en had Joost het dit jaar vast tot de top 5 geschopt. Dus het is vrij kut dat ie de kans niet kreeg.
Uitstekende keuze geweest. Had heel makkelijk top 5 kunnen scoren. Hebben ze heel goed gezien.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dat meen ik echt![]()
er zijn zoveel betere artiesten in nederland
waarom hij het geworden is snap ik niet zo goed
ik ken de voorselectie procedure niet op dit moment
In het geval van die Ierse circusact waag ik dat te betwijfelen.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, en als de genders andersom waren geweest durf ik eigenlijk wel te zeggen dat de fotograaf een probleem had en niet de artiest.
Ik vraag mij af wie de politie erbij heeft gehaald. De vrouw zelf, een dag later pas? Of de EBU, om dan te kunnen zeggen "er loopt een onderzoek" en dat als argument gegbruiken voor de DQ.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dit ja. En misschien heeft die dame wel uit rancune de politie erbij gehaald of zo.
Deze had ik nog niet gezien in ieder geval.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:35 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Negeer het gewoon als ik dubbele dingen post ajb
Dat weet je nooitquote:Op zondag 12 mei 2024 20:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Uitstekende keuze geweest. Had heel makkelijk top 5 kunnen scoren. Hebben ze heel goed gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |