Natuurlijk geen eenduidige aanpak, ieder volk reageert op zijn eigen manier. Wij "hollanders" zijn eigenwijs. Waar ze in andere landen na de aankondiging direct alle nieuwe regels volgden. Daarom verschil in aanpak die uiteindelijk allemaal hetzelfde bleek te zijn in grote lijnen. Dat snappen overheden ook welquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:01 schreef Wantie het volgende:
Punt is dat het niet zo was dat alle landen met hetzelfde kwamen aan het begin van de pandemie.
Elk land trok zijn eigen plan en er was destijds verbazing dat er geen eenduidige Europese aanpak was.
O jij bent zo'n arbeider.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Was wel gezellig, maar moet weer op tijd op dus... Trusten gullie allen![]()
Lief zijn.
Neh, kantoorjob maar 9u beginnen bevalt me niet zo.. Heb mijn schoonheidsslaapje nodigquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O jij bent zo'n arbeider.
Slaap lekker dan maar.
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat dit een beetje het verschil is tussen jouw denkwijze en hier de meeste BNW'ers. Je mist het punt van agenda 2030 een beetje met meer overheidscontrole en regeltjes en dit een test was om te kijken hoe mensen reageren op QR's en shit.
Tsja, ik vond de QR code heerlijk. Vond t een prachtige manier van scheiding. Zou er zo weer naar terug willen, geen probleem.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat dit een beetje het verschil is tussen jouw denkwijze en hier de meeste BNW'ers. Je mist het punt van agenda 2030 een beetje met meer overheidscontrole en regeltjes en dit een test was om te kijken hoe mensen reageren op QR's en shit.
Ik persoonlijk reageer allergisch op shit als QR's e.d. om iets te moeten bewijzen. En dat terwijl de forum beheerder een kopie van mijn paspoort heeft. Maar ik ga me niet overal met een QR laten inchecken en laten volgen. En dat is wel een ding wat serieus veel meer gaat gebeuren ben ik bang de komende jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toevallig heb ik in het begin van dat nep corona altijd al gedacht dat elk vaccin wat ze de laatste jaren, en tegenwoordig geven hetzelfde is als dat zooi vaccin wat men kreeg toen men zich in liet en laat spuiten tijdens dat nep corona bangmakerij plandemie.
Je (kind is) bent echt de lul als je je (aankomende) kind nu nog laat vaccineren.
Heb mijn kinderen alvast wijzer gemaakt hun eventuele kinderen nooit te laten inspuiten, of hoe men het noemt; vaccineren.(klinkt veilig vaccineren). Hoop dat ze het uiteindelijk (in) gaan zien
Jullie ook met aankomende kinderen? neuh, denk het niet..Zo jammer
https://twitter.com/davidicke/status/1786299714297602419
[ Bericht 1% gewijzigd door koosbasterd op 16-05-2024 02:08:01 ]
ON is staatsmedia.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee men wilde alleen die experts die het gewenste narratief ondersteunden. Wetenschappers met een ander geluid - en die waren er genoeg - waren daardoor alleen welkom bij kanalen als ON, blckbx en de nieuwe wereld.
Dit schreef je :quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Natuurlijk geen eenduidige aanpak, ieder volk reageert op zijn eigen manier. Wij "hollanders" zijn eigenwijs. Waar ze in andere landen na de aankondiging direct alle nieuwe regels volgden. Daarom verschil in aanpak die uiteindelijk allemaal hetzelfde bleek te zijn in grote lijnen. Dat snappen overheden ook welNeem Azië, daar zegt een minister doe een mondkapje op dan doen ze dat. Filipijnen ook Azië zegt de minister je mag niet zonder spatscherm tussen jullie in samen op de scooter. Zelfs voor man en vrouw, man en man die samenleven. Ja er moest een spatscherm tussen.
Denk je dat ze in Europa dat soort onzin gevolgd hadden? Kijken hoe ver je kan gaan met alle shitfuckery.
En nu verdedig je waarom overheden dat niet deden.quote:Laat ik het zo zeggen, bij mij persoonlijk ging er gewoon een belletje rinkelen toen de hele westerse overheid hetzelfde riedeltje begon af te steken bij het begin van Corona
Toch blijft het raar dat het VK corona niet serieus nam, totdat de premier zelf ziek werd.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iedereen checkt elke dag automatisch in, zonder het door te hebben.quote:Ik persoonlijk reageer allergisch op shit als QR's e.d. om iets te moeten bewijzen. En dat terwijl de forum beheerder een kopie van mijn paspoort heeft. Maar ik ga me niet overal met een QR laten inchecken en laten volgen. En dat is wel een ding wat serieus veel meer gaat gebeuren ben ik bang de komende jaren.
Mooi stukje, wisten wij al lang natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:59 schreef Bananenbennie het volgende:
Nog even over die 'experts'. Die worden dus gewoon op bestelling geleverd.
https://archive.ph/2024.0(...)ankelijke-experts-in
Ik check helemaal nergens inquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch blijft het raar dat het VK corona niet serieus nam, totdat de premier zelf ziek werd.
Dan sta je er als premier toch gekleurd op?
Dan zou het toch logischer zijn dat er een fake scenario werd bedacht waarbij de zorg vast loopt?
[..]
Iedereen checkt elke dag automatisch in, zonder het door te hebben.
Je mobiel weet precies waar je bent, en steeds meer transacties worden met je mobiel gedaan. Totaan betalingen toe.
Wat dat betreft is de QR code niet nodig.
Niet dat dat gebeurt, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Mooi stukje, wisten wij al lang natuurlijk.
Wel fijn dat nu bevestigd wordt dat ze ons in maling nemen.
Je had wellicht ook geen QR code...quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik check helemaal nergens in
Heb een aangepaste Android zonder Google of Meta spyware en ook geen apps van banken.
Hoe wil jij het dan noemen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet dat dat gebeurt, maar dat terzijde.
In het document staat niet dat tijdens de Covid-crisis experts zijn ingehuurd om de mening te beïnvloeden. En het is al jaren bekend dat de overheid onder andere influencers heeft benaderd voor precies dat doel.quote:
Wat een warrig verhaal, sorry maar daar kan ik niks mee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
In het document staat niet dat tijdens de Covid-crisis experts zijn ingehuurd om de mening te beïnvloeden. En het is al jaren bekend dat de overheid onder andere influencers heeft benaderd voor precies dat doel.
Kortom, we wisten het allang, dit document voegt daar niets aan toe en levert daarvoor geen bewijs.
Oh, dat mag je zeker vinden. En je hebt kennelijk continu die bevestiging nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat een warrig verhaal, sorry maar daar kan ik niks mee.
Kijk maar wat je vind, ik vind het een mooie bevestiging dat we in de maling worden genomen.
Niet alleen nu maar al sinds we uit de baarmoeder gefloept zijn.
Ik kan prima zelf bepalen wat ik een feit vind, daar heb ik jou niet voor nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, dat mag je zeker vinden. En je hebt kennelijk continu die bevestiging nodig.
Maar het document bewijst niet dat er experts zijn ingehuurd tijdens Covid.
En je mag best vinden van wel, net zoals Koosbasterd mag vinden dat de aarde veel groter is dan ons is verteld.
Maar dat is niets meer dan een mening. Geen feit.
Ik heb altijd contant geld, en zojuist hoop boze mensjes in de winkel die hun spullen niet konden afrekenenquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik check helemaal nergens in
Heb een aangepaste Android zonder Google of Meta spyware en ook geen apps van banken.
Het 1 sluit het ander toch niet uit? Het hele verhaal was hetzelfde wat ze verkondigden. Hoe en wanneer welke "regels"quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit schreef je :
[..]
En nu verdedig je waarom overheden dat niet deden.
Niemand in Engeland deed mee, dan moet er wat extra angst ingejaagd worden. Niet dat ik angstig zou zijn geworden als hier Rutte in het ziekenhuis had gelegen tbh.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch blijft het raar dat het VK corona niet serieus nam, totdat de premier zelf ziek werd.
Dan sta je er als premier toch gekleurd op?
Dan zou het toch logischer zijn dat er een fake scenario werd bedacht waarbij de zorg vast loopt?
[..]
Iedereen checkt elke dag automatisch in, zonder het door te hebben.
Je mobiel weet precies waar je bent, en steeds meer transacties worden met je mobiel gedaan. Totaan betalingen toe.
Wat dat betreft is de QR code niet nodig.
Is een zieke Boris zo angstaanjagend dat het hele land opeens wèl maatregelen accepteert?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niemand in Engeland deed mee, dan moet er wat extra angst ingejaagd worden. Niet dat ik angstig zou zijn geworden als hier Rutte in het ziekenhuis had gelegen tbh.
Dat mag jij vinden, en daarom verschillen we allemaal zo veel van elkaar hierquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is een zieke Boris zo angstaanjagend dat het hele land opeens wèl maatregelen accepteert?
Ik vind het zeer ver gezocht
Tja, als een huis in de fik staat zal wereldwijd gekozen voor een vergelijkbare manier van brandbestrijding.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander toch niet uit? Het hele verhaal was hetzelfde wat ze verkondigden. Hoe en wanneer welke "regels"toegepast werden kan dan van land tot land verschillend zijn. Uiteindelijk hebben we zo goed als allemaal dezelfde shit gehad qua "regels"
![]()
Heeft Rutte niet ooit gezegd tijdens een persco iets in de strekking van "we hebben dit met zijn allen afgesproken" tegen de kijkersUhhmm tja, een eenzijdige afspraak noem ik geen afspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |